پاروی قایق قیمت ارزان برند اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

پاروی قایق قیمت ارزان برند اینتکس

نمایندگی اصلی فروش پاروهای قایق و قایق اینتکس

پاروی قایق یکی از لوازمی است که از ملزومات لوازم جانبی قایق به حساب می آید . پارو ها بر اساس کاربردشان به چند مدل مختلف تقسیم می شوند . در دنیای امروزی قایق سواری و ماهیگیری تفریحی و یا حرفه ای از جمله جذابیت هایی محسوب می گردد که در ظاهر تهیه تجهیزات قایق و تفریحاتی مثل ماهیگیری و قایق سواری برای اقشار متوسط امکان پذیر نمی باشد ، اما اینگونه نیست ، با تولید قایق های بادی و ماهیگیری توسط شرکتها بزرگی مثل اینتکس این امر برای همه اقشار امکان پذیر شده است . با داشتن قایق وسایل جانبی قایق نیز مورد توجه قرار میگیرند چرا که برای به حرکت دراوردن قایق میبایست یک موتور یا یک جفت یا دو جفت پارو به همراه داشت .

 

در خرید قایق از ایلی تویز نمایندگی اصلی محصولات اینتکس در ایران پاروی داخل بسته بندی قایق ها به همراه قایق ها به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار میگیرد . اما برای تهیه یک جفت دیگر ازین نوع پارو ها با همان برند اینتکس برای قایق های مختلف نیز میتوانید از سایت ایلی تویز پارو مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت نسبت به بازار تهیه فرمایید . هر پارو مناسب یک قایق می باشد که در سایت ایلی تویز 4 مدل ازین نوع پارو ها اعم از 3 مدل مختلف از پاروهای آلومینیومی و یک مدل پارو پلاستیکی با کیفیت درجه یک موجود می باشد که بسته به نوع قایق شما میتوانید پاروی مورد نظر خود را انتخاب فرمایید. 

جنس بدنه پارو از آلومینیوم سبک و مستحکم و سر پارو از فایبرگلاس فشرده می باشد که اتصالات پارو توسط پین ها نرو ماده به یکدیگر متصل می شوند . در قسمت وسط پارو آلومینیومی نیز یک بست از جنس پلاستیک فشرده قرار دارد که دو قسمت سر و ته پارو را به یکدیگر متصل میکند . پارو ها با عمل رفت و برگشت قایق را به حرکت در می آورند . جنس درجه یک پارو و وزن بسیار سبک این پارو ها از خصوصیات پارو های اینتکس می باشد . پارو های آلومینیومی مناسب برای استفاده هر قایقی می باشند چرا که سری پارو ها به صورتی طراحی شده است که مناسب برای قایق های تفریحی ، ماهیگیری و کایاک مسابقه ای و قایق های کودک می باشد .

در سایت ایلی تویز قیمت پاروی قایق و فروش قایق الومینیومی و نمایندگی فروش قایق بادی و نمایندگی فروش پاروی قایق و ارزانترین پاروی قایق کودک و قایق بزرگسال و انواع پاروی قایق ماهیگیری و پاروی چند تیکه اینتکس و بهترین پارو با قیمت ارزان و پاروهای پلاستیکی برای قایق کودک و پاروی قایق ماهیگیری و پاروی قایق کایاک یا مسابقه ای و قایق های بادی به همراه پاروی رایگان در بسته بندی و پارو با برند اینتکس و ... را میتوانید مشاهده کنید. 

کافیست برای مشاهده پارو های قایق و قایق های اینتکس اینجا کلیک کنید

قیمت و جزییات پاروی آلومینیومی دستگیره دار

پارو آلمینیومی از دو قسمت میله المینیومی نشکن و سبک و کفی پارو که از مواد پلاستیکی فشرده ساخته شده تشکیل شده است. کفی پارو توسط یک قفل فشاری به میله متصل بوده که قابلیت جداشدن را دارد . این پارو برای تمامی قایق های بادی و غیر بادی قابل استفاده است . از ویژگی های این پارو وزن سبک و کیفیت عالی است که برای حمل و قایق ران بسیار مناسب است. از دیگر خصوصیات این پارو یک تیکه شدن ان بوده به نحوی که توسط واسطه ای دو میله پارو به یکدیگر متصل شده و حالت یک تیکه به خود می گیرد.

برای مشاهده قیمت روی عکس کلیک کنید

قیمت و جزییات پاروی آلومینیومی کایاک

پارو آلومینیومی یکی از لوازم جانبی قایق از شرکت اینتکس محسوب می گردد . این پارو آلمینیومی از دو قسمت میله المینیومی نشکن و سبک و کفی پارو که از مواد پلاستیکی فشرده ساخته شده تشکیل شده است. کفی پارو توسط یک قفل فشاری به میله متصل بوده که قابلیت جداشدن را دارد . این پارو برای تمامی قایق های بادی و غیر بادی قابل استفاده است . از ویژگی های این پارو وزن سبک و کیفیت عالی است که برای حمل و قایق ران بسیار مناسب است. از دیگر خصوصیات این پارو جدا شدن تمامی قطعات آن بوده به نحوی که توسط واسطه ای دو میله پارو به یکدیگر متصل شده و حالت یک تیکه به خود می گیرد.

برای مشاهده قیمت روی عکس کلیک کنید

قیمت و جزییات پاروی آلومینیومی

پارو المینیومی از دو قسمت میله المینیومی نشکن و سبک و کفی پارو که از مواد پلاستیکی فشرده ساخته شده تشکیل شده است. کفی پارو توسط یک قفل فشاری به میله متصل بوده که قابلیت جداشدن را دارد . این پارو برای تمامی قایق های بادی و غیر بادی قابل استفاده است . از ویژگی های این پارو وزن سبک و کیفیت عالی است که برای حمل و قایق ران بسیار مناسب است. از دیگر خصوصیات این پارو یک تیکه شدن ان بوده به نحوی که توسط واسطه ای دو میله پارو به یکدیگر متصل شده و حالت یک تیکه به خود می گیرد.

برای مشاهده قیمت روی عکس کلیک کنید

قیمت و جزییات پاروی پلاستیکی

این پارو از جنس پلاستیکی مستحکم بوده و از سر هم کردن چند تیکه شکل می گیرد. این پارو برای تمامی قایق ها قابل استفاده می باشد .

برای مشاهده قیمت روی عکس کلیک کنید

خرید پاروی انواع قایق

خرید این محصول به صورت آنلاین و حضوری از بازرگانی ایلی تویز امکان پذیر می باشد . شرکت ایلی تویز که نمایندگی کمپانی اینتکس است، بهترین و باکیفیت ترین مدل از پاروی قایق را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از طریق نمایندگی اینتکس سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت بالا را تهیه کرد که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند. خرید مستقیم از نمایندگی سبب می گردد تا این محصول را بتوان با قیمت مناسب تری نیز تهیه کرد.

 پاروی اینتکس مناسب انواع قایق ها را از ایلی تویز با قیمت مناسب خریداری کنید

قایق بادی اکسکورشن پرو دو نفره ، قایق اکسکورشن 4، قایق اکسکورشن 5، قایق چلنجر 2 ، قایق چلنجر 3 ، قایق مارینر 3 ، قایق مارینر 4 ، قایق اکسپلورر k2 ، قایق چلنجر کایاک 1 نفره ، قایق سی هاوک 2 ، قایق سی هاوک 3 ، قایق سی هاوک 4 ،قایق اکسپلورر 100 ، قایق اکسپلورر 200 و قایق اکسپلورر 300 و .... از جمله قایق های بادی حرفه ای و کودک می باشند که میتوان ازین پارو ها برایشان استفاده نمود.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات ، فروش عمده و تک محصولات بادی اینتکس فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram