فروش قایق بادی چلنجر 3 نفره intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش قایق بادی چلنجر 3 نفره intex

خرید قایق های بادی چلنجر یک نفره و دو نفره و 3 نفره اینتکس در نمایندگی ایلی تویز با بهترین قیمت و کیفیت امکان پذیر می باشد.

تمامی انواع قایق های حرفه ای و تفریحی اینتکس مانند چلنجر و مارینر و سی هاوک و ...، با ظرفیت های یک نفره و 2 نفره و 3 نفره به بالا، در این نمایندگی رسمی فروش محصولات اینتکس موجود هستند و می توان آنها را با کیفیت اصلی و اورجینال و با بهترین قیمت، به صورت آنلاین تهیه نمود. قایق های بادی اینتکس از جمله محصولات تخصصی این شرکت به شمار می آیند. این قایق ها به وسیله پی وی سی سه لایه و مواد اولیه درجه یک و محکم ساخته می شوند و در برابر تمام ضربات و فشار های محیطی و همچنین دمای آب مقاومت دارند.

قایق چلنجراینتکس با بدنه محکم

قایق های بادی چلنجر اینتکس بدنه محکمی از جنس پی وی سی چند لایه دارند، به راحتی از باد پر و خالی می شوند، دارای طناب نجات هستند و قابلیت نصب موتور  و نصب چادر را نیز دارند. این قایق ها برای تمامی فعالیت های آبی مانند تفریحات دسته جمعی، ماهیگیری، ورزش و قایقرانی حرفه ای و حتی عملیات نجات، قابل استفاده هستند و تمامی نیاز های مصرف کننده را برآورده می سازند. از آنجا که امنیت قایق ها اهمیت زیادی دارد نیاز است تا پیش از تهیه و خرید قایق های اینتکس، از اورجینال بودن این محصولات مطمئن شد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram