اسباب بازی پرشی گاو بادی پرشی حیوانات پرشی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

اسباب بازی پرشی گاو بادی پرشی حیوانات پرشی

فروش تک و عمده حیوانات پرشی اسب شاخدار بادی  زرافه بادی  آهوبادی  فیل بادی  گوزن بادی 

حیوانات بادی از محبوب ترین اسباب بازی های کودکان است چرا که هم به عنوان یک شخصیت عروسکی و یک همبازی برای اوست و هم می تواند بر آن سوار شده و بازی کنند . اگر به دنبال اسباب بازی مناسب برای سرگرم کردن کودکان خود می باشید تا بتوانند مدت زمان طولانی با آن بازی کنند حیوانات بادی پرشی کودک Baby jumping animals ، اسب بادی، گاو بادی، گوزن بادی ، سگ بادی ، اسب شاخدار بادی ( یونیکرن بادی ) ، آهوی بادی ، فیل بادی ، زرافه بادی ، اژدهای بادی و.. گزینه بسیار مناسبی است. حیوانات بادی پرشی دارای اشکال مختلفی می باشد  که از جنس پلاستیک نرم بوده و به همین دلیل خاصیت ارتجاعی و پرشی دارد به همین دلیل بازی بااین اسباب بازی به کودک هیجان و تحرک میدهد و ساعات مفرحی برایشان فراهم می آورد . عروسک برای کودکان همواره از محبوبیت و هیجان خاصی برخوردار است .لذا عروسک به شکل حیوانات می تواند این هیجان و لذت را برای کودک دو چندان کند . کودکان با سوار شدن بر روی این اسباب بازی بادی می توانند هیجان سوار شدن بر روی یک حیوان واقعی را تجربه کنند . 

حیوانات بادی محصولی بادی برای سرگرمی کودکان در محیط منزل ، مهد کودک ،باشگاه های ورزش کودکان و یا هرجای دیگری می باشد که با توجه به سلیقه کودکان در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی شده است که به دو دسته موزیکال و ساده تقسیم می شوند . کیفیت این محصول بر اساس وزن دسته بندی می شود به این صورت که هرچه وزن سنگین تر باشد محصول ضخیم تر بوده و از آسیب رسیدن احتمالی به این محصول هنگام استفاده کودکان جلوگیری می شود . چرا که این محصولات به دلیل نوع استفاده که به صورت پرشی می باشند باید از ضخامت بیشتری برخوردار باشد تا دوام بیشتری نیز داشته باشد .

ایلی تویز این محصولات را به صورت مستقیم با کیفیت درجه یک با گرم بالا (ضخیم) وارد کرده و مستقیم بدون واسطه به صورت تک و عمده در دسترس مشتریان خود قرار داده است ، به همین سبب قیمت محصولات خارجی با محصولات ایرانی در یک رنج قیمتی می باشد . حیوانات بادی موزیکال و ساده ایلی تویز بسیار ضخیم و مقاوم از نوع درجه یک می باشد که تحمل وزن تا 80 کیلو گرم را دارد و بسیار مقاوم برای پرش و تخلیه انرژی کودکان ، روی سر این حیوان یک دکمه قرار گرفته است که با فشار دادن آن موزیک و یا صدای همان حیوان خریداری شده پخش می شود.

برای مشاهده قیمت انواع حیوانات پرشی مناسب کودکان اینجا کلیک کنید. 

قیمت حیوان پرشی آهو 

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل آهو می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت حیوان پرشی اسب شاخ دار 

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 قیمت حیوان پرشی سگ

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل سگ می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 قیمت حیوان پرشی زرافه

حیوانات بادی پرشی در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل زرافه می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

 قیمت حیوان پرشی گاو

حیوانات بادی پرشی طرح گاو در اشکال و رنگبندی های مختلف از خانواده بازی و سرگرمی ، برای کودکان طراحی شده است .این محصول بادی از جنس پی وی سی زخیم بوده و از استحکام زیادی برخوردار است . حیوان بادی پرشی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو گرم را داشته و ظرفیت آن مناسب برای یک کودک است . این محصول بادی دارای دو مدل ساده و موزیکال می باشد که به دلیل فرم و نحوه استفاده ای که دارد کودک را به اجبار به حرکت درآورده و موجب ایجاد هیجان ، سلامتی و تحرک زیاد در کودک می شود .یکی ازین مدل حیوانات پرشی مدل گاو می باشد که در 4رنگ در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است . کیفیت و جنس این محصول درجه یک بوده و رنگ آن به هیچ عنوان پاک نمی شود و حساسیت زا نیز نمی باشد.

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

حیوانات بادی پرشی با قیمت ارزان 

خر بادی پرشی - گاو بادی پرشی موزیکال - اسب بادی پرشی موزیکال - گوزن بادی پرشی موزیکال - گاو بادی پرشی ساده - اسب بادی پرشی ساده - گوزن بادی پرشی ساده - قیمت حیوانات بادی پرشی موزیکال - فروشگاه مرکزی فروش محصولات بادی - نمایندگی فروش اسب بادی - قیمت حیوان پرشی - خرید اسباب بازی بادی - فروش حیوانات بادی - لیست قیمت اسباب بازی بادی - تعرفه فروش اسباب بازی بادی - انواع حیوانات پرشی به قیمت عمده و به صورت تکی

قیمت حیوانات پرشی یا قیمت حیوانات بانسر

قیمت این محصولات بادی که مناسب سنین 2 تا 10 سال می باشد بسیار مناسب تر و ارزان تر از محصولات مشابه ایرانی می باشد که از نظر وزن و ضخامت جنس بسیار متفاوت نسبت به محصول وارداتی می باشند. 

برای اطلاع از قیمت حیوانات پرشی یا بانسر به سایت www.ilitoys.com مراجعه کرده پنل بازی و سرگرمی را باز کنید و درقسمت توپ و سرگرمی می توانید حیوانات پرشی و محصولات مشابه آن را مشاهده نمایید . می توانید برای رفتن به بخش بازی و سرگرمی اینجا کلیک کنید .

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع وسایل بازی و سرگرمی کودک می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram