نمایندگی رسمی فروش انواع استخر بادی یک نفره intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش انواع استخر بادی یک نفره intex

انواع استخر های بادی یک نفره intex قابل تهیه از این نمایندگی رسمی فروش محصولات اینتکس می باشند.

این نمایندگی رسمی محصولات اینتکس intex، به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی محصول مورد نظرشان را از همه نظر برسی کرده و سپس با خیال راحت از اورجینال بودن و سالم بودن محصول، آنرا سفارش داده و در محل، دریافت کنند. خرید اینترنتی از این مرکز باعث می شود تا خریداران گرامی بهترین استفاده را از وقتشان ببرند و بتوانند محصول را درب منزل تحویل بگیرند. استخر های بادی از برند اینتکس در انواع ابعاد یک نفره و چند نفره تولید می شوند و آنها را می توان یکی از نمونه های پر طرفدار و محبوب در میان محصولات بادی به حساب آورد. این استخر ها در فصل های گرم سال می توانند یک تفریح راحت و ارزان قیمت و هیجان انگیز را برای خانواده فراهم کنند.

استخر بادی تک نفره اینتکس عالی

استخر های برند امریکایی اینتکس در انواع تک نفره و چند نفره تولید می شوند که نوع تک نفره آن را می توان به عنوان وسیله ای برای استراحت و رفع خستگی و ریلکس کردن عضلات بدن بعد از یک روز کاری سخت، استفاده کرد. از طرفی، حجم کم و وزن سبک این استخر ها، باعث می شود تا در هر مکانی قابل آماده سازی و استفاده باشد. برند اینتکس سالهاست که به عنوان مشهور ترین شرکت تولید محصولات بادی در جهان مطرح است. استخر های این برند نیز مانند دیگر محصولات آن، از پی وی سی چند لایه و الیاف درجه یک و مقاوم ساخته می شوند تا استحکام بالایی داشته باشند و در مقابل فشار های فیزیکی و مکانیکی و دما و فشار آب مقاومت داشته باشند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram