قایق بادی شورتی بچه گانه اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قایق بادی شورتی بچه گانه اینتکس

قیمت قایق بادی کودک

تفریحات برای کودکان امروزی از تنوع بسیاری برخوردار است چرا که شرکت های مختلفی وسایل بازی و سرگرمی بسیاری تولید کرده و به فروش می رسانند که در سراسر جهان به راحتی قابل دسترسی می باشد . کودکان با توجه به نیاز به ورزش در سنین پایین بهتر است از ورزش های آبی برخوردار شوند چرا که به صورت غریضی در کودکی توانایی این نوع تفریحات و ورزش ها را دارند . پس بهتر است شما نیز در تربیت سلامتی کودک خود ازطریق بازی و سرگرمی و ورزش های متنوع و ... سهیم باشید . یکی از تفریحات کودکان بازی و سرگرمی هایی آبی می باشد . شنا آموزش شنا ، آبتنی و ... . برای ترغیب کردن این نوزادان یا کودکان دوست داشتنی به عدم ترس از آب قایق های بادی و قایقهای بادی شورتی طراحی شده است که به شکل شخصیت ها کارتونی معروف و حیوانات دوست داشتنی میباشد . این محصولات بادی که مختص به نوزاد و کودک طراحی شده است از رویه پی وی سی بسیار مستحکم و داخل بادشونده تشکیل شده است که جنس این پی وی سی برای کودکان هیچ گونه ایجاد حساسیت نمی کند . به دلیل داشتن طرح های مختلف و ابعاد مختلف با کاربردهای متفاوت این محصولات بادی در سراسر جهان طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است . جذابیت این محصولات با کیفیت با برند امریکایی اینتکس موجب شده تا این برند از سایر تولید کننده محصولات مشابه پیشی گرفته و رتبه اول را در تولید محصولات بادی در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. 

شناور های بادی یا همان قایق بادی شورتی کودک یکی از محصولات تفریحی و سرگرمی برای کودکان می باشد که با توجه به تنوع در طراحی انتخاب را برای خرید بسیار آسان کرده است . این قایق بادی کودک اینتکس هم به صورت شورتی ( دارای جای پا برای نوازد میباشد ) و هم به صورت قایق طراحی شده است که مادر کودک بر اساس نیاز و سلیقه میتواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کند . ازین قایق بادی هم به صورت اسباب بازی بادی در محیط خانه استفاده می گردد و هم در وان حمام کودک و یا در استخر خانگی یا عمومی . 

برند اینتکس یک برند آمریکایی بوده که در کشور چین با استانداردهای اروپایی محصولات بادی را در دسته بندی های مختلف طراحی و تولید می نماید . این محصولات با برند اینتکس نمونه تقلبی در بازار ندارد چرا که فناوری تولید این محصولات بسیار پیچیده و پر هزینه بوده و این فناوری تنها در کارخانه اینتکس موجود می باشد . ازین رو اینتکس به نمایندگی های خود در سراسر دنیا محصولات بادی را در صورت سفارش ارسال می نماید که در کشور ایران نیز این محصولات بادی توسط شرکت ایلی تویز بدون واسطه وارد شده و در سایت رسمی www.ilitoys.com و فروشگاه ایلی تویز با پایینترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است . 

توجه : قایق کودک را در محیطی تمیز و فاقد اشیاء تیز و برنده پهن کنید، سپس نازل پمپ باد را به دریچه ورودی هوای قایق بادی کودک اینتکس (INTEX) متصل کرده و تک تک قسمت های باد شونده آن را باد بزنید، در آخر برای خارج نشدن هوای داخل قایق بادی کودک ، دریچه را با درپوش به خوبی ببندید، پس از پُر شدن قایق بادی کودک اینتکس  آماده استفاده می باشد. برای خالی کردن باد قایق بادی کودک کافیست درپوش های ورودی هوای آن را باز کرده تا باد از داخل قایق بادی کودک تخلیه شده و آن را جمع آوری کنید. 

خرید شناور شورتی کودک   فروش شناور بادی شورتی   قیمت شناور بادی کودک   لیست قیمت تیوپ بادی شورتی کودک   فروشگاه تیوپ بادی شناور بادی قایق بادی کودک    نمایندگی فروش  شناور بادی قایق بادی کودک تیوپ بادی شورتی  تیوپ بادی کودک با قیمت ارزان    قیمت تیوپ بادی شورتی    خرید تیوپ بادی شورتی   قیمت شناور شورتی کودک و مادر   تیوپ بادی کودک و مادر    فروش شناور شورتی کودک و مادر    لیست قیمت تیوپ دو نفره    شناور کودک و مادر اینتکس    قیمت قایق بادی کودک    لیست قیمت قایق بادی شورتی کودک   فروشگاه فروش لوازم بادی کودک   ایلی تویز فروشگاه لوازم بادی کودک  قیمت حلقه شنا کودک   خرید حلقه شنای شورتی بادی   فروش آنلاین حلقه شورتی کودک  فروشگاه اینترنتی حلقه بادی کودک 

برای مشاهده محصول و یا جزییات بیشتر اینجا کلیک کنید

قیمت و مشخصات شناور بادی مک کویین

شناور بادی مک کویین محصول 2020 از محصولات اینتکس به شمار می آید . این شناور بادی intex از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . شناور بادی مک کویین به دلیل طراحی بسیار منحصر به فرد خود به شکل شخصیت معروف انیمیشن کارز یعنی مک کویین ، که طرفدار بسیاری بین کودکان دارد دربین خریداران شناورهای بادی اینتکس مورد توجه بسیاری قرار گرفته است . این شناور بادی اینتکس دارای دستگیره برای حفظ تعادل سرنشین بوده و چهار لاستیک بادی در چهار طرف این شناور بادی قرار دارد که از برهم خوردن تعادل شناور بادی مک کویین برروی آب جلوگیری می کند. ازین محصول می توان در استخر ، آب های آرام و ... به منظور تفریحات آبی استفاده نمود.

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات حلقه بادی شنا کودک و مادر سایبان دار

شناور شورتی بادی کودک و مادر از جمله محصولات 2020 منحصر به فرد شرکت اینتکس به شمار می آید که یکی از پرفروش ترین ها ازین خانواده بزرگ بادی محسوب می گردد . این محصول بادی دارای یک سایه بان برای قسمت کودک و دو حلقه بادی که یکی حلقه مادر و دیگری حلقه کودک می باشد که حلقه کودک شورتی بوده که در کف این قسمت دو حفره تعبیه شده که جای پای کودک می باشد . جنس این محصول متفاوت اینتکس از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت برای کودکان می باشد . ازین محصول در استخر ها و آب های کم عمق استفاده می گردد. این شناور بادی intex قابیلت تحمل وزن هم زمان مادر و کودک را داشته و از تعادل بالایی بر روی آب برخوردار است . 

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات شناور شورتی وال سایبان دار

شناور شورتی وال سایبان دار یکی از محصولات بادی کودک شرکت اینتکس محسوب می گردد که از جنس پی وسی بسیار مقاوم ضد حساسیت و ضد آب می باشد که برای سنین 1-2 سال طراحی شده و قابلیت تحمل وزن تا 15 کیلوگرم را دارد. این شناور بادی intex دارای یک سایبان بوده که از برخورد مستقیم نور آفتاب با کودک جلوگیری می کند. در کف این شناور دو حفره تعبیه شده که جای پای کودک می باشد . این شناور بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق را دارد . طراحی بسیار زیبا و ترکیب رنگ استفاده شده در محصول این شناور شورتی کودک را بسیار جذاب و پر طرفدار کرده است . 

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات شناور شورتی نوزادی

شناور شورتی نوزادی از محصولات شرکت اینتکس مناسب برای سنین 6 تا 12 ماه از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ،ضد آب و ضد حساسیت می باشد. این شناور بادی intex با طراحی و ترکیب رنگی که دارد یکی از پر فروش ترین از محصولات شناوری نوزادی به شمار می آید . شناور شورتی بادی دارای یک پشتی سرخود در قسمت پشت برای تکیه گاه کودک و دو حفره در کف برای جای پای کودک می باشد. این محصول بادی قابلیت تحمل وزن نوزاد تا 11 کیلوگرم را دارد . این شناور بادی مناسب برای استخر و آب های کم عمق می باشد.

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات قایق بادی مک کویین

قایق بادی کودک طرح مک کویین از خانواده قایق های بادی شرکت اینتکس محسوب می گردد . جنس این قایق از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد. این محصول بادی intex از سری جدید قایق های بادی کودک این شرکت بوده که برای سنین خردسال طراحی شده است . این قایق بادی به شکل انیمیشن پر طرفدار مک کویین  می باشد که علاوه بر استفاده این محصول بادی بر روی آب به عنوان قایق ، میتوان با پر کردن آب در داخل این محصول از آن به عنوان وان نیز استفاده نمود.این قایق بادی به دلیل پهنای استانداردی که دارد از تعادل بالایی بر روی آب برخوردار است که موجب حفظ سلامت کودک شما هنگام استفاده ازین محصول بادی برروی آب می شود. قایق بادی کودک قابل استفاده در استخر و آب های کم عمق می باشد. 

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت و مشخصات شناور بادی شورتی کودک

شناور بادی شورتی از جمله محصولات جدید بادی کودک از شرکت اینتکس محسوب می گردد. این شناور شورتی مناسب برای سنین 1 تا 2 سال می باشد که تحمل وزن تا 15 کیلوگرم را دارد . شناور شرتی intex از جنس پی وی سی ضد آب و بسیار مقاوم بوده و ضد حساسیت نیز می باشد. در کف این شناور بادی دو سوراخ برای جای پای کودک تعیبه شده و در سه طرح مختلف بولدوزر ، بیل مکانیکی و آتش نشان طراحی شده که با ظاهر بسیار شکیل و منحصر به فرد هر کودکی را به خود جذب می کند .این شناور بادی را می توان در دریا ، استخر و ... استفاده نمود.

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

انواع حلقه بادی شورتی ، تیوپ بادی شورتی کودک و شناور بادی شورتی یا قایق بادی شورتی کودک 

حلقه بادی شورتی کودک و مادر  شناور شورتی سایبان دار  شناور شورتی وال سایبان دار  تشک بادی روی آب گربه ، تشک بادی روی آب سگ ، تشک بادی روی آب بال فرشته ، تشک بادی روی آب چیپس ، تشک بادی روی آب استیکر ،  شناور بادی روی آب فلامینگو ، تشک بادی روی آب رز قرمز ، شناور بادی روی آب اسب شاخدار ، تشک روی آب بادی هات داگ ، تشک بادی روی آب همبرگر ،  تشک بادی روی آب پیتزا ، تشک بادی روی آب قلب ، تشک بادی روی آب هندوانه ، تشک بادی روی آب توت فرنگی ، شناور بادی فرش روی آب ، شناور جزیره فلامینگو ، شناور جزیره اسب شاخدار ، شناور کالسکه پرنسس ، تشک روی آب بالشدار ، تشک روی آب طرح wave ، شناور ماتادور ، شناور بادی اردک ، شناور بادی طاووس ، تشک روی آب توری دار ، شناور روی آب قو ، شناور وال مشکی ، تشک روی آب پرتقال ، تشک روی آب آبنبات ، تشک روی آب بستنی قیفی ، تشک روی آب بستنی  ، تشک روی آب شیبدار ، تشک موج سواری روی آب ، تشک بادی بالش دار اسپلش ، قیمت انواع تشک روی آب ، انواع تشک و شناور روی آب اینتکس    تشک بادی روی آب با قیمت مناسب     انواع تشک آفتابگیری     سایت فروش تشک بادی     فروش آنلاین تشک بادی    خرید تشک بادی با قیمت مناسب      خرید حضوری تشک بادی      حراج تشک بادی روی آب     خرید اینترنتی تشک بادی روی آب    تشک بادی استخری    تشک بادی مخصوص آفتاب گیری روی آب  خرید آنلاین تشک بادی استخری   و تشک بادی استخری اینتکس 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

جهت مشاوره با همکاران ما برای انتخاب و خرید محصول مناسب خود با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید 

02155576345 - 02155576343 - 09011042401

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram