تشک بادی طبی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تشک بادی طبی اینتکس

تشک بادی اینتکس

تشک بادی اینتکس و خرید و فروش انواع تشک های بادی یک نفره و دو نفره طبی اصلی اینتکس در نمایندگی تشک بادی اینتکس با تنوع بالا و ارتفاع بلند و کوتاه با پائین ترین قیمت ارزان و کمترین قیمت بازار با کیفیت اورجینال شرکتی به صورت عمده فروشی و تک فروشی در سایت ایلی تویز به فروش میرسد . فروشگاه اینتکس در ایران , تهران و سایر شهرهای ایران به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه اینترنتی ایلی تویز عرضه میکند ، شرکت اصلی فروش کالای خواب خوشخواب در ایران فروشگاه ایلی تویز بهترین مدل تشک طبی 1 نفره و  2 نفره در رنگ های مشکی , طوسی , کرم , سرمه ای را با کمترین قیمت با مشخصات و برند شناخته شده تشک بادی intex در جهان به فروش میرساند .

کاربرد تشک بادی

فروش تشک های بادی چند کاره ، مسافرتی چند منظوره کمجا مخصوص اتاق خواب و چادر مسافرتی ، کمپینگ ، طبیعت گردی و کوهنوردی , تشک بادی اینتکس ویژه بیماران استخوانی که از کمر درد و یا دیسک کمر رنج میبرند در اندازه های بزرگ و کوچک با عرض 76 سانتیمتر ، 99 سانتیمتر ، 152 سانتیمتر ، 183 سانتیمتر با بالش و پمپ باد دستی و پمپ باد برقی و در نمایندگی اینتکس در ایران  انجام میشود . تشک های بادی کمپانی اینتکس پرتابل و قابل حمل و نقل آسان هستند و جایگزین مناسبی به جای محصولات مشابه هستند که بسیار کم حجم و سبک میباشند و از قیمت کم و کارایی های زیادی برخوردار بوده و به صورت دائم و مقطعی میتوان از تشک بادی اینتکس بهره برد .

بهترین تشک بادی

سایت ایلی تویزتشک بادی اینتکس مدل های یک نفره و دو نفره طبی را با ارتفاع زیاد و کم با رویه لطیف و کاملا استاندارد و انواع تشک بادی صندلی عقب ماشین مخمل و برزنتی با مارک اینتکس intex و... را با کیفیت اروپایی و آمریکایی مخصوص بزرگسالان و کودکان و نوجوانان با قیمت های بروز شده توزیع مینماید . تشک های بادی طبی یک نفره و دو نفره به علت داشتن ساختار داخلی الیافدار که به صورت عمودی طراحی شده اند و باعث سفت شدن رویه تشک میشوند که در هنگام خواب افراد تمامی قسمت های بدن شخص در بهترین حالت قرار بگیرد و از طرفی حجم و وزن کم به راحتی قابلیت جا به جایی را دارند و به وسیله انواع پمپ باد برقی و پمپ باد دستی بزرگ و کوچک شرکت اینتکس در زمان کمتر از 2 دقیقه قابلیت پر باد شدن و خالی شدن را دارند . مورد استفاده تشک بادی اینتکس جهت استراحت در منزل و محل کار یا در هنگام سفر در داخل چادر مسافرتی , جهت خوابیدن میباشد .

تشک بادی دو نفره و تشک بادی یک نفره اینتکس با جنس بدنه pvc پی وی سی ضخیم و رویه تمام مخمل ضد تعریق و رویه برزنتی تولید میشوند و تولید کننده این محصول بدنه آن را با بهترین مواد اولیه و با تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته است که از نرمی و راحتی خواصی برخوردار بوده و تمامی قسمت های بدن را به خوبی پوشش خواهد داد . خوابی راحت و تحمل وزن بالا از خصوصیت های این تشک بادی اینتکس به شمار میرود ، تمامی تشک های بادی اینتکس شامل تست سلامت در کمپانی اصلی میباشند ، تشک های بادی پمپ دار سفری با جنس بدنه نرم و بالش دار گزینه بسیار مناسبی برای مسافرت های طولانی و استراحت در چادر مسافرتی است ، این محصول بادی قابلیت شستشو را دارد و میتوان به صورت تشک روی آب از آن بهره برد ، این محصول بادی چند کاره در زندگی روزمره بسیار کاربردی است و با قیمت مناسب در بورس محصولات بادی عرضه میگردد .

مزایای تشک بادی

مزایای تشک بادی طبی اینتکس اعم از خوابیدن و استراحت , استفاده در مکان ها و فضاهای سرد برای محافظت بدن از نم و سرمای زمین ، استفاده بر روی آب جهت آفتاب گرفتن در استخر ، استفاده به عنوان تشک ماساژ در استخر های عمومی و مراکز درمانی و تفریحی ، جهت استفاده بیماران مسن و جوان , و بسیاری دیگر از قبیل استفاده میتوان بهره برد ، برای اکثریت خریداران محترم این سوال پیش می آید که آیا این تشک بادی اینتکس از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و آگر سوراخ شد چه باید کرد که در جواب این سوال باید گفت این تشک ها از جنس بدنه pvc نرم با ضخامت بالا ساخته شده و رویه تشک بادی از مخمل ضد تعریق ساخته شده. این محصول فقط در برابر اشیاء تیز و برنده حساس هستند و چنانچه به بدنه تشک برخورد کنند باعث سوراخ شدن محصول میشوند .

چنانچه اگر بدنه تشک سوراخ و یا پاره شد نگران نباشید چرا که به سادگی به وسیله برچسب تعمیرات و پنچری مخصوص تشک بادی اینتکس قابلیت تعمیر را دارد و میتوان دوباره استفاده کرد ، سعی کنید از هیچ نوع چسب قطره ای خصوصا چسب های پنچر گیری خودرو و دوچرخه استفاده نشود چرا که کاملا قسمت آسیب دیده را تخریب کرده و کار تعمیر را دشوار تر خواهد ساخت ، توجه داشته باشید که در زمان استفاده برای قرار گرفتن تشک بادی اینتکس را در نظر بگیرید که فضا آری از هر گونه اشیاء تیز و برنده باشد و سعی کنید که کودکان در منزل بر روی تشک بالا و پائین نپرند و وزن بیش از حدی که برای محصول تعریف شده بر روی آن نخوابد .

برای باد کردن تشک بادی اینتکس از هر نوع پمپ برقی و پمپ دستی که استفاده میکنید توجه داشته باشید که بیش از حد مجاز باد نشود و مقداری رویه تشک نرم باشد طوری که نوک انگشتانتان در داخل تشک فرو رود ، اگر باد بیش از حد وارد تشک شود پل های داخلی که به جای فنر به کار رفته اند از روی پرس کارخانه باز شده و در قسمتی از بدنه محصول تورم به وجود آمده و دیگر قابل استفاده نیست . 

برای مشاهده لیست قیمت و انواع تشک های بادی اینتکس اینجا کلیک کنید.

مشخصات تشک بادی دو نفره دو لوکس

این تشک بادی دو نفره از خانواده تشک های بادی محصولات اینتکس می باشد که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم و رویه جیر بسیار نرم و راحت است .تشک بادی دو نفره شرکت اینتکس مناسب برای استفاده در سفر ها ، چادرها ، ویلا ها وکمپینگ ها و...می باشد. شیارهای موازی این تشک بادی موجب شده است تا هوا در قسمت نشیمن تشک جریان پیدا کرده و از تعریق جلوگیری نماید. از خصوصیات دیگر این تشک بادی می توان به جنس بسیار عالی جیر استفاده شده در رویه آن اشاره کرد که قابل شستشو نیز می باشد . در تولید این تشک بادی intex از تکنولوژی فایبرتیچ استفاده شده است . 

152 cm
203 cm
25 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 مشخصات تشک بادی کوهنوردی کمپینگ برزنتی

تشک کمپینگ برزنتی از خانواده تشک های بادی مسافرتی و کمپینگی بوده که محصول 2018 شرکت اینتکس محسوب می شود. این تشک مسافرتی intex از جنس پی وی سی با رویه برزنت بسیار مقاوم ، بسیار سبک و کم حجم بوده که مناسب انواع سفرها و کمپینگ ها و کوه نوردی ها بوده و قابل استفاده در انواع چادرهای مسافرتی و کوهنودری می باشد . این تشک بادی اینتکس از انعطاف پذیری بسیاری برخوردار بوده و به دلیل داشتن شیارهایی در کف تشک از تعربق هنگام استراحت روی آن جلوگیری می نماید . از ویژگی های دیگر این تشک بادی ضد آب و قابلیت شستشو بودن آن می باشد . تشک کمپینگ برزنتی به راحتی باد شده و قابل استفاده می شود.

76 cm
183 cm
10 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات تشک بادی یک نفره مسافرتی 

تشک بادی یک نفره از خانواده تشک های بادی شرکت اینتکس می باشد که از جنس پی وی سی دو لایه بسیار مقاوم و رویه جیر بسیار نرم و راحت است . این تشک بادی یکنفره شرکت اینتکس در دو سایز با عرض 99 سانتیمتر و 76 سانتیمتر موجود می باشد که به دلیل داشتن بسته بندی کوچک قابلیت حمل در داخل ماشین و مناسب برای منازل ، مسافرت ها و مورد استفاده در چادرهای مسافرتی نیز می باشد.سطح مواج و شیارهای موازی این تشک بادی نرمی و راحتی آن را چند برابر کرده است. از خصوصیات دیگر این تشک بادی به دلیل داشتن جنس بسیار عالی جیر ، ضد تعریق بوده و قابل شستشو نیز می باشد . ازین تشک بر روی آب ، در فضای خارجی ( پارک ، جنگل ، کوه و..) و درفضای داخلی منزل نیز میتوان استفاده نمود .

99 cm
191 cm
22 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

 مشخصات تشک بادی نوجوان

تشک کودک از جمله تشک های بادی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این تشک از جنس پی وی سی مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، با رویه جیر ، ضد آب ،ضد حساسیت بوده که برای رده سنی خردسال طراحی شده است . این تشک بادی کودک intex به دلیل سادگی و رنگ بندی متنوعی که دارد یکی از پرفروش ترین ها از خانواده تشک های بادی کودک به شمار می آید . تشک بادی اینتکس قابل استفاده در منزل به عنوان تشک خواب و راحتی  و هم در استخر به عنوان تشک روی آب می باشد .

88 cm
157 cm
18 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 تشک بادی دو نفره با پمپ و بالش

تشک بادی دو نفره شرکت اینتکس با روکش جیر بسیار نرم و لطیف بوده و  ضد تعریق می باشد . از خصوصیات این تشک بادی شرکت اینتکس سبک وزنی و قابلیت حمل آسان این تشک بادی است. این محصول بعلت داشتن پمپ باد و بالش و قابل شستشو بودن یکی از تشک های بادی دو نفره پرفروش شرکت intex محسوب می گردد . این تشک بادی وسیله ای بسیار مناسب جهت استفاده در سفر و چادر و همچنین ویلا ها می باشد . با داشتن یک تشک بادی میتوانید از جا به جا کردن سایر تشک ها در اتومبیل خود آسوده شده و در هر مکانی به همراه خود داشته باشید.

152 cm
203 cm
22 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

تشک بادی طبی

تشک بادی اینتکس    قیمت تشک بادی اینتکس   انواع تشک بادی اینتکس    تشک بادی مسافرتی    تشک بادی کمپینگی    تشک بادی اینتکس با قیمت مناسب     بهترین تشک بادی    باکیفیت ترین تشک بادی    تشک بادی اینتکس دو نفره    تشک بادی اینتکس یک نفره   تشک اینتکس    تشک بادی    تشک بادی طبی     تشک طبی     انواع تشک طبی    قیمت تشک طبی     تشک طبی با قیمت مناسب     بهترین تشک بادی طبی     تشک مناسب کمردرد   تشک طبی مناسب کمردرد    تشک های بادی طبی 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram