شناور گاو وحشی بادی ماتادور - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

شناور گاو وحشی بادی ماتادور

قیمت تشک بادی آفتابگیری و شناوربادی استخری 

همه ما تا به حال یکبار به شهر های بازی رفته و با گاو های مکانیکی بزرگ رو به رو شده ایم با شاید هم سوار شده باشیم . همیشه ترس از پرتاب شدن و آسیب دیدن موجب شده است که شاید این تفریح بسیار جذاب را تجربه نکرده باشیم . این محصول بسیار متفاوت به صورت بادی و روی آب نیز موجود می باشد که درصد آسیب را به صفر می رساند چرا که روی آب می باشد و جنس گاو وحشی از پی وی سی بوده که باد می شود . شرکت اینتکس برای آن دسته از افراد که علاقه به بازی گاو بازی دارند یک شناور بادی جدید روی آب طراحی کرده است. حلقه شناور گاو بازی مناسب برای سرگرمی و بازی 5 نفر می باشد . این شناور بادی گاو وحشی ماتادور مناسب برای سنین +9 سال می باشد .جنس بدنه این محصول از پی وی سی بسیار مستحکم و در عین حال بسیار نرم می باشد تا در هنگام بازی پوست دچار آسیب نشود.  به راحتی با پمپ دستی یا برقی اینتکس قابل باد شدن است . همراه این محصول یک برچسب تعمیرات نیز به صورت رایگان درون بسته بندی موجود می باشد تا درصورت برخورد جسم تیز و ایجاد پارگی ازین چسب مخصوی استفاده نموده و آسیب را برطرف نمایید .

تشک بادی و شناور بادی مناسب برای استخر های سر پوشیده و خانگی در تمامی فصول و یا دریا ، آب های آرام و استخر های مختلف سر باز برای فصول گرم سال می باشد . این محصولات بادی اینتکس برای سنین مختلف طراحی و تولید شده است . شرکت اینتکس با توجه به جنسیت و رده های سنی مختلف این محصولات بادی را با ابعاد و کارایی مختلف برای همه سنین و سلیقه های متفاوت طراحی و تولید می کند. بسته بندی کوچک و سبک این محصولات موجب شده به آسانی در کوچکترین فضا قابل حمل و جابجایی باشند . پمپ باد دستی یا برقی برای باد کردن این محصولات بادی مناسب می باشد . که شرکت اینتکس این پمپ های باد را با برند خود با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت تولید و در اختیار مشتریان قرار داده است . محصولات اینتکس را از نمایندگی های معتبر در ایران خریداری کنید تا محصولات مشابه یا به اصطلاح فیک رو به جای محصول اصلی به شما ارائه ندهند .  ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران که محصولات اینتکس رو مستقیم و بی واسطه از کمپانی اینتکس خریداری کرده و در ایران به قیمت عمده و به صورت تک و عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است .  هنگام خرید حتما به برند اینتکس که به این شکل می باشد  ( INTEX )  روی محصولات توجه کنید.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع تشک و شناورهای بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

قیمت و مشخصات شناور گاو بادی ماتادور

شناور ماتادور محصولی پر فروش 2018 از محصولات اینتکس به شمار می آید . این شناور بادی intex از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . شناور بادی ماتادور به دلیل طراحی بسیار منحصر به فرد به شکل گاو وحشی دربین خریداران شناورهای بادی اینتکس مورد توجه بسیاری قرار گرفته است . این شناور بادی دارای 4 دستگیره برای برهم زدن تعادل سرنشین توسط دیگران بوده و یک حلقه بزرگ که توسط طناب و بند به گاو بادی متصل شده ، که با تکان دادن حلقه توسط دستگیره ها بازی گاو بازی روی آب شروع می شود. این محصول بسیار جذاب با ایجاد سرگرمی درون  آب ساعاتی بسیار سرگرم کننده و به یاد ماندنی را برای شما رقم میزند. ازین محصول می توان در استخر ، آب های آرام و ... استفاده نمود.

برای مشاهده جزییات و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

  

کیفیت بالا شناورهای بادی اینتکس

کمپانی اینتکس به منظور تولید مدل های مختلفی از تشک بادی و شناورهای بادی از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته است. استفاده از مواد اولیه مرغوب سبب شده تا بتوان تشک بادی و شناور های بادی اینتکس را در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد و از کیفیت قابل قبول این محصول، بهره مند گردید. تشک بادی  و شناور های بادی اینتکس به گونه ای تولید شده است که تمام افراد با وزن های مختلف می توانند از آن استفاده نمایند و همین امر موجب شده تا فروش این محصول با رشد قابل ملاحظه ای همراه باشد.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram