نمایندگی فروش استخر بادی عمق زیاد اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش استخر بادی عمق زیاد اینتکس در تهران

استخر های بادی با عمق زیاد برند اینتکس در تهران توسط این نمایندگی رسمی و به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

اینتکس ارائه دهنده باکیفیت ترین انواع استخرهای بادی در دنیاست و محصولاتش از طریق این نمایندگی با بهترین قیمت به فروش می رسند. تمامی محصولات ارائه شده توسط این مرکز، اورجینال بوده و با کیفیت اصل شرکتی عرضه می شوند. استخر های بادی اینتکس انواع گوناگونی دارند. استخر بادی با عمق زیاد یکی از انواع تخصصی این محصولات است که می توان آنها را در باغ ها و مزرعه ها و محیط های کارگاهی، بعنوان استخر های شنای کامل یا استخر های پرورش ماهی استفاده کرد.

استخر بادی عمیق باکیفیت اینتکس

از آنجا که این استخر ها برای استفاده های تخصصی کاربرد دارند و می توان از آنها بعنوان یک استخر کامل استفاده نمود، بدنه های بسیار مقاوم و شیر های تخلیه بزرگی دارند. جنس بدنه این استخر ها از پی وی سی چند لایه و الیاف بسیار محکم است که با توجه به درجه مرغوب بودن مواد به کار رفته، میزان آسیب پذیری استخر در برابر فشار و دمای آب و همچنین انواع ضربه های محیطی و مکانیکی را به شدت پایین آورده است. استخر های عمق زیاد اینتکس از باکیفیت ترین نمونه های استخر های بادی به حساب می آیند و می توان سالها از آنها استفاده کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram