فروشگاه بهترین تشک بادی دو نفره با بالش باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه بهترین تشک بادی دو نفره با بالش باکیفیت

انواع تشک های بادی یک نفره و دو نفره برند اینتکس در مدل های با بالش یا بدون بالش و باکیفیت بالا در این فروشگاه و با بهترین قیمت به فروش می رسند.

این فروشگاه تمامی محصولات اینتکس را با کیفیت اصل شرکتی و با بهترین قیمت ارائه می دهد.تشک های بادی بالش دار اینتکس از سری محصولات ویژه این برند هستند که با طراحی ویژه خود، به صورت طبی و تخصصی و مطابق با شکل صحیح ستون فقرات، لذت یک استراحت کامل و یک خواب راحت را به کاربر ارائه می کنند. تشک های بادی با ابعاد مختلف یک نفره و دو نفره، جهت استفاده در مکان های گوناگون و همچنین با طرح و رنگ های مختلف برای هماهنگی با هر محیط مورد نظر خریدار، تولید می شوند.

تشک بادی بالش دار اینتکس

ارائه انواع تشک های بادی با بالش یا بدون بالش و با طراحی طبی، توسط شرکت اینتکس صورت می گیرد. این تشک ها با وزن سبک و جنس مقاوم پی وی سی چند لایه ای که دارند، قابل استفاده در هر مکان مورد نظر کاربر می باشند. تشک های بادی را می توان برای پیشگیری یا درمان انواع بیماری های ستون فقرات مانند دیسک و آرتروز و انواع درد های استخوانی و مفصلی استفاده کرد. تشک های اینتکس با طراحی رویه مواج و ضد عرق، از دیگر تشک های بادی موجود در بازار جدا می شوند. با استفاده از این تشک ها می توان لذت خواب راحت پس از یک روز کاری سخت چشید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram