فروشگاه آنلاین تشک بادی استخر intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه آنلاین تشک بادی استخر intex

تشک های بادی استخر اینتکس intex را می توان از این فروشگاه با بهترین کیفیت و به صورت آنلاین تهیه نمود.

این فروشگاه مجموعه ای از بهترین محصولات اینتکس intex را جمع آوری نموده و آنها را با قیمت مناسب و به صورت آنلاین به فروش می رساند. از جمله این وسایل، تشک بادی استخر است که در طرح ها و رنگ های گوناگون و با ابعاد مختلف ارائه شده اند. شرکت اینتکس با ارائه مرغوب ترین نوع از محصولات بادی سالهاست که در عرصه وسایل تفریحی و بادی و شنا، به شهرت رسیده است. از آنجا که نمونه های تقلبی محصولات اینتکس در بازار به وفور یافت می شوند نیاز است تا خرید آنها از این نمایندگی معتبر صورت گیرد.

تشک بادی استخری اینتکس

تشک های استخری ارائه شده توسط این مرکز اورجینال می باشند و به همین دلیل از کیفیت اصلی محصولات اینتکس برخوردارند. تشک های بادی استخری برای خوابیدن روی سطح آب و یا استفاده بعنوان تیوب کمکی شنا، تولید و عرضه می شوند. تشک های استخری وزن سبکی دارند و به آسانی از باد پر و خالی می شوند. علاوه بر این، جنس تشک ها از پی وی سی دو لایه است و به همین خاطر در مقابل ضربه و فشار استحکام زیادی دارند و افراد با جثه های متفاوت می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram