اسب بادی پرشی شاخدار یونیکورن Unicorn - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

اسب بادی پرشی شاخدار یونیکورن Unicorn

اسب شاخدار بادی- سگ بادی پرشی- خر بادی پرشی- اژدهای بادی پرشی- زرافه بادی- گاو بادی پرشی 

 اسباب بازی ها از کودکی به همراه کودکان هستند و علاوه بر ایجاد سرگرمی و تحرک در کودکان در آنها اینجاد انرژی رشد مضاعف و در ناخودآگاه آن ها بسیار بسیار تاثیر دارد طوری که هر اسباب بازی در کودک ایجاد حس متفاوت می کند و ازین رو پدر مادرها در انتخاب اسباب بازی کودکان بسیار بسیار حساس شده اند چه از لحاظ کیفی چه از لحاظ تاثیر پذیری کودک از اسباب بازی که انتخاب می کند . پس بهتر اسب اسباب بازی برای کودک انتخاب کنیم که در کودک انگیزه شادی و نشاط و احساس آرامش ایجاد کرده و از همه لحاظ بی خطر باشد . 

حیوانات بادی محصولی بادی برای سرگرمی کودکان در محیط منزل ، مهد کودک ،باشگاه های ورزش کودکان و یا هرجای دیگری می باشد که با توجه به سلیقه کودکان در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی شده است که به دو دسته موزیکال و ساده تقسیم می شوند . کیفیت این محصول بر اساس وزن دسته بندی می شود به این صورت که هرچه وزن سنگین تر باشد محصول ضخیم تر بوده و از آسیب رسیدن احتمالی به این محصول هنگام استفاده کودکان جلوگیری می شود . چرا که این محصولات به دلیل نوع استفاده که به صورت پرشی می باشند باید از ضخامت بیشتری برخوردار باشد تا دوام بیشتری نیز داشته باشد .

ایلی تویز این محصولات را به صورت مستقیم با کیفیت درجه یک با گرم بالا (ضخیم) وارد کرده و مستقیم بدون واسطه به صورت تک و عمده در دسترس مشتریان خود قرار داده است ، به همین سبب قیمت محصولات خارجی با محصولات ایرانی در یک رنج قیمتی می باشد . حیوانات بادی موزیکال و ساده ایلی تویز بسیار ضخیم و مقاوم از نوع درجه یک می باشد که تحمل وزن تا 80 کیلو گرم را دارد و بسیار مقاوم برای پرش و تخلیه انرژی کودکان ، روی سر این حیوان یک دکمه قرار گرفته است که با فشار دادن آن موزیک و یا صدای همان حیوان خریداری شده پخش می شود.

اسباب بازی های بادی در مرحله اول هم نظر پدر و مادرها را جذب میکند هم کودکان را ، چرا که همانطور که از اسم اسباب بازی مشخص است که بادی بوده و بی خطر می باشد و به دلیل داشتن هوا درون آنها قابلیت بالا و پایین پریدن روی آنها وجود دارد . در مرحله دوم اسباب بازی های بادی مثل اسب شاخدار بادی یا اسب بادی یونیکورن ، گاو بادی ، خر بادی ، سگ بادی ، اژدهای ّبادی ، زرافه بادی ، گوزن بادی و ... همه و همه به دلیل الهام گرفتن از طبیعت و افسانه ها برای کودک جز ترس زدایی و طبیعت دوستی و احساس شادی و نشاط و... بار منفی نخواهد داشت و یکی از بهترین گزینه ها برای بازی و سرگرمی کودک و تخلیه انرژی آنها می باشد . از لحاظ کیفی نیز باید بگویم حیوانات بادی با توجه به پلاستیک استفاده شده درون آنها که ضد حساسیت و رنگ ثابت بودن آن یکی از بهترین ها در اسباب بازی های بادی می باشد . هرچند به دلیل پر شدن بازار از اجناس مشابه و به اصطلاح فیک تشخیص اصل و بدل بودن محصولات بادی یا اسباب بازی بادی به صورت آنلاین مشکل است. شرکت ایلی تویز با سابقه 12 ساله در واردات اسباب بازی های بادی به مشتریان و کاربران از لحاظ کیفی خود را اثبات کرده است . در این مورد نیز تضمین اصل بودن اجناس خود را می دهد . اسباب بازی های بادی ایلی تویز از مواد درجه یک تولید شده و برای ورادات این محصولات به دلیل ارتباط مستقیم این اسباب بازی ها با کودکان وسواس به خرج داده و بهترین و با کیفیت ترین آنها را به صورت مستقیم وراد ایران کرده و به صورت عمده و تک در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. 

حیوانات پرشی بادی مانند اسب بادی پرشی - گاو بادی پرشی - فیل بادی پرشی - اسب تک شاخ بادی - اژدهای بادی پرشی - زرافه بادی - گوزن بادی - آهو بادی پرشی - خر بادی پرشی همه با بالاترین کیفیت در فروشگاه آنلاین ایلی تویز به صورت حضوری و آنلاین در اختیار مشتریان قرار گرفته است . حیوانات پرشی را بر اساس گرم یا همان وزن پلاستیکی در تولید این محصول استفاده شده است کیفیت سنجی می کنند . هر چه وزن این محصولات بالاتر باشد مواد کاربردی در این اسباب بازی های بادی نیز بیشتر بوده در نتیجه ضخیم تر می باشد . ضخامت در این مدل اسباب بازی های بادی کودک بسیار حائض اهمیت است چرا که این حیوانات پرشی بادی از باد پر شده و کودک بعد از سوار شدن بر روی این حیوانات بالا پایین پریده که اگر از اجناس غیر اصل یا فیک استفاده شود مطمنن دوام نخواهد آورد و مهمان چند روزه شما خواهد بود . از ضخامت محصول مهمتر رنگ ثابت محصول و ضد حساسیت بودن رنگ استفاده شده در حیوانات بادی یا اسباب بازی بادی برای کودکان می باشد . محصولات غیر اصل یا فیک بعد از مدت کوتاهی استفاده بر روی پوست کودک ایجاد حساسیت می کند . این مسئله بسیار مهمی است که ایلی تویز در انتخاب محصولات وارداتی به آن بسیار بسیار اهمیت داده است . و از این جهت تضمین کیفی را دارد . 

برای مشاهده قیمت انواع حیوانات پرشی مناسب کودکان اینجا کلیک کنید. 

قیمت حیوان پرشی اسب شاخ دار 

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت حیوان پرشی آهو 

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل آهو می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 قیمت حیوان پرشی سگ

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل سگ می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 قیمت حیوان پرشی زرافه

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل زرافه می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت حیوان پرشی گاو

حیوانات بادی پرشی طرح گاو در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل گاو می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت حیوان پرشی اسب 

حیوانات بادی پرشی با طرح اسب در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل اسب می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت حیوان پرشی فیل 

حیوانات بادی پرشی با طرح فیل در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل فیل می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت حیوان پرشی اژدها 

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل اژدها می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت حیوان پرشی گوزن

حیوانات بادی پرشی با طرح  گوزن در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل گوزن می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

حیوانات بادی پرشی با قیمت ارزان 

خر بادی پرشی - گاو بادی پرشی موزیکال - اسب بادی پرشی موزیکال - گوزن بادی پرشی موزیکال - گاو بادی پرشی ساده - اسب بادی پرشی ساده - گوزن بادی پرشی ساده - قیمت حیوانات بادی پرشی موزیکال - فروشگاه مرکزی فروش محصولات بادی - نمایندگی فروش اسب بادی - قیمت حیوان پرشی - خرید اسباب بازی بادی - فروش حیوانات بادی - لیست قیمت اسباب بازی بادی - تعرفه فروش اسباب بازی بادی - حیوانات بانسر - قیمت حیوان بانسر اسب شاخدار - قیمت فیل بادی بانسر - بانسر - قیمت یونیکورن بانسر - قیمت اسباب بازی اسب بادی - انواع حیوانات پرشی به قیمت عمده و به صورت تکی

قیمت حیوانات پرشی یا قیمت حیوانات بانسر

قیمت این محصولات بادی که مناسب سنین 2 تا 10 سال می باشد بسیار مناسب تر و ارزان تر از محصولات مشابه ایرانی می باشد که از نظر وزن و ضخامت جنس بسیار متفاوت نسبت به محصول وارداتی می باشند. 

برای اطلاع از قیمت حیوانات پرشی یا بانسر به سایت www.ilitoys.com مراجعه کرده پنل بازی و سرگرمی را باز کنید و درقسمت توپ و سرگرمی می توانید حیوانات پرشی و محصولات مشابه آن را مشاهده نمایید . می توانید برای رفتن به بخش بازی و سرگرمی اینجا کلیک کنید .

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

برای خرید انواع وسایل بازی و سرگرمی کودک می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram