استخر آماده ارزان استخر پیش ساخته اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

استخر آماده ارزان استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته اینتکس

امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند اما استخر های آماده اینتکس و استخر پیش ساخته اینتکس بسیار ارزان تر و مبلغ آن از استخر های بتونی بسیار پایین تر است و از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود . در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، کف پوش از جنس گونی ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد .  استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس با قابلیت متحرک بودن از جنس برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده اند و جنس پایه های آن از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و دوام بالایی دارد ، از استخر پیش ساخته اینتکس کم هزینه و به صرفه در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن به غیر از فصل تابستان برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این مدل ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به آن نمیزند . از مزیت ها و خصوصیت های این مدل استخر پیش ساخته اینتکس پرتابل میتوان به قیمت پایین و بسیار ارزان , جا به جایی راحت , استفاده و کارایی های مختلف , جنس بدنه برزنتی مقاوم , نصب سریع و آسان ,  قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه با قدرت تصفیه بالا و کم , بدون نیاز به لوله کشی , بدون نیاز به کندن زمین و احداث دیواره بتنی , استفاده برای بیمارانی که از درد مفاصل رنج میبرند , قابلیت تعمیرات و ترمیم بدنه به وسیله برچسب تعمیر و چسب قطره ای با وصله مخصوص پنچرگیری اینتکس را دارد .

بهترین، مناسب ترین، ارزان ترین و با کیفیت ترین استخر های تولید شده تا کنون استخر های پیش ساخته برزنتی  می باشد. استخر هایی که ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس امریکا در چین و تحت لیسانس این شرکت که در مدل ها و اندازه های مختلفی تولید شده اند. استخر های پیش ساخته از پر کاربرد ترین نوع محصولات اینتکس بوده که علاوه بر تفریحات آبی می توان به عنوان استخر های صنعتی و تجاری مانند پرورش ماهی، ذخیره آب، کشاورزی و ... استفاده نمود. استخر های پیش ساخته در چند نوع خانواده از نظر نوع ساخت تولید شده اند که عبارتند از: استخر های فریمی مستطیلی فایبرگلاس، استخر های مستطیلی برزنتی، استخر های فریمی گرد (که خود به انواع فایبرگلاس و همچنین طرح چوب نیز تقسیم بندی می شوند)، استخر های ایزی ست معمولی، استخر های ایزی ست فریم دار (اوال فریم) و استخر های پیش ساخته کودک. هر کدام از این استخر ها دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی بوده که بدنه هایی ساخته شده از جنس مختلف الیاف شمعی برزنتی، فایبرگلاس و PVC دارند. استخر های پیش ساخته از نظر کاربردی می توان به استخر های تفریحی، پرورش ماهی، استخر کشاورزی، استخر مخصوص ذخیره آب، استخر های یپش ساخته تفریحی، استخر های یپش ساخته پرتابل، استخر های پیش ساخته توکار، استخر های پیش ساخته قابل حمل، استخر پیش ساخته اتوماتیک، استخر پیش ساخته مسافرتی و ... تقسیم بندی کرد. اصولا استخر های پیش ساخته نه تنها به عنوان استخر های تفریحی و استخر شنا بلکه به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر پیش ساخته کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که قصد ساخت استخر های بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر های پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند. از مهمترین قابلیت ها و مزیت های استخر پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی و استخر های چوبی می توان به قابلیت حمل و جا به جایی ، نصب و راه اندازی آسان در کوتاه ترین زمان ، قیمت کم و بسیار مقرون به صرفه ، لوازم جانبی متنوع و ارزان  و ... اشاره نمود. تمام این مزیت ها برای استخر پیش ساخته به هیچ عنوان در استخر های بتنی مشاهده نشده به همین دلیل فروش بسیار بالایی تا کنون داشته اند. استخر های پیش ساخته آماده و استخر های متحرک در واقع قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری بوده تا به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار قابلیت جا به جایی و حمل داشته باشند. تولید در ابعاد و ظرفیت های مختلف و همچنین طراحی بدنه متفاوت از هم باعث شده تا بازه انتخاب مشتریان را نسبت به محل مورد استفاده افزایش دهد.  برای خرید انواع استخر های پیش ساخته می توانید توسط شماره های مشخص شده و یا به صورت اینترنتی و حتی حضوری با امکان مشاوره برای خرید و نصب استخر در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز از مسئولان فروش مشاوره بگیرید.

استخر پیش ساخته اینتکس و خرید و فروش و قیمت انواع استخر آماده فریمی پرتابل با قیمت فروش ارزان در نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس در سایت ایلی تویز، فروشگاه اینترنتی و سایت www.ilitoys.com فروش استخر بزرگ با عمق زیاد و آماده پرتابل مستطیل با قیمت پایین در این مرکز عرضه میشود . استخر پیش ساخته اینتکس توکار و مخصوص داخل زمین  ، را برای مصارف خانگی و استفاده در ویلا , مراکز آموزشی ، مهد کودک ها , مراکز آب درمانی جهت بهبود بیماری های استخوانی افراد مسن و کودکان و نوجوانان را با بهترین قیمت شرکتی و کمترین قیمت بازار به فروش میرساند .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

لوازم جانبی استخر پیش ساخته اینتکس مانند نردبان ، لوازم مورد نیاز برای نظافت آب : قرص کلر آنزیم دار برای جلوگیری از جلبگ زدن کف آب , جاروی دستی و یا جارو اتوماتیک کف ، زاج و کات کبود برای شفافیت آب و جلوگیری از سبز شدن و جلبگ زدن ، پمپ تصفیه آب برای گردش آب و تصفیه گرد و غبار و آشغال از داخل آب , اسکیمر برای جمع آوری آشغال های درشت مانند برگ و ... استخر پیش ساخته اینتکس , سبد قرص کلر برای انداختن قرص ضد عفونی کننده در داخل آن ، روکش استخر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب استفاده نمایید .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخر خانگی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

قیمت استخر پیش ساخته ULTRA XTRA 

استخر پیش ساخته ULTRA XTRA با طول و عرض 366 * 732 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد .استخر فریمی 7 متری ULTRA XTRA دارای 2 سال گارانتی بوده و اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 132 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی ULTRA XTRA پیش ساخته intex با حجم آب 31805 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان  استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

366 cm
732 cm
132 cm

 قیمت استخر پیش ساخته ایزی ست قطر 366

 استخر ایزی ست با قطر 366 یکی از منحصر به فرد ترین استخر های پیش ساخته خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب میگردد . این استخر از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده که ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر با ابعاد 76 * 366  cm یکی از مناسب ترین مدل ها برای استفاده در حیاط منازل ، ویلاها ، فضاهای بیرونی و ... می باشد . این محصول اینتکس که استخر ایزی ست نام دارد با آسان ترین روش راه اندازی می شود . حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد  که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود . روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. حجم آب این استخر اینتکس 5621 لیتر می باشد . استخر ایزی ست اینتکس قابل استفاده در حیاط منازل ، مهد کودک ها و ... می باشد. زمان آماده سازی این استخر intex برای آبگیری 10 دقیقه می باشد .

  

 قیمت استخر پیش ساخته پریزم فریم اوال پرمیوم  PRISM FRAME OVAL PREMIUM

استخر پریزم فریم OVAL با طول و عرض 274 * 503 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 122 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد  . این استخر فریمی intex با حجم آب 13365 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

503 cm
274 cm
122 cm

 قیمت استخر پیش ساخته پریزم فریم PRISM FRAME

استخر پریزم فریم مستطیل rectangular با طول و عرض 244 * 488 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 107 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد ..این استخر فریمی intex با حجم آب 10874 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

244 cm
488 cm
107 cm

نمایندگی فروش استخرهای اماده روکار و توکار پیش ساخته

استخر پیش ساخته, فروش استخر های پیش ساخته پرورش ماهی با ابعاد مختلف و قیمت استخر پیش ساخته های مناسب در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و فریمی و اینتکس در سایت استخر اینتکس در ایران، خرید استخر پیش ساخته در فروشگاه اینترنتی استخر های پیش ساخته و آماده و پرتابل و انواع استخر پیش ساخته فایبرگلاس و قابل حمل و استخر های متحرک با نصب سریع و آسان. از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات فلزی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … می باشند.

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram