استخر بادی استخر اینتکس با ارزانترین قیمت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

استخر بادی استخر اینتکس با ارزانترین قیمت

استخر بادی اینتکس

با شروع فصل گرم و تابستان اکثر مردم به دنبال یک سرگرمی و تفریح سالم برای کودکان خود هستند. بهترین گزینه که هم ارازن باشد و هم بتوان هر کجا که نیاز بود آن را راه اندازی کرد استخر بادی است که امروزه بسیار فراگیر شده است و به دلیل شرایط فعلی نیز بهترین گزینه برای تفریحات آبی ، استخر های خانگی می باشند . البته استخر های بادی چند کاره بوده و برای سنین مختلف طراحی شده اند، برای مثال استخر های بادی ای وجود دارد که مخصوص خانواده ها و بزرگسالان طراحی شده و بزرگ می باشند، از طرفی استخر های بادی کوچکی نیز وجود دارند که برای کودکان بوده و شما می توانید  از آب یا توپ برای پر کردن این استخر های بادی استفاده نمایید.

استخر بادی اینتکس و خرید و فروش و قیمت انواع استخر بادی اصلی اینتکس با اندازه های بزرگ و کوچک و ارتفاع زیاد یا عمق زیاد مخصوص شنا و تفریحات آبی بزرگسالان و کودکان در سایت شاپ ایلی تویز تنها نمایندگی استخر بادی اینتکس در ایران و تهران به فروش میرسد . فروشگاه اینترنتی و سایت اینترنتی ایلی تویز انواع استخر های بادی خانواده عمیق ، استخر مربع ، دایره و مستطیل ، بیضی و لوبیایی با عمق بالا و استخر بادی ارتفاع کم را در مدل های مختلف و با برند intex ، برای استفاده در فصل تابستان جهت شنا و سرگرمی و تفریحات آبی تمامی افراد به فروش میرساند .

از مزیت ها و بهترین خصوصیت های استخر بادی میتوان به قیمت ارزان و پایین ، حجم کم و جا به جایی آسان ، نصب سریع و راحت توسط خود شما یا نصاب ما ، باد شدن سریع توسط پمپ باد برقی و پمپ باد دستی اینتکس ، قابل حمل و نقل راحت ، متحرک و کم جا ، قابلیت استفاده به عنوان استخر بادی توپ و استخر شن ، استفاده به عنوان استخر بادی آب درمانی کودکان ، تولید شده در رنگ بندی متنوع برای پسران و دختران ، جنس بدنه محکم از pvc درجه ، استفاده در ویلا و حیاط منزل ، قیمت به صرفه نسبت به استخر بتنی ، استاندارد جهانی و ... اشاره نمود . تمامی استخر های بادی اینتکس تحت لیسانس آمریکا در کشور چین تولید می شوند و از طول عمر بالا و کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند ، امروزه برای داشتن استخر بادی خانگی خانوادگی باید فضای بزرگ و مکان ثابتی داشته باشیم تا بتوانیم یک استخر توکار احداث کنیم و از طرفی زمان زیاد و هزینه های زیادی را باید متحمل شد و از جهتی دیگر نگهداری پس از اجرا نیز بسیار مشکل است .

استخر بادی در چند سال اخیر در تنوع بالا در کارخانه بزگ intex تولید و استخر های بادی با قطر بزرگ و کوچک بدون نیاز به لوله کشی و ساخت و ساز مخصوص تمامی افراد خانواده این مشکل حل شده و با کمترین مبلغ در اختیار افراد در کل جهان گذاشته است که میتوانید در کمترین زمان یک استخر بادی با ابعاد دلخواه داشته باشید و در کوتاه ترین مدت نصب و استفاده نمایید . جنس بدنه استخر بادی از PVC درجه یک و برزنت با مقاومت بالا و استحکام بسیار زیاد ساخته شده و در طولانی مدت قابل استفاده است , انواع استخر ایزی ست با لبه بادی و استخر پرورش ماهی و آبزیان با پایه های آهنی و آلومینیومی با ارتفاع بلند به صورت پرتابل تولید شده که به راحتی میتوان در حیاط منزل و پشت بام نصب نمود . تولید کننده استخر های بچه گانه و بزرگسال برای استفاده از استخر بادی شرکت اینتکس چند نکته را توصیه میکند که به طول عمر استخر می افزاید و کار را برای شما مصرف کننده آسان تر میسازد ، سعی کنید که استخر را بر روی زمین صاف و آری از هرگونه وسیله نوک تیز و برنده نصب کنید .

برای اطمینان از اینکه استخر بادی صدمه نبیند بر روی زمین به اندازه طول و عرض و یا قطر استخر از فوم تاتامی یا زیر انداز فومی نرم مخصوص استخر های آماده استفاده کنید تا در زمان آبگیری و استفاده به کف استخر صدمه ای وارد نشود و در عین حال زیر پای افراد داخل استخر بادی نرم و راحت باشد , به اندازه کافی و استاندارد بدنه محصول را پر باد کنید طوری که اگر انگشت دست را بر روی آن فشار دادید مقداری فرو رود و این کار باعث میشود در هنگام پر آب شدن به بدنه استخر بادی و پرس های آن فشاری وارد نشود و برای باد کردن این محصولات میتوانید از انواع پمپ برقی دو کاره و پمپ دستی بزرگ و کوچک شرکت اینتکس استفاده کنید .

پس از آب گیری استخر بادی حتما از یک روکش برای نگهداری از تابش نور خورشید و یا ورود گرد و خاک به داخل آن استفاده کنید که از طرفی به طول عمر محصول اضافه شده و رنگ بدنه محفوظ میماند , زمانی که استخر بادی پر آب هست سعی کنید که بدنه استخر را کج نکنید به منظور اینکه آب خالی شود که در این حالت بدنه استخر احتمال پارگی را دارد و بدنه صدمه میبیند حتما از دریچه مخصوص تخلیه آب استفاده نمایید ، چنانچه با کمبود آب مواجه هستید و میخواهید آب داخل استخر بادی را برای مدت بیشتری نگهداری کنید حتما از شناور قرص کلر یا سبد مخصوص قرص کلر استفاده کنید و مقداری قرص کلر آنزیم دار در داخل سبد بیندازید و در آب استخر قرار دهید تا در مدت مشخصی آب را کاملا ضد عفونی و شفاف سازد و از جلبگ زدن و سبز شدن آب جلوگیری کند .

برای گردش آب و تمیز ماندن آب استخر بادی نیز میتوانید از پمپ تصفیه استخر استفاده کنید تا گرد و غبار و آشغال های آب را کاملا تمیز و پاک کند ، تمامی استخر بادی اینتکس دارای تست سلامت  در کمپانی اینتکس میباشند ،  فروش و پخش محصولات intex با پخش انواع محصولات بادی از طریق فروشگاه اینترنتی ایلی تویز در ایران انجام میپذیرد . نمایندگی اصلی و رسمی سایت اینتکس ایران با نام ایلی تویز به صورت رسمی فعالیت میکند و تمامی محصولات را از طریق فروشگاه آنلاین با پایین ترین قیمت شرکتی و به روز به فروش میرساند ،  برای خرید استخر بادی اینتکس  در اندازه های مختلف و رنگ های متنوع جهت شنا و یا جهت بهبود بیماریهای مفاصلی و استخوانی با همکاران ما در سایت ایلی تویز تماس بگیرید .

 برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخرهای بادی کودک اینتکس اینجا کلیک کنید.

مشخصات و قیمت استخر بادی سرسره دار آبنبات 

پارک آبی بادی آب نبات محصولی منحصر به فرد از محصولات  اینتکس محسوب می گردد . جنس این پارک آبی از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب ضد حساسیت بوده که برای سنین +3 سال طراحی شده است . این پارک آبی بادی intex دارای دو استخر مجزا از هم بوده که این دو استخر توسط یک سرسره به هم متصل می شوند ، بالای این سرسره منحنی وجود دارد که آب پاش یا همان دوش داخل آن قرار داشته و آب از بالا به روی سرسره و سر کودک می ریزد . از مزیت های این پارک آبی بادی اینتکس می توان به سرسره و ضربه گیر کف استخر بزرگ ،چند توپ بازی کوچک ، دو آبنبات بادی ، چند حلقه بازی و... دو سرسره توپ در اطراف که محل بازی با توپ ها می باشد اشاره کرد . دوش این استخر توسط اتصالاتی که داخل بسته بندی این محصول بادی می باشد به آب شهری متصل شده و دوش شروع به کار می کند . پارک آبی بادی آب نبات یک محصول کامل ، سرگرم کننده و مفرح برای کودکان شما می باشد تا تابستان گرم را به خنک تبدیل کنند. این پارک ابی قابل استفاده در منازل و فضاهای باز می باشد . 

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات و قیمت استخر بادی بیضی صندلی دار

استخر بیضی صندلی دار از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین +3 سال طراحی شده است . این استخر خانوادگی اینتکس 4 لایه باد شونده دارد . از مزیت های این محصول بادی intex میتوان به تکیه گاه و صندلی بزرگی که درون استخر وجود دارد اشاره کرد . طراحی فوق العاده خاص و منحصر به فرد این استخر خانوادگی اینتکس و دیواره های شیشه ای این محصول بادی موجب شده است تا یکی از پرفروش ترین ها از خانواده محصولات اینتکس قرار گیرد . در کف این استخر بیضی صندلی دار درپوشی جهت سهولت در تخلیه آب تعبیه شده است . این استخر منحصر به فرد قابل استفاده در منازل ، ویلاها ، فضاهای بیرونی و... می باشد . 

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات و قیمت استخر بادی رنگین کمان فواره دار

استخر رنگین کمان فواره دار محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات 2020 اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی از پی وی سی مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی شده است . این استخر بادی سایه بان دار اینتکس از 2 مخزن مختلف باد می شود. فواره های اطراف استخر که با اتصالات داخل بسته بندی خود به راحتی به شلنگ آب متصل می شود یکی از زیبایی ها و جذابیت های این محصول برای کودکان محسوب می گردد . سایبان این استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. کف این استخر بادی با طرح ساحل ، زیبایی محصول را دو چندان کرده است .ظاهر منحصر به فرد با رنگبندی به کار رفته در رنگین کمان این استخر بادی  intex این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است . حجم اب این استخر 84 لیتر می باشد که مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد . 

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات و قیمت استخر بادی با حلقه بسکتبال

استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال یکی از جدیدترین محصولات تولید شده 2020 توسط برند معتبر اینتکس می باشد که با طرح زمین بسکتبال یکی از استخر های بادی بازی کودکان با طراحی جدید و جذاب محسوب می گردد که توسط برند اینتکس برای بازی و تفریح کودکان تولید شده است. این استخر بادی یک مجموعه بازی محسوب می گردد که علاوه بر تفریحات آبی در استخر این محصول میتوان از این محصول برای بازی و ورزش کودکان و بزرگسالان ازین استخر بادی استفاده نمود . این استخر بادی دارای یک حلقه بادی بسکتبال و یک عدد توپ بادی بسکتبال می باشد که برای بازی بسکتبال و مسابقه درون استخر بادی طراحی شده است. این استخر بادی از جنس پی وی سی مستحکم ضد آب و ضد حساسیت  می باشد . قسمت کف این استخر به صورت سه لایه طراحی شده است که مقاومت این محصول را بیشتر کرده است. این استخر بادی در محیط باز و بسته قابل استفاده می باشد. این استخر بادی دارای بدنه ای بادی بوده که از رنگ های آبی و رنگ سفید بسیار جذاب تشکیل شده است . این استخر بادی قابل استفاده برای کودک و بزرگسالان می باشد که ساعت ها سرگرمی و تفریح را برای آن ها به ارمغان می آورد . طراحی استخر بادی به صورت مستطیل 6 ضلع زاویه دار است که زیبایی بی نظیری به این محصول بخشیده است .

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات و قیمت استخر بادی ایستگاه بستنی

استخر کودک طرح ایستگاه بستنی فروشی محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات 2020 اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی از پی وی سی مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان طراحی شده است . این استخر بادی سایه بان دار اینتکس یکی از جذاب ترین ها در بین استخر های بادی کودک می باشد. بستنی های بادی در قسمت جلویی استخر که قابل جدا شدن و اسباب بازی کودک می باشد یکی از زیبایی ها و جذابیت های این محصول برای کودکان محسوب می گردد . سایبان این استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. .ظاهر منحصر به فرد با رنگبندی به کار رفته در طراحی این استخر بادی  intex این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است .  این استخر  مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد . 

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

  

مشخصات و قیمت استخر بادی نهنگ فواره دار

استخر نهنگ فواره دار محصولی بادی از محصولات اینتکس به شمار می آید . جنس این محصول بادی از پی وی سی بسیار مقاوم و مستحکم بوده که ضد آب و ضد حساسیت نیز می باشد . این استخر بادی اینتکس که به شکل نهنگ  طراحی شده است . این محصول بادی با ترکیب رنگ منحصر به فرد خود مورد توجه بسیاری از خریداران محصولات اینتکس قرار گرفته است  . در قسمت دم این نهنگ زیبا فواره ای تعبیه شده است که عمل پمپاژ آب را به داخل استخر بادی انجام می دهد که این فواره توسط اتصالاتی که داخل بسته بندی وجود دارد به راحتی از طریق شلنگ به شیر آب متصل می شود . ازین استخر intex به عنوان استخر توپ نیز میتوان استفاده نمود . این استخر اینتکس قابل استفاده در مهد کودک ها ، منازل و فضاهای بیرونی و ... به عنوان استخر ، استخر توپ و استخر شن می باشد.

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

انواع استخرهای اینتکس 

استخر ایزی ست کارز ، قیمت استخر ایزی ست کودک ، پارک آبی میوه ای ، قیمت پارک آبی کودک ، استخر ایستگاه بستنی ، قیمت استخر طرح بستنی ، استخر دایره براق کودک با قطر 86 ، قیمت استخر دایره کودک انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

انواع استخر بادی کودک     استخر بادی کودک    قیمت استخر بادی کودک    فروش استخر بادی کودک    سایت فروش استخر بادی کودک    فروش آنلاین استخر بادی کودک    نمایندگی استخر بادی کودک     استخر بادی کودک با قیمت مناسب    استخر بادی   مشخصات استخر بادی کودک    بهترین استخر بادی کودک    باکیفیت ترین استخر بادی کودک    استخر بادی کودک در ابعاد مختلف    استخر بادی کودک گرد     استخر بادی کودک مربع    استخر بادی کودک مستطیل  استخر بادی کودک اسکلت دار        انواع استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه    قیمت استخر بادی بچه گانه     فروش استخر بادی بچه گانه     سایت فروش استخر بادی بچه گانه     فروش آنلاین استخر بادی بچه گانه     نمایندگی استخر بادی بچه گانه      استخر بادی بچه گانه  با قیمت مناسب    استخر بادی    مشخصات استخر بادی بچه گانه     بهترین استخر بادی بچه گانه     باکیفیت ترین استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه  در ابعاد مختلف    استخر بادی بچه گانه گرد    استخر بادی بچه گانه  مربع    استخر بادی بچه گانه  مستطیل    استخر بادی بچه گانه  اسکلت دار 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید. 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram