حلقه بادی کودک و بزرگسال اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

حلقه بادی کودک و بزرگسال اینتکس

حلقه بادی استخری برای عکاسی و آفتابگیری روی آب

حلقه بادی اینتکس یکی از محصولات بادی اینتکس می باشد که در سال 2020 از مدل های بسیار جذابی رونمایی کرده است که برای تهیه این محصولات باید به نمایندگی های اصلی اینتکس ایلی تویز مراجعه کنید که محصولات کپی یا فیک را خریداری ننمایید.این محصولات بادی را میتوانید با تمام جزییات در سایت ایلی تویز مساهده نمایید . 

همیشه شنیده ایم که ایمنی از همه چیز مهمتر است. تفریحات آبی و شنا نیز شامل این جمله معروف می شوند. حلقه بادی شنا یکی از همین وسایل ایمنی است که در هرگونه فعالیت ورزشی و تفریحی آبی، از ضروریات محسوب می شود. در بسیاری از کشورها به همراه داشتن حلقه شنا حتی هنگام قایق رانی نیز الزامی و قانون محسوب می شود. البته حلقه بادی شنا فقط جهت نجات جان افراد استفاده نمی شود. در بسیاری موارد از این حلقه ها برای شناور ماندن، لم دادن روی آب و لذت بردن از آفتاب استفاده می شود. جنس این حلقه های شنا از پی وی سی بسیار مستحکم بود که با توجه به داشتن چاپ روی محصول میبایست ضد حساسیت باشد که برای کودکان با پوست حساس مشکل ایجاد نکند که خوشبختانه محصولات اینتکس تماما از مواد اولیه درجه یک تولید شده و ضد حساسیت می باشد . ازین محصول بادی میتوان در استخر ها جهت شنا و افتابگیری روی آب ، در آتلیه ها جهت عکاسی کودکان و دکوراسیون مغازه ها جهت زیبایی و فروش بهتر محصولات مرتبط استفاده می گردد . 

حلقه بادی کودک

اما حلقه بادی کودک برای کودکان به عنوان وسیله ای برای آموزش شنا می تواند مفید باشد. به این صورت که با شناور نگه داشتن کودک می توان حرکات شنا را راحت تر و به آسانی به او آموزش داد. برخی از مدل های حلقه بادی کودک به صورت شورتی طراحی شده است، برخی به شکل حیوانات و بعضی هم به شکل دیگر وسایل هستند. تنوع محصولات بادی مخصوص کودکان به گونه ای است که تمام سلایق را در برگرفته و برای دخترها و پسرها جذاب و سرگرم کننده باشد.

شرکت اینتکس در زمینه تولید محصولات بادی فعالیت گسترده ای دارد. انواع حلقه بادی اینتکس برای استفاده سنین مختلف و در طرح ها و اندازه های متنوع تولید شده است. برخی از محصولات تولیدی اینتکس مجهز به دستگیره های نگهدارنده می باشند و برخی دیگر علاوه بر آن یک تکیه گاه کوچک نیز برای شما در نظر گرفته اند. طرح های حلقه بادی اینتکس بسیار متنوع و خلاقانه هستند. تصور شناور بودن یک دونات خوشمزه که بخشی از آن نیز خورده شده باشد، یا تکه ای پیتزا بر روی آب به خودی خود مضحک و خنده دار هست و موجب شادی و لبخند شما و میهمان های شما را فراهم خواهد آورد.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع حلقه شنای بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

قیمت و مشخصات حلقه بادی پری دریایی براق

حلقه شنا پری دریایی براق از خانواده بزرگ اینتکس محصول سال 2020 محسوب می گردد . این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این محصول بادی intex با ظاهر زیبای پی وی سی براق و اکلیل به کار رفته در رنگ بندی خود موجب شده تا از جمله پرفروش ترین های خانواده اینتکس محسوب گردد. ازاین حلقه شنا به منظور تفریحات آبی استفاده می گردد. این حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. به دلیل ظاهر منحصر به فرد خود به شکل پری دریایی و رنگ طلایی بسیار متفاوت خود و دیواره شیشه ای و مواد براق داخلی رینگ بادی که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد . ازین محصول در آتلیه های عکاسی و دکور برخی بوتیک ها ، وسایل ورزشی فروش ها و ... استفاده می گردد.

  

قیمت و مشخصات حلقه بادی فلامینگو براق

حلقه شنا فلامینگو براق از خانواده بزرگ اینتکس محصول سال 2020 محسوب می گردد . این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این محصول بادی intex با ظاهر زیبای پی وی سی براق و اکلیل به کار رفته در رنگبندی خود موجب شده تا از جمله پرفروش ترین های خانواده اینتکس محسوب گردد. ازین حلقه شنا به منظور آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می گردد. این حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. به دلیل ظاهر منحصر و رنگ بسیار متفاوت خود و دیواره شیشه ای که مواد براق داخلی رینگ بادی زیبایی این محصول را دوچندان کرده است بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد . ازین محصول در آتلیه های عکاسی و دکور برخی بوتیک ها ، وسایل ورزشی فروش ها و ... استفاده می گردد.

 

 قیمت و مشخصات حلقه بادی شنا کارز

حلقه بادی شنا کارز محصولی کمک آموزشی شنا از خانواده بزرگ اینتکس از سری محصولات 2020 محسوب می گردد . این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان طراحی شده است. این حلقه بادی intex با طرح های بسیار زیبا به شکل انیمیشن کارز  و رنگبندی جذابی که در طراحی آن به کار رفته است ، از جمله پرفروش ترین های خانواده اینتکس محسوب می گردد. ازین محصول به منظور آموزش شنا و تفریحات آبی و ... استفاده می گردد. حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. 

  

قیمت و مشخصات حلقه بادی حیوانات

حلقه بادی شنا طرح حیوانات  این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای سنین 3-6 سال طراحی شده است. این حلقه بادی intex با طرح های بسیار زیبای اسب شاخدار ، کرکدیل و... رنگبندی جذابی که دارد از جمله پرفروش ترین های خانواده اینتکس محسوب می گردد. ازین محصول به منظور آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می گردد. این حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. با خرید حلقه بادی شنای حیوانات میل کودکان را برای شنا و آموزش شنا افزایش دهید . 

  

قیمت و مشخصات حلقه بادی زیر بغل کودک

تیوپ بادی زیر بغل از جمله محصولات جدید بادی کودک از شرکت اینتایم محسوب می گردد. این شناور بادی مناسب برای سنین 6 ماه تا 3سال می باشد که تحمل وزن تا 15 کیلوگرم را دارد . شناور زیر بغل کودک intime از جنس پی وی سی ضد آب و بسیار مقاوم بوده و ضد حساسیت نیز می باشد. .این تیوپ بادی به گونه ای طراحی شده که از طرفی با  دو قفل کمربندی باز و بسته میشود (یکی از زیر و دیگری از رو قفل می شود) و در زیر بغل کودک یا نوزاد قرار می گیرد و به هیج عنوان ار زیر بغل کودک خارج نشده و کاملا استیبل می باشد . خط پرس این شناور بادی به قدری ظزیف و بدون لبه هستش که هیچ گونه خراشیدگی برای نوزاد ویا کودک شما ایجاد نمی کند .با قرار گرفتن این محصول در زیر بغل کودک می توان او را در اب رها کرد و احساسی کاملا مشابه از زمان قبل از تولد و شناور بودن او در شکم مادر برایش فراهم نمود.این تیوپ بادی را می توان در استخرها و وان های مخصوص نوزاد و وان های خانگی و ابهای ارام استفاده کرد.

  

قیمت و مشخصات حلقه بادی گردنی کودک

تیوپ بادی گردنی از جمله محصولات جدید بادی کودک از شرکت اینتایم محسوب می گردد. این شناور بادی مناسب برای سنین 6 ماه تا 3سال می باشد که تحمل وزن تا 15 کیلوگرم را دارد . شناور گردنی کودک intime از جنس پی وی سی ضد آب و بسیار مقاوم بوده و ضد حساسیت نیز می باشد. .این تیوپ بادی به گونه ای طراحی شده که از طرفی با  دو قفل کمربندی باز و بسته میشود (یکی از زیر و دیگری از رو قفل می شود) و در دور گردن کودک یا نوزاد قرار می گیرد و به هیج عنوان ار دور گردن کودک خارج نشده و کاملا استیبل می باشد . خط پرس این شناور بادی به قدری ظزیف و بدون لبه هستش که هیچ گونه خراشیدگی برای نوزاد ویا کودک شما ایجاد نمی کند .با قرار گرفتن این محصول در دور گردن کودک می توان او را در اب رها کرد و احساسی کاملا مشابه از زمان قبل از تولد و شناور بودن او در شکم مادر برایش فراهم نمود.این تیوپ بادی را می توان در استخرها و وان های مخصوص نوزاد و وان های خانگی و ابهای ارام استفاده کرد.

  

انواع حلقه و شناورهای روی آب

تشک بادی روی آب گربه ، تشک بادی روی آب سگ ، تشک بادی روی آب بال فرشته ، تشک بادی روی آب چیپس ، تشک بادی روی آب استیکر ،  شناور بادی روی آب فلامینگو ، تشک بادی روی آب رز قرمز ، شناور بادی روی آب اسب شاخدار ، تشک روی آب بادی هات داگ ، تشک بادی روی آب همبرگر ،  تشک بادی روی آب پیتزا ، تشک بادی روی آب قلب ، تشک بادی روی آب هندوانه ، تشک بادی روی آب توت فرنگی ، شناور بادی فرش روی آب ، شناور جزیره فلامینگو ، شناور جزیره اسب شاخدار ، شناور کالسکه پرنسس ، تشک روی آب بالشدار ، تشک روی آب طرح wave ، شناور ماتادور ، شناور بادی اردک ، شناور بادی طاووس ، تشک روی آب توری دار ، شناور روی آب قو ، شناور وال مشکی ، تشک روی آب پرتقال ، تشک روی آب آبنبات ، تشک روی آب بستنی قیفی ، تشک روی آب بستنی  ، تشک روی آب شیبدار ، تشک موج سواری روی آب ، تشک بادی بالش دار اسپلش ، قیمت انواع تشک روی آب ، انواع تشک و شناور روی آب اینتکس    تشک بادی روی آب با قیمت مناسب     انواع تشک آفتابگیری     سایت فروش تشک بادی     فروش آنلاین تشک بادی    خرید تشک بادی با قیمت مناسب      خرید حضوری تشک بادی      حراج تشک بادی روی آب     خرید اینترنتی تشک بادی روی آب    تشک بادی استخری    تشک بادی مخصوص آفتاب گیری روی آب  خرید آنلاین تشک بادی استخری   و تشک بادی استخری اینتکس 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram