نمایندگی رسمی فروش بهترین تشک بادی کمپینگ برزنتی intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش بهترین تشک بادی کمپینگ برزنتی intex

انواع تشک های مخصوص مسافرت و کمپینگ برند اینتکس intex در این نمایندگی رسمی موجودند و با بهترین قیمت به فروش می رسند.

این نمایندگی رسمی انواع محصولات برند اینتکس intex را با قیمت مناسب به فروش می رساند. تشک های بادی کمپینگ و مسافرت اینتکس، برای استفاده های موقت و سفری، مناسب هستند. جنس سطح زیر تشک بادی کمپینگ از پی وی سی چند لایه و سطح رویه آن از برزنت است که در مقابل ضربات و فشار ها، مقاومت بیشتری داشته باشد. این تشک، به همین دلیل مناسب برای سفر ها و کمپ ها است. ابعاد و اشکال مختلفی از این تشک ها در این فروشگاه موجود است و می توان آنها را از طریق خرید اینترنتی تهیه نمود.

انواع باکیفیت تشک کمپینگ اینتکس

معمولا در کمپینگ و سفر ها خواب به هم می ریزد و افراد دچار بیخوابی شده و ممکن است از سفر لذت نبرند. در سفر یا کمپ، به خاطر محدود بودن زمان، حجم فعالیت کاری یا تفریحی بالاست و افراد در طول روز بسیار خسته می شوند و اگر بدن این انرژی از دست رفته را جبران نکنند، رخوت بر آنها چیره می شود. وزن بسیار کم و طراحی طبی و تخصصی تشک های بادی کمپینگ اینتکس، این مشکل را به صورت کامل برطرف نموده است و می توان از آنها در هر محل و با هر امکاناتی، استفاده کرد. علاوه بر این تشک های بادی اینتکس از پی وی سی چند لایه ساخته شده اند که آنها را در برابر انواع صدمات مقاوم ساخته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram