خرید آنلاین تشک بادی دو نفره با بالش intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید آنلاین تشک بادی دو نفره با بالش intex

انواع تشک های بادی تک نفره و دو نفره با بالش از برند intex در این فروشگاه موجودند و می توان آنها را از طریق خرید آنلاین تهیه نمود.

تشک های بادی اینتکس اصلی و اورجینال در این فروشگاه با بهترین قیمت ارائه می شوند و می توان آنها را از طریق خرید آنلاین تهیه نمود. این تشک ها بر اساس نوع استفاده و همچنین مساحت مکان مورد نظر کاربر، در انواع گوناگونی تولید شده و در این فروشگاه موجود هستند. تشک های بادی اینتکس انواع گوناگونی دارند. تشک های بالش دار اینتکس در انواع تک نفره و دو نفره، کار را برای مصرف کننده راحت تر کرده اند چرا که استفاده از آنها بسیار آسان تر است و نیازی به استفاده از بالشت اضافه نیست.

تشک بادی اینتکس با بالش

از آنجا که برند اینتکس یک برند جهانی و مشهور است، محصولات آن در ایران نیز با استقبال خوبی رو به رو شده اند. تشک بادی بالش دار اینتکس یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت است که می تواند به صورت دائم یا موقت مورد استفاده قرار گیرد. از مزیت های این محصولات می توان به این نکات اشاره کرد که به راحتی و به سرعت توسط پمپ باد شده و آماده استفاده می گردند، وزن سبکی دارند و حمل و نقل آنها به هر مکانی ممکن است و همچنین با جنس بدنه پی وی سی چند لایه ای که دارند، در مقابل انواع صدمات و آسیب های فیزیکی و مکانیکی مقاومت نشان می دهند و به راحتی سوراخ نمی شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram