فروشگاه بهترین استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس در اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه بهترین استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس در اصفهان

استخر های بادی بزرگ و خانوادگی اینتکس باکیفیت فوق العاده تولید شده و فروش آنها در شهر اصفهان توسط این فروشگاه با بهترین قیمت انجام می گیرد.

تمامی مدل های استخر های اینتکس در این فروشگاه موجود می باشند و با صورت اینترنتی به فروش رسیده و در اسرع وقت در اختیار خریداران قرار می گیرند. استخر های بادی خانوادگی اینتکس، برای تفریح و آبتنی در روز های گرم تابستان، بهترین پیشنهاد برای تک تک اعضای خانواده می باشند. این استخر ها با انواع مدل ها و ابعد جهت ایجاد هارمونی و هماهنگی با هر محیط مورد نظر کاربر تولید می شوند.

استخر بادی خانوادگی ارزان اینتکس

از آنجا که برند اینتکس در سالیان اخیر به نوان بهترین تولید کننده محصولات بادی شناخته شده است، استخر های بادی خانوادگی آن می توانند به راحتی و با اطمینان خاطر از نظر جنس و کیفیت و کارآیی مورد استفاده قرار گیرند. استخر های بادی خانوادگی عمق مناسبی برای همه افراد خانواده دارند، به راحتی از باد پر و خالی می شوند و می توان آنها را به هر مکان حمل کرده و استفاده نمود. از طرف دیگر این محصول به خاطر ساخته شدن از پی وی سی چند لایه استحکام بالایی در برابر ضربات دارد و فشار و دمای آب نیز آن را خراب یا مستهلک نمی کند. این مرکز تمامی محصولات اینتکس را با کیفیت اصل شرکتی و اورجینال و همچنین با قیمتی ارزان به فروش می رساند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram