تعرفه فروش آنلاین تشک بادی ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش آنلاین تشک بادی ارزان

انواع تشک های بادی با مدل های مختلف در این فروشگاه اینترنتی موجود هستند و با ارائه تعرفه فروش و به صورت آنلاین و قیمت ارزان عرضه می گردند.

در زندگی های امروزی که بیشتر زمان افراد به کار و تلاش سپری می شود، خواب و استراحت کامل از ضروریات حفظ سلامتی و انرژی به شمار می آید. تشک های بادی اینتکس intex به خاطر طراحی طبی و تخصصی شان که مطابق با فرم صحیح ستون فقرات انسان است، توانسته اند این مساله مهم را محقق کرده و خواب راحتی برای مصرف کننده شان به ارمغان بیاورند. انواع این تشک ها در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز موجود است و می توان آنها را به صورت غیر حضوری و آنلاین تهیه نمود.

بهترین تشک بادی طبی اینتکس

تشک های بادی اینتکس با قابلیت حمل آسان و قیمت مقرون به صرفه و راحتی فراوانی که دارند، از بهترین محصولات بادی موجود در بازار به حساب آمده و می توانند در منزل، باغ، مسافرت، ویلا و یا حتی محل کار استفاده شوند. تشک های بادی و طبی اینتکس، مشکلات مربوط به بد خوابی و بی خوابی را مرتفع می کنند. آنها راحتی زیادی دارند و فرم طراحی شان باعث می شود که شخص بر روی آن احساس بی وزنی کند. سبکی وزن و نقل و انتقال راحت، موثر بودن آن در بهبود بیماری های عضلانی و استخوانی و قیمت ارزان و بسیاری نکات دیگر، باعث شده تا این تشک ها، از بهترین وسایل توصیه شده برای خواب و استراحت باشند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram