قیمت قایق بادی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت قایق بادی اینتکس

قایق بادی خانوادگی ، قایق ماهیگیری و قایق کایاک ارزان قیمت

شرکت ایلی تویز در زمینه واردات و فروش تخصصی انواع قایق بادی فعالیت چندین ساله داشته و نمایندگی خود را در زمینه پخش عمده و جزئی این محصولات بادی در سراسر ایران راه اندازی کرده است . این قایق ها بسته به نوع نیاز برای استفاده های مختلفی همچون تفریحی خانوادگی و ماهیگیری کارایی دارند، بعضی از مدلهای آن ها تحت عنوان قایق بادی کایاک بوده که صرفا جهت فعالیت های ورزشی و پاروزنی استفاده میشود، جنس بدنه قایق های بادی بسته به شرایط استفاده تغییر میکند، بعنوان مثال قایق بادی کودک که برای استفاده در استخر ها کارایی دارد از نوعی پلاستیک یک لایه تشکیل میشود و این در حالیست که قایق بادی مارینر 3 نفره از بدنه الیافدار پلیستری چند لایه با کف فایبرگلاس تخته ای برای ماهیگیری در دریا و دریاچه درست شده است. در حقیقت باید قایق بادی را بسته به نوع نیاز تهیه کرد، از ظرفیت یک، دو، سه، چهار، پنچ نفره و... طراحی شده است.

قایق بادی کایاک قایق بادی یک نفره و دونفره 

از قایق بادی کایاک برای استفاده های قایق رانی در آب‌های آرام دریاچه ها و سدها استفاده می‌شود، این محصول در واقع جزو قایق های سری ورزشی اینتکس است و از آن میتوان در مسابقات کایاک و قایقرانی استفاده کرد، جای پارویی ندارد و قایق ران باید بصورت ضربدری نوک پارو ها را در آب فرو بَرَد، در دو سایز 1 و 2 نفره تولید میگردد، جهت استفاده از هر نوع قایقی روی آب حتما جلیقه نجات را به همراه داشته باشید.

جنس قایق بادی CHALLENGER شرکت INTEX با بدنه مقاوم از پی وی سی سه لایه و دریچه های بادی مجزا در کف و دیواره های است، دریچه های کف و صندلی این محصول 1 نفره و 2نفره از نوع پستونکی کوچک است و بدنه آن از نوع دریچه پیچی بزرگ میباشد که این دریچه هر کدام به صورت جداگانه باد زده شده و ارتباطی به یکدیگر ندارند، این امر موجب ثبات و پایداری بیشتر قایق روی سطح آب و همچنین امنیت بیشتر هنگام قایق ران می شود، زیرا که در صورت هرگونه مشکل مثل سوراخ شدن و پارگی بقیه قسمت ها که باد را در خود ذخیره دارند محصول را روی آب نگه میدارند بخاطر همین موضوع قایق بادی کایاک دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا میباشد.

لوازم جانبی دارای یک زائده  جهت هدایت زیر قایق بادی کایاک وجود دارد که موقع قایق رانی باعث هدایت بهتر میشود، در قسمت جلویی این محصول یک تور متصل است که برای نگهداری لوازم تعبیه شده است، اقلام همراه با محصول فوق یک جفت پاروی  کایاک 5 تکه جهت پارو زنی و حمل راحت تر، 1 عدد صندلی بادی، طناب دور برای نگه داشتن قایق بادی روی آب، کیف لوازم، برچسب تعمیرات پنچرگیری و کیف حمل و نقل زیپدار میباشد که همگی درون بسته بندی قرار دارند.

 قایق بادی تفریحی و حرفه ای

قایق های بادی اینتکس تفریحی و حرفه ای ویژه ماهیگیری و تفریحات خانوادگی در انواع قایق های بادی مناسب قایقرانی و ماهیگیری در سایز های  1 نفره , 2 نفره, 3 نفره , 4 نفره , 5 نفره , 6 نفره در شرکت اینتکس تولید می شوند و از طریق نمایندگی های رسمی قایق بادی اینتکس در سراسر دنیا به فروش میرسد . فروشگاه قایق بادی اینتکس در ایران سایت ایلی تویز انواع قایق های بادی مارینر ( با کف فایبر گلاس و پاروی آلومینیومی و پمپ باد بزرگ ) , قایق اکسکروشن ( صندلی دار با پمپ باد و پارو آلومینیومی ) , قایق چلنجر ( با پارو پلاستیکی و پمپ دستی و طناب ) , سی هاوک , کایاک اکسپلورر , با لوازم اصلی شرکتی به صورت عمده و تک فروش در شهر های ایران عرضه می نماید .

قیمت قایق بادی بچه گانه در نمایندگی اینتکس در ایران

داشتن قایق به دلیل قیمت و کاربرد خاص آن در مدل های صنعتی برای هر شخصی جهت تفریح مقرون به صرفه نیست و هرکس قادر به تهیه آن نمی باشد . ازین رو شرکت های بزرگی مانند اینتکس شروع به تولید قایق های بادی کردند که هم از جهت کیفیت هم تنوع و ظاهر بسیار در سطح بالایی قرار داشته و قیمت بسیار بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای هر قشری از جامعه قابل تهیه و استفاده در استخر رودخانه و آب های ارام می باشد . قایق های بادی کودک از جمله محصولات پرفروش شرکت اینتکس می باشد که با توجه به بادی بود و بسته بندی کوچک و قابل حمل در صندوق ماشین یا حتی روی صندلی عقب ماشین پر فروش شده است . این محصولات بادی از جنس پی وی سی بوده که از بهترین کیفیت برخوردار بوده و ضد حساسیت برای کودکان می باشد . ازین قایق های بادی برای کلاس های آموزشی قایق رانی ، برای قایق سواری تفریحی و حتی برای ماهیگیری نیز مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که قایق بادی کودک خود را در با استفاده از طناب به قایق خود بسته و در نزدیکی کودک خود در قایق خود بتوانید به کودک خود دسترسی داشته باشید .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع قایق های بادی اینتکس اینجا کلیک کنید.

مشخصات قایق بادی اکسپلورر دو نفره

قایق بادی قایق اکسپلورر 2 نفره (k2 sport series) با گرافیک 2018 از سری قایق بادی ورزشی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشد که از دو لایه بادی تشکیل شده ،  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 2 نفر تا حداکثر 180 کیلو گرم می باشد . از متعلقات این قایق میتوان به دو جفت پارو آلومینیمی ، دستگیره جلو و عقب قایق ، طناب دور ، صندلی متحرک و موج شکن ، چسب تعمیرات ،پمپ بادی دستی اشاره کرد . موج شکن کف این قایق باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی اکسپلورر 2 نفره می باشد . قایق بادی اکسپلورر داری گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 6185-1 NMMA-ABYC  است.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

مشخصات قایق بادی کایاک K1 و K2

قایق بادی چلنجر کایاک 1 نفره و دو نفره با گرافیک 2019 از سری قایق بادی ورزشی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشد که از دولایه بادی تشکیل شده ،  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 1 نفر حداکثر 100 کیلو گرم  و 2 نفر 200 کیلو گرم می باشد . از متعلقات این قایق میتوان به توری حمل بار ، طناب دور ، صندلی متحرک و موج شکن ، چسب تعمیرات ،پمپ بادی دستی و پارو آلومینیمی اشاره کرد . موج شکن کف این قایق بادی باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی چلنجر کایاک می باشد . قایق بادی کایاک داری گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 6185-1 NMMA-ABYC  است.این قایق مناسب برای تفریح و ماهیگیری می باشد .

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

   

مشخصات قایق بادی اکسکورشن 4 نفره

قایق بادی اکسکوزشن 4 نفره یکی از بهترین ها از نوع خود برای تفریح و ماهیگیری بوده که از جنس بسیار مقاوم پی وی سی در سه لایه بیرونی و لایه درونی و لایه کف ساخته شده و این خود یکی از بهترین مزایای قایق بادی است که ضریب ایمنی و اطمینان را برای سرنشینان فراهم می اورد. این قایق بادی به همراه خود پمپ بسیار قوی و دو عدد پارو المینیومی نشکن و کیف ابزار و دو عدد تشک مبله برای سرنشینان و کیف حمل ضد اب و نور برای جابجایی و نگهداری قایق داراست. این قایق بادی دارای قابلیت نصب کیت و موتور در انتهای خود بوده که توان نصب موتور تا 2.5 اسب را داراست . اکسکورشن 4 ظرفیت چهار نفر را با حد اکثر وزن 500 کیلوگرم را تحمل کرده و دارای طناب دور و جای چوب ماهیگیری وقفل پارو در دیواره های کناری خود میباشد. وزن کم و تعادلی خوب و امکانات مناسب این قایق بادی را از پر فروشترین ها در کاربری های مختلف قرار داده است .

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

 

مشخصات قایق بادی سی هاوک 2 نفره

قایق بادی سی هاوک 2 نفره قایقی از جنس پی وی سی ضخیم و دو لایه که قابلیت نصب کیت و موتور را داراست . این قایق ظرفیت دو نفر تا وزن 240 کیلوگرم را تحمل میکند و امکانات خوبی برای تفریح و ماهیگیری را در حود جای داده است . طناب دور - پمپ دستی قوی - پارو - کیف ابزار - جای چوب ماهیگیری - دیوار دو جداره و قابلیت نصب موتور و وزن سبک این قایق برای حمل و قیمت مناسب از خصوصیاتی است که این قایق را برای تفریح و ماهیگیری ارزنده میکند .

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات قایق بادی کودک مدل اکسپلورر 200

قایق بادی اکسپلورر 200 با جنس پی وی سی قایقی مناسب سنین بالای 6 سال با ظرفیت 2 نفر تا 95 کیلوگرم است . این قایق بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق را دارد. از ویژگی این قایق ، پارو  ، پمپ باد دستی و برچسب تعمیرات می باشد . سبک بودن این قایق ، کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از  از ویژگی های دیگر این قایق بادی 2نفره است که موجبات تفریح و نشاط کودکان را فراهم می نماید.

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت و مشخصات قایق بادی کودک

قایق بادی کودک از خانواده قایق های بادی شرکت اینتکس محسوب می گردد . جنس این قایق از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد. این محصول بادی intex از سری جدید قایق های بادی کودک این شرکت بوده که برای سنین 3 تا 4 سال با تحمل وزن حداکثر 30 کیلوگرم طراحی شده است . این قایق بادی از در 3 شکل هواپیما ، کوسه و ماشین مسابقه می باشد که علاوه بر استفاده این محصول بادی بر روی آب به عنوان قایق ، میتوان با پر کردن آب در داخل این محصول از آن به عنوان وان نیز استفاده نمود.این قایق بادی به دلیل پهنای استانداردی که دارد از تعادل بالایی بر روی آب برخوردار است که موجب حفظ سلامت کودک شما هنگام استفاده ازین محصول بادی برروی آب می شود. قایق بادی کودک قابل استفاده در استخر و آب های کم عمق می باشد. 

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

خرید قایق بادی اینتکس

خرید این محصول به صورت آنلاین و حضوری از بازرگانی ایلی تویز امکان پذیر می باشد . شرکت ایلی تویز که نمایندگی کمپانی اینتکس است، بهترین و باکیفیت ترین مدل از قایق بادی اینتکس را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از طریق نمایندگی اینتکس سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت بالا را تهیه کرد که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند. خرید مستقیم از نمایندگی سبب می گردد تا این محصول را بتوان با قیمت مناسب تری نیز تهیه کرد.

 انواع قایق های بادی اینتکس را از ایلی تویز با قیمت مناسب خریداری کنید

قایق اکسکورشن 4 ، قایق اکسکورشن 5 ، قایق چلنجر 2 ، قایق چلنجر 3 ، قایق مارینر 3 ، قایق مارینر 4 ، قایق اکسپلورر k2 ، قایق چلنجر کایاک 1 نفره ، قایق سی هاوک 2 ، قایق سی هاوک 3 ، قایق سی هاوک 4 ،قایق اکسپلورر 100 ، قایق اکسپلورر 200 و قایق اکسپلورر 300 از جمله قایق های بادی حرفه ای و کودک می باشند که به راحتی از نمایندگی ایلی توزی میتوان تهیه نمود .

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات ، فروش عمده و تک محصولات بادی اینتکس فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 

 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram