خرید بهترین قایق بادی 5 نفره اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید بهترین قایق بادی 5 نفره اینتکس

انواع قایق های بادی برند اینتکس با مدل های مختلف و ظرفیت 5 نفره توسط این فروشگاه عرضه می شوند و می توان آنها را با بهترین کیفیت از طریق خرید اینترنتی تهیه نمود.

این مرکز انواع مختلف قایق های تفریحی و حرفه ای برند اینتکس را با کیفیت اورجینال و ظرفیت های تک نفره تا 5 نفره ارائه می دهد و می توان آنها را از طریق خرید اینترنتی دریافت نمود. قایق های بادی برند اینتکس را می توان برای فعالیت های گوناگون تفریحی و ورزشی استفاده کرد و آنها را به هر مکان حمل و نقل نمود. قایق های اینتکس در حالت بدون باد وزن سبکی دارند و به راحتی برای استفاده آماده می شوند. از آنجا که نمونه های تقلبی محصولات اینتکس در بازار به وفور یافت می شوند، برای بهره مندی از کیفیت اصلی اینتکس، نیاز است تا خرید آنها از یک مرکز معتبر صورت بگیرد.

قایق بادی اینتکس محکم

انواع قایق های برند اینتکس را می توان برای تفریحات و گردش های آبی استفاده نمود. قایق های بادی اینتکس از پی وی سی سه لایه با الیاف محکم ساخته می شوند و به همین دلیل در مقابل انواع ضربات و فشار ها استقامت بالایی از خود نشان می دهند. قایق های اینتکس را می توان در آب های آرام رودخانه ها و دریاچه ها استفاده کرد و از کیفیت بالا و راحتی و امنیت آنها بهره مند شد. تمامی قایق های ارائه شده در این مرکز، اورجینال بوده و با قیمت مناسب برای خریداران گرامی فراهم شده اند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram