نمایندگی رسمی فروش استخر بادی کودک و خانواده اینتکس در اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش استخر بادی کودک و خانواده اینتکس در اصفهان

استخر های بادی مخصوص استفاده کودک یا خانواده با برند اینتکس در اصفهان، توسط این نمایندگی رسمی و با بهترین قیمت به فروش می رسند.

استخر های بادی مخصوص استفاده خانواده و یا به منظور استفاده کودک با انواع و اقسام طرح ها و مدل ها و ابعاد توسط شرکت امریکایی اینتکس و با بهترین کیفیت تولید شده اند و در این نمایندگی رسمی، مجموعه گسترده ای از انواع آنها جمع آوری شده و به صورت اینترنتی به فروش می رسد. در گرمای تابستان، هیچ چیز به اندازه شنا در یک فضای خصوصی دلچسب نیست. استخر های بادی به خاطر ایجاد یک فضای پاکیزه و شخصی، از بهترین انتخاب ها برای گذراندن فصل های گرم سال به شمار می روند.

استخر های بادی کودک و خانواده

استخر های بادی اینتکس با پی وی سی چند لایه ساخته شده اند تا در مقابل آسیب های فیزیکی و فشار های محیطی مقاوم باشند. از طرفی بسته به نوع استفاده کاربران دسته بندی شده و انواع مختلفی دارند. مثلا انواع مخصوص خانواده این استخرها معمولا از لحاظ ابعاد بزرگ تر هستند و عمق آنها نیز بیشتر است. انواع استخر های مخصوص کودکان اینتکس از لحاظ بدنه استقامت بالایی دارند و دارای طراحی های ظاهری بسیار متنوع و جذاب و رنگارنگی هستند. این استخر ها برای تمام مکان ها و سنین مختلف قابل استفاده می باشند و می توان از آنها در حیاط منزل و ویلا و باغ یا حتی مسافرت استفاده نمود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram