تعرفه فروش آنلاین استخر بادی بزرگسالان اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش آنلاین استخر بادی بزرگسالان اینتکس در تهران

استخر های بادی مخصوص بزرگسالان برند اینتکس در تهران توسط این فروشگاه آنلاین و با ارائه تعرفه فروش آنها عرضه می گردند.

انواع استخر های بادی با ابعاد گوناگون توسط برند امریکایی اینتکس تولید می شوند. فروشگاه آنلاین ایلی تویز انواع مختلف این استخر ها را با طرح های مختلف و ابعاد گوناگون و همچنین کیفیت اصل شرکتی را به همراه تعرفه فروش آنها ارائه داده و برای خریداران در سراسر کشور ارسال می کند. استخر های بادی مخصوص بزرگسالان انتخابی مناسب برای تفریح و آبتنی در تابستان به حساب می آیند. ای استخر ها می توانند به سرعت و به راحتی یک روز گرم و کسل کننده تابستانی را به یک روز هیجان انگیز و تفریحی تبدیل کنند.

انواع استخر بادی بزرگسالان اینتکس

بسیاری تصور می کنند که استخر های بادی تنها اسباب بازی هایی برای کودکان به شمار می آیند. واقعیت این است که استخر های بادی بزرگ که با هدف تفریح اعضای خانواده در کنار هم تهیه و تولید می شوند، این تصور را از بین برده اند. استخر های بادی خانوادگی اینتکس با بهترین کیفیت و از جنس بسیار مقاوم در برابر صدمات و ضربات فیزیکی عرضه می گردند و می توان آنها را یک شهر بازی کوچک خانگی به حساب آورد. این استخر ها با انواع طراحی ها و ابعاد برای پوشش دادن تمام سلیقه ها و نیاز ها، در نمایندگی ایلی تویز فراهم شده اند و به صورت اورجینال و در اسرع وقت برای مشتریان محترم در سراسر کشور ارسال می شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram