خرید فروش توپ پرشی دستگیره دار شاخ دار - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید فروش توپ پرشی دستگیره دار شاخ دار

قیمت توپ بادی بچه گانه پرشی اینتکس

اگر دنبال یک وسیله برای بازی و سرگرم شدن کودک خود هستید می توانید به فروشگاه و نمایندگی وسایل بادی اینتکس یا همان ایلی تویز مراجعه کنید و یکی از اسباب بازی های  بادی و هیجان اور برای فرزند و کودک خود خریداری کنید. خرید را می توانید هم از سایت ایلی تویز www.ilitoys.com به صورت انلاین  و هم از پیج اینستاگرام از طریق دایرکت انجام دهید و در کمترین زمان در ادرس خود تحویل بگیرید.

جالا به یکی از این وسایل بادی که برای کودک و خوردسال شما مناسب هست میپردازیم و معرفی می کنیم برای شما ....

توپ های بادی ساده و ماساژی و شاخ دار

جنس این توپ بادی از پی وی سی ساخته شده که به صورت لاستیکی و قابل انعطاف و فشرده شدن می باشد که در مقابل ضربه و فشار های وارده از طریق بازی و وزن کودک به زمین منتقل می شود و به خاطر خاصیت ارتجاعی و لاستیکی بودن ان فشارهای وارده را بلعکس کرده و موجب پرش و بلند شدن از سطح زمین میشود و بسیار هیجان اور و حس خوب برای کودکان محسوب میشود. این توپ ها در مدل های مختلف دستگیره دار _ شاخ دار _ ساده _ ماساژی _ ایروبیک _ طراحی و به بازار عرضه می شود و یکی دیگر از این مزیت ها رنگبندی و سایز و اندازه های مختلف برای سنین کودکان و خوردسالان و نوجوانان می باشد که به محبوبیت این کالا در میان خانواده ها منجر شده است و به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین وسایل بازی برای کودکان تبدیل شده است. وزن در این کالا خیلی مهم میباشد به این معنا گه هر چه وزن یا گرم توپ بالاتر باشد توپ از کیفیت و استحکام بیشتری برخوردار است به طور مٍثال توپ های 45-50  سانتی متری دستگیره دار یا شاخ دار دارای 350 گرم و توپ های 70-60 سانتی متر قطر دارای 720 گرم و از نوع جیم بال یا ایروبیک 1000 گرمی بهترین کیفیت و استاندارد رو دارا میباشد و برای وزن های 50- 80 - 100 کیلوگرم مناسب است. 

 

 

      

  

 توپ بادی پرشی ساده از جمله توپ های بادی مورد استفاده کودکانی می باشد که والدین آن ها به فعالیت بدنی و سلامت جسمانی کودکانشان اهمیت ویژه ای می دهند. این توپ بادی از جنس پی وی سی بسیار ضخیم و مستحکم می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلوگرم را دارد. توپ بادی پرشی قابل استفاده در منزل ، فضای بیرونی ، مهد کودک ها و باشگاه های ورزشی و... می باشد. توپ بادی پرشی دارای یک دستگیره بوده که با گرفتن این دستگیره تعادل ایجاد شده و از زمین خوردن کودک هنگام پرش جلوگیری می نماید.  این توپ بادی برای شکل گیری بهتر ستون فقرات کودکان در سن رشد با تمرین ها اصولی و زیر نظر مربی مناسب می باشد . جهت سرگرمی خانگی ، تحرک و سرگرمی در مهد کودک و باشگاه ها و ... مورد استفاده قرار میگیرد. توپ پرشی دارای دو مدل ساده و خاردار یا همان ماساژی می باشد که نسبت به نمونه های داخلی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار بوده و رنگ آن نیز ثابت می باشد .

توپ بادی پرشی ماساژی از جمله توپ های بادی مورد استفاده کودکانی می باشد که والدینشان به فعالیت بدنی و سلامت جسمانی آن ها اهمیت ویژه ای می دهند. توپ بادی از جنس پی وی سی بسیار ضخیم و مستحکم می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلوگرم را دارد. این توپ بادی پرشی قابل استفاده در منزل و فضای بیرونی و... برای کودکان می باشد. توپ بادی پرشی ماساژی دارای یک دستگیره بوده که با گرفتن این دستگیره تعادل ایجاد شده و از زمین خوردن کودک هنگام پرش جلوگیری می نماید.  این توپ بادی برای شکل گیری بهتر ستون فقرات کودکان در سن رشد با تمرین ها اصولی و زیر نظر مربی مناسب می باشد . جهت سرگرمی خانگی ، تحرک و سرگرمی در مهد کودک و باشگاه ها و ... مورد استفاده قرار میگیرد. توپ پرشی دارای دو مدل ساده و خاردار یا همان ماساژی می باشد که نسبت به نمونه های داخلی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار بوده و رنگ آن نیز ثابت می باشد . 

 

توپ بادی پرشی ماساژی قطر 65 cm از جمله توپ های بادی مورد استفاده کودکانی می باشد که والدینشان به فعالیت بدنی و سلامت جسمانی آن ها اهمیت ویژه ای می دهند. توپ بادی از جنس پی وی سی بسیار ضخیم و مستحکم با وزن 750 گرم می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلوگرم را دارد. این توپ بادی پرشی قابل استفاده در منزل و فضای بیرونی و... برای کودکان می باشد. توپ بادی پرشی ماساژی دارای یک دستگیره بوده که با گرفتن این دستگیره تعادل ایجاد شده و از زمین خوردن کودک هنگام پرش جلوگیری می نماید.  این توپ بادی برای شکل گیری بهتر ستون فقرات کودکان در سن رشد با تمرین ها اصولی و زیر نظر مربی مناسب می باشد . جهت سرگرمی خانگی ، تحرک و سرگرمی در مهد کودک و باشگاه ها و ... مورد استفاده قرار میگیرد. توپ پرشی دارای دو مدل ساده و خاردار یا همان ماساژی می باشد که نسبت به نمونه های داخلی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار بوده و رنگ آن نیز ثابت می باشد . 

توپ بادی ایروبیک آبی مدل ماساژی از جمله توپ های بادی مورد استفاده افرادی می باشد که به فعالیت بدنی و سلامت جسمانی خود اهمیت ویژه ای می دهند. این توپ بادی برای برخی مشکلات جسمانی کمر ، پا و... قابل استفاده بوده و خاصیت درمانی نیز دارد. توپ بادی ماساژی از جنس پی وی سی بسیار ضخیم و مستحکم می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. این توپ ماساژی قابل استفاده در باشگاه ها ، در منازل و حتی محل کار شما را نیز دارد.

 

 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

جهت مشاوره با همکاران ما برای انتخاب و خرید محصول مناسب خود با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید 

02155576345 - 02155576343 - 09011042401

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram