خرید محصولات اینتکس باکیفیت عالی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید محصولات اینتکس باکیفیت عالی

انواع محصولات اینتکس را در ایران می توان از این نمایندگی به وسیله خرید آنلاین و با بهترین کیفیت و قیمت عالی، تهیه نمود.

اینتکس از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های تولید محصولات بادی در جهان است که محصولاتش را به صورت تخصصی و طبی طراحی کرده و با قیمت مناسب و در انواع مدل ها، به بازار ارائه می دهد. نام این شرکت امریکایی، سالهاست که به عنوان مشهورترین تولید کننده محصولات بادی مطرح شده است. محصولات اینتکس در ایران، با کیفیت عالی و اورجینال، توسط این نمایندگی و به صورت اینترنتی به فروش رسیده و در کوتاهترین زمان ممکن برای خریداران ارسال می شود.

محصولات بادی باکیفیت اینتکس

کمپانی اینتکس تمامی محصولات را با کیفیت درجه یک، به وسیله پی وی سی چند لایه محکم و برزنت، با رویه ضد عرق می سازد. همگی محصولات قبل از ارائه به بازار، به صورت تخصصی آزمایش شده و مورد بررسی قرار می گیرند. اینتکس تمامی محصولات را با توجه به نیاز کاربر ایمن می سازد و به آنها اطمینان می دهد که با استفاده از محصولات این شرکت، هیچ خطری مصرف کننده را تهدید نخواهد کرد. محصولات بادی اینتکس با رنگ ها و طراحی های جذاب و زیبا و همچنین در ابعاد گوناگون برای ایجاد هارمونی با هر فضای مورد نظر کاربر تولید و ارائه می شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram