فروش اینترنتی بهترین قایق بادی چلنجر 3 نفره ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی بهترین قایق بادی چلنجر 3 نفره ایلی تویز

قایق های بادی چلنجر برند اینتکس در ابعاد یک نفره و دو نفره و 3 نفره توسط فروشگاه ایلی تویز به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

انواع قایق های مختلف اینتکس توسط نمایندگی رسمی ایلی تویز به صورت اینترنتی و با بهترین کیفیت، به فروش می رسد. قایق های بادی از پر کاربرد ترین و جالب ترین وسایل برای تفریحات خانوادگی و یا تمرینات قایقرانی و ورزشی آبی و حتی ماهیگیری و یا عملیات امداد و نجات به حساب می آیند. قایق های بادی چلنجر با انواع مدل ها و ظرفیت های مختلف توسط شرکت اینتکس تولید می شود. قایق چلنجر از قایق های پر کاربرد به منظور استفاده در انواع فعالیت های آبی است.

قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس

جنس قایق های چلنجر اینتکس پی وی سی دو لایه است و بدنه آنها از استقامت بالایی در مقابل آسیب ها و صدمات فیزیکی و محیطی برخوردار است. طراحی چلنجر به گونه ای است که به قایق کمک می کند تا به راحتی تعادلش را روی آب حفظ کرده و واژگون نشود. قایق های بادی چلنجر ها صندلی دارند، دارای طناب نجات هستند، در صورت سوراخ شدن به وسیله یک تکه چسب تعمیر می شوند و همچنین برای استفاده بعنوان قایق موتوری نیز کاربرد دارند. قایق چلنجر برای افرادی مناسب است که می خواهند با هزینه اندک، به قایقرانی و تفریح در آبها و دریاچه های آرام بپردازند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram