پخش چادر کودک اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

پخش چادر کودک اینتکس

قیمت انواع کلبه بادی و چادر فنری و فریمی 

از قدیم الایام بچه ها به داشتن یک خونه برای بازی در اتاق یا حیاط خانه علاقه داشتن و هنوز هم این علاقه ادامه داره و حتی خیلی هم بیشتر شده . بچه ها از کودکی مستقل بودن و داشتن یک اتاق بازی یا خواب رو خیلی دوست دارن و به بازی کردن در یک اتاقی که اسباب بازی هاشون رو پخش کنن و بدون محدودیت بریز بپاش کنن علاقه نشون میدهند . از این رو تمام کمپانی های اسباب بازی دنیا به فکر تولید انواع چادر های بازی برای کودکان در سنین مختلف هستند و همین استقبال کودکان از این ایتم پر طرفدار فروش و تولید ان را بسیار بالا برده . سازندگان و تولید کنندگان اسباب بازی برای سنین مختلف و محیط های بازی انها چادر و کلبه های مختلفی از نوع جنس  ابعاد و مواد تشگیل دهنده طرحی می کنند.  

دنیای بچه ها دنیای دوست داشتنی است، همه ما زمانی در این دنیا زندگی کرده ایم. کودکان معمولا علاقه زیادی به بازی در کلبه دارند، و وقتی به مهمانی هم می روند، مدت زیادی را در خانه هایی که برای خود ساخته اند سپری می کنند. امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی به کمک ما آمده تا با خرید چادر بازی کودک به این چالش چند ساله پایان دهیم و در عرض چند ثانیه برای کودک خود چادری برپا کنیم تا در داخل آن به بازی بپردازد. اگر می خواهید به رویاهای کودکانه، کودک خود رنگ و بویی تازه ببخشید. با ما همراه باشید تا به شما بیاموزیم که چگونه برای کودک دلبندمان بهترین و مناسب ترین چادر بازی را خریداری نماییم. برای خرید یک چادر زیبا و با کیفیت لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا خیالتان از بابت خرید کلبه برای کودکتان راحت باشد. برای دانستن این نکات ادامه ی مطلب را بخوانید.

چادر بازی فنری کودک چیست؟

چادر بازی فنری کودک نیز همانند چادر مسافرتی از مقداری پارچه و فنری که به آن دوخته شده، ساخته می شود. وظیفه آن نگه داشتن چادر به فرم و شکل دلخواه می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این چادرها این است که بعد از جمع شدن به اندازه خیلی کوچکی تبدیل می شوند و فضای کمی از اتاق کودک را در بر می گیرند. نحوه ی طراحی این چادرها به صورتی است که کودکان به راحتی تا سن ۵ تا ۶ سالگی می توانند از آن استفاده نمایند و در هر محیطی قابل استفاده هستند. 

چادر بازی اسکلتی فریمی اینتکس 

  چادر بازی اینتکس تشکیل شده از یک سفره و یک سری لوله و اتصالات از جنس پی وی سی نشکن ساخته شده که نرم و قابل انعطاف می باشد. از سرهم بندی این وسایل اسکلت چادر ساخته می شود و بعد از آن کاور سفرای بر روی اسکلت کشیده می شود . این محصول intex دارای درب ورودی و پنجره در بالای چادر نیز می باشد.  

                                                            برای دیدن جزییات و قیمت روی عکس کلیک کنید .

 3_16355010707watermark--2_897441808watermark--2_1066196582

چادر و کلبه بادی اینتکس 

watermark--3_297254848watermark--4_87324152

کلبه پرنسس یا چادر پرنسس از جمله محصولات بادی شرکت اینتکس محسوب می گردد که مناسب برای کودکان بوده و از ظاهر بسیار شکیلی و رنگبندی بسیار شاد و خاصی برخوردار می باشد طراحی این کلبه به گونه ای است که از وسط دو تکه شده و تبدیل به دو چادر بازی مجزا می شود که هم به زیبایی کار و هم به کارایی آن می افزاید. این کلبه بادی intex دارای یک مبل و یک زیر پایی نیز می باشد . جنس این کلبه بادی از پی وی سی بسیار مستحکم می باشد. این کلبه قابل استفاده در منازل و فضای باز نیز می باشد و اوقات شاد و مفرحی را برای کودکان شما فراهم می کند . 

خانه بادی فروزن از جمله محصولات بادی اینتکس محسوب می گردد که با طراحی متفاوت و منحصر به فرد خود هر کودکی را به خود جذب می کند . جنس این خانه بادی از پی وی سی شیشه ای سه لایه می باشد که علاوه بر کیفیت زیبایی خیره کننده ای نیز ایجاد کرده است. این خانه بادی intex دارای دو پنجره و یک درب ورودی و تعداد 12 توپ می باشد . برروی دیواره های این خانه بادی حفره هایی تعبیه شده است که توپ ها در درون این حفره ها جای میگیرد و در کودک ایجاد انگیزه کرده تا توپ ها را در حفره های بالاتر جایگذاری کنند و این سبب می شود در رشد کودک شما تاثیر گذاشته و به افزایش قد کودک نیز کمک می کند. 

 

5_7687250975_93513528

کالسکه پرنسس یکی از محصولات دو کاربرده کودک از سری محصولات 2019 شرکت اینتکس محسوب می گردد که از جنس پی وسی بسیار مقاوم ضد حساسیت و ضد آب می باشد که برای سنین +3 سال طراحی شده و قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. این شناور بادی intex دارای سایبان بوده که هنگام استفاده در فضای بیرونی یا روی آب از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان جلوگیری می کند . کالسکه پرنسس بادی دارای یک اسب بادی جداگانه در قسمت جلوی خود می باشد .این محصول بادی اینتکس یکی از پرفروش ترین های شرکت اینتکس محسوب می شود.  در کناره ورودی این کالسکه بادی دو دستگیره جهت اینجاد تعادل برای کودک هنگام سوار شدن و همچنین جهت هدایت کالسکه درون آب توسط والدین تعبیه شده است . این کالسکه بادی دوکاره قابل استفاده در آب ، فضای بیرونی و داخل منزل بوده و همچنین اسب بادی کالسکه پرنسس به ابعاد 124 سانتی متر طول و 58 سانتی متر عرض و 66 سانتی متر ارتفاع می باشد .

 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram