لیست قیمت تشک کمپ و کوهنوردی تشک مسافرتی و کاناپه بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت تشک کمپ و کوهنوردی تشک مسافرتی و کاناپه بادی

کدام نوع افامت در سفر را انتخاب می کنید ؟ 

اقامت یکی از مسائل مهمی است که پیش از آغاز سفر ذهن هر گردشگری را به خود مشغول می کند و گزینه های متفاوتی را پیش روی وی قرار می دهد. در این میان برخی هتل هایی را ترجیح می دهند که با تعداد ستاره ی بیشتر، خدمات با کیفیت تری را ارئه می کنند و البته هزینه ی بیشتری هم روی دست گردشگران می گذارند. برخی دیگر به سراغ مهمانسراها یا خانه های محلی می روند تا هم از هزینه هایشان بکاهند و هم ارتباط بیشتری با جامعه محلی داشته باشند. اما بعضی از گردشگران روش متفاوت تری را انتخاب می کنند و دلشان می خواهد شب را در میان طبیعت و یا در کمپ های گردشگری به صبح برسانند. در این صورت به وسایلی احتیاج دارند که بتوانند خواب خوبی را تجربه کنند. این افراد بیشتر در قالب سفرهای کوله گردی به مقاصد مختلف می روند و تجربیاتی تازه برای خود رقم می زنند. 

تشک خواب وسیله ای ضروری برای خواب در طبیعت است که دو نقش مهم را بر عهده دارد: زیرسازی محل خواب و عایق. شاید شما پیشتر نام تشک کمپینگ و یا تشک کوهنوردی به گوشتان خورده است . تشک کمپینگ مسافرتی و یا کوهنوردی انواع مختلفی دارد که در اینجا به یک مدل همه کاره آن اشاره میکنیم بنام لیزی بگ که کاربرد بسیاری دارد . 

تشک لیزی بگ 

تشک لیزی بگ یکی از انواع تشک کمپینگ و کوهنوردی یا مسافرتی و یا بهتر بگویم همه کاره می باشد که به دلیل کارایی بالای این تشک کاربردهای متنوع دیگری از جمله استفاده خانگی به عنوان کاناپه راحتی و یا به عنوان تشک آفتابگیری روی آب و یا کنار ساحل و ... را نیز دارد.  تشک لیزی بگ با رویه برزنت چندلایه بدون نیاز به پمپ باد ، باد می شود . تنها با حرکت دادن تشک به سمت مخالف جهت باد به راحتی باتکرار چندباره این حرکت در عرض چند دقیقه باد می شود. که در عکس زیر و فیلم بالا روش باد کردن این محصول همه کاره به وضوح مشخص می باشد . 

طریقه باد کردن لیزی بگ

با استفاده از حرکت دست به سمت چپ و سپس حبس کردن باد و دوباره حرکت دست و باز کردن دهانه لیزی بگ به جهت مخالف و تکرار این حرکت بعد از چند دقیقه باد حبس شده داخل تشک به اندازه مورد نظر و کافی رسیده و طبق عکس زیر می توانید دهانه تشک بادی لیزی بگ را با استفاده از ابزاری که در دهانه خود تشک تعبیه شده است لیزی بگ را گره زده تا هوای داخل آن خارج نشود . حال تشک شما آماده استفاده در هر جایی که نیاز دارید می باشد .

تشک های بادی لیزی بگ کاربرد بسیاری دارد و به دلیل وزن سبک (200 گرم) و کم حجم بودن این تشک بادی بسیار مناسب جهت کوهنوردی و انواع کمپینگ می باشد و به راحتی در گوشه ای از کوله پشتی یا صندوق ماشین و یا هرجای دیگری قابل حمل می باشد. تشک بادی لیزی بگ همانطور که گفته شد کاربرد بسیاری دارد از جمله این کاربردها میتوان به :

1- استفاده به عنوان تشک آفتابگیری در ساحل و یا کنار استخر 

2- استفاده به عنوان تشک روی آب جهت استراحت و ریلکسیشن روی آب استخر و آب های آرام

3- استفاده به عنوان تشک مسافرت جاده ای در کنار جاده و یا در چادر مسافرتی

4- استفاده به عنوان تشک کوهنوردی جهت استراحت کوهنوردان در کمپینگ ها

5- استفاده به عنوان تشک کمپینگ جهت استراحت و نشستن در کمپینگ های ییلاقی یا کویری 

6- استفاده به عنوان کاناپه بادی یا تشک بادی در منزل ، ویلا و ... 

و هرگونه استفاده مشابه که میتوان ازین تشک بادی استفاده نمود . 

 

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول اینجا کلیک کنید.

تشک بادی اینتکس

تشک بادی اینتکس از جمله محصولاتی است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد زیرا برای تولید محصولات اینتکس از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود. این محصول به گونه ای تولید شده است که دارای استحکام بالایی باشد و به همین جهت این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند. به واسطه برخورداری از این ویژگی این محصول برای تمام افراد قابل استفاده خواهد بود.جنس پی وی سی استفاده شده در این تشک درجه یک بوده و رویه این تشک را برزنت پوشانده است.

تشک بادی اینتکس    قیمت تشک بادی اینتکس   انواع تشک بادی اینتکس    تشک بادی مسافرتی    تشک بادی کمپینگی    تشک بادی اینتکس با قیمت مناسب     بهترین تشک بادی    باکیفیت ترین تشک بادی    تشک بادی اینتکس دو نفره    تشک بادی اینتکس یک نفره   تشک اینتکس    تشک بادی    تشک بادی طبی     تشک طبی     انواع تشک طبی    قیمت تشک طبی     تشک طبی با قیمت مناسب     بهترین تشک بادی طبی     تشک مناسب کمردرد   تشک طبی مناسب کمردرد    تشک های بادی طبی مناسب درد های مهره های کمر 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram