فروش اینترنتی پمپ باد برقی فندکی خودرو - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی پمپ باد برقی فندکی خودرو

پمپ بادی برقی فندکی مناسب برای باد کردن تمامی محصولات بادی

پمپ باد برقی فندکی 2 کاره است و عمل پر و خالی کردن محصولات را انجام میدهد و برای روشن شدن نیاز به برق 220 ولت شهری یا برق فندکی خودرو دارد . قیمت ارزان و کارایی زیاد و استفاده در مکان هایی که برقی وجود ندارد از ویژگی های این پمپ باد به شمار میرود . پمپ باد اینتکس در 4 مدل دستی برقی و برقی قندکی و پدالی می باشد.

پمپ باد اینتکس برقی و دستی نمایندگی اینتکس و قیمت خرید و فروش انواع مدل های پمپ باد دستی و برقی اینتکس ، برقی و فندکی ، فندکی ، پمپ باد دوکاره ، پمپ باد برقی  ،  پمپ باد دستی  ، پمپ باد پدالی  ، پمپ باد دستی متوسط ، پمپ باد با سوزن های مختلف ، پمپ باد دستی چند کاره اینتکس مخصوص باد کردن و خالی کردن وکیوم انواع محصولات بادی اینتکس در نمایندگی پمپ باد اینتکس فروشگاه ایلی تویز و فروش پمپ های باد اصلی و اورجینال intex توزیع میگردد . پمپ باد دستی و برقی شرکت اینتکس و پمپ باد برقی پر قدرت اینتکس مخصوص پر و وکیوم کردن محصولات بادی مانند تخت بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، استخر بادی ، قایق بادی ، مبل بادی ، قلعه بادی ، جامپینگ بادی ، چادر بادی کودک ، وان بادی حمام و برای همه محصولات بادی شرکت اینتکس و بست وی ، اینتایم و ... کاربرد دارد و میتوانید با پمپ باد دستی و برقی عمل پر و خالی شدن را انجام دهید.

مزایای پمپ باد اینتکس

مزایای پمپ باد دستی و برقی اینتکس در قیمت ارزان و با کیفیت اصلی شرکتی اینتکس ، حجم کم و وزن بسیار سبک که به راحتی قابلیت جا به جایی را دارد و باد کردن محصولات را بسیار ساده و آسان میکند ، قابلیت پر و خالی کردن انواع پمپ باد دستی و برقی بزرگ ، پمپ باد برقی فندکی که سرعت باد و خالی کردن را دو چندان میسازد ، پمپ باد برقی اینتکس با دارا بودن سری یا نازل 3 سر مخصوص باد کردن انواع لوازم بادی با دریچه های مختلف بزگ و کوچک  طول عمر بالای پمپ های باد شرکت اینتکس ، تنوع بالا در خرید نسبت به نیاز مشتری ، مصرف برق بسیار پایین انواع پمپ باد برقی intex ، روشن شدن پمپ های برقی با برق 220 ولت شهری و 12 ولت ماشین ، دسترسی آسان جهت خرید و فروش پمپ باد دستی و برقی در نمایندگی اینتکس در ایران ایلی تویز  ، استاندارد بودن جهت باد کردن انواع محصولات بادی میباشد .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع پمپ های باد دستی و برقی اینتکس اینجا کلیک کنید

قیمت مشخصات پمپ باد برقی فندکی 

پمپ باد برقی فندکی اینتکس با توان بالا مناسب برای تمام محصولات بادی از جمله محصولات بادی اینتکس می باشد . این پمپ باد برقی فندکی اینتکس دوکاره علاوه بر برق شهری 220 ولت با با برق 12 ولت (برق ماشین) نیز قابل استفاده می باشد . این پمپ باد به فندک ماشین متصل شده و در هر مکانی می توانید محصولات بادی خود را باد کرده و استفاده نمایید . پمپ باد اینتکس دو عمل باد کردن و وکیوم را از دو سر جداگانه انجام می دهد. گاهی اوقات خالی کردن باد محصولات بادی از باد زدن انها مهم تر و پر زحمت تر است ، با این پمپ برقی intex به راحتی می توان باد محصول را تخلیه و وکیوم نمود. این پمپ باد دارای سری های مختلف با اندازه های متفاوت برای انواع محصولات بادی می باشد.

 

قیمت مشخصات پمپ باد برقی 

پمپ باد برقی اینتکس با توان بالا مناسب برای تمام محصولات بادی از جمله محصولات بادی اینتکس می باشد . این پمپ باد برقی اینتکس با برق شهری 220 ولت قابل استفاده می باشد . پمپ باداینتکس دو عمل باد کردن و وکیوم را از دو سر جداگانه انجام می دهد . گاهی اوقات خالی کردن باد محصولات بادی از باد زدن انها مهم تر و پر زحمت تر است ، با این پمپ برقی intex به راحتی می توان باد محصول را تخلیه و وکیوم نمود. این پمپ باد دارای سری های مختلف با اندازه های متفاوت برای انواع محصولات بادی می باشد.

قیمت و مشخصات پمپ باد دستی 

پمپ باد دستی 19 اینچ از جمله وسایل جانبی از محصولات اینتکس به شمار می آید . این پمپ باد دستی اینتکس به صورت ایستاده است که با گذاشتن پا بر روی جاپایی ایستاده و توسط دست دستگیره آن را به داخل سیلندر فشرده و با هر بار فشار پیستون به داخل و بیرون کشیدن آن هوا به داخل مخزن هوا راه پیدا می کند . این پمپ باد برای والف های کوچک و بزرگ سری های مختلف دارد و برای کارهایی که با سوزن باد می شوند نیز کارایی دارد. این پمپ باد intex علاوه بر باد زدن عمل مکش را نیز انجام می دهد و برای تخلیه باد و وکیوم کردن محصولات بادی کاربرد دارد.

قیمت و مشخصات پمپ باد دستی GY-OO1

 پمپ باد دستی کوچک از جمله لوازم جانبی از محصولات  اینتکس محسوب می گردد . این پمپ باد که به شکل سرنگ می باشد با هر عمل رفت و برگشت محصولات بادی را باد می کند . پمپ باد دستی مناسب برای محصولات کوچک می باشد . 

انواع پمپ های باد محصولات بادی 

از پمپ های موجود در فروشگاه ایلی تویز مناسب برای کلیه محصولات بادی اینتکس میتوان به پمپ باد برقی ، پمپ باد برقی فندکی ، پمپ باد حلزونی ، پمپ باد دستی 11 اینچ ، پمپ باد دستی کوچک ، پمپ باد دستی 14 اینچ ، پمپ باد دستی 15 اینچ ، پمپ باد دستی 19 اینچ ، پمپ باد پایی پدالی و  پمپ باد مناسب برای استخرهای بادی ، پمپ باد برای باد کردن کاناپه و مبل بادی و... اشاره کرد . 

 نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع پمپ های بادی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram