پارک آبی اینتکس با قیمت مناسب - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

پارک آبی اینتکس با قیمت مناسب

استخر بادی سرسره دار کودک 

استخر بادی سرسره دار یا پارک آبی یک محصول زیبا و دوست داشتنی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که یکی از مهیج ترین و لذت بخش ترین استخر های بادی سرسره دار کودکان محسوب می گردد که به عنوان یک مجموعه تفریحی کامل کاربرد دارد . این محصول با داشتن قابلیت  یک سرسره ، فضای استخر بزرگ بازی ، دیوار تونل آبپاش یکی از کامل ترین محصولات تفریحی بوده که در فضای باز و منازل قابل استفاده می باشد. در قسمت بالایی سرسره آن دوش است که آب را از زیر اسپری می کند و سطح سرسره را برای لیز خوردن لغزنده نگه می دارد. پله های سرسره دارای دستگیره و جای پا می باشد که برای بالارفتن به کودکان کمک می کنید. پارک آبی از پی وی سی با دوام ساخته شده است که دارای ضخامت می باشد. این زمین بازی کودکان همراه با سره سره و تونل فواره دار سرگرمی بسیار خوبی را در روزهای طولانی قرنطینه در محیط منزل ویلاها و ...برای فرزندان شمافراهم می آورد. این استخر بادی سرسره دار از قابلیت راه اندازی سریع و آسان است بهره می برد که کمتر از چند دقیقه پارک آبی باد شده و برای بازی کودکان آماده می باشد. 

 

استخر های بادی اینتکس یا همان پارک های آبی اینتکس یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی تفریحی و محصولات بادی آبی برای سنین کودکان و حتی بزرگسالان بوده که به عنوان یکی از پر تنوع ترین محصولات بادی به بازار عرضه شده است که به دلیل تنوع تولید بسیار بالای خود موجب افزایش بازه خرید و انتخاب مشتریان شده است. استخر های بادی توسط برند های مختلفی تولید شده که از جمله مهمترین آنها می توان به استخر بادی اینتکس ، استخر بادی اینتایم و ... اشاره کرد در میان آنها شرکت اینتکس اقدام به تولید با کیفیت ترین استخر بادی کودک و بزرگسال کرده است به همین جهت همیشه طول عمر بالایی داشته و مشتری از روی تغییر و تنوع روی به خرید استخر بادی جدید آورده نه خرابی و بی کیفیتی محصول . همانطور که می دانید استخر های بادی در مدل های بسیار زیادی تولید شده که از جمله آنها می توان به استخر بادی گرد ، استخر بادی سرسره دار ، استخر بادی با آبپاش ، استخر بادی فواره دار ، استخر بادی رنگی ، استخر بادی چند لایه ، استخر بادی با اسباب بازی بادی ، استخر بادی مستطیلی ، استخر بادی آکواریمی ، استخر بادی طرح دار ، استخر بادی با توپ و حلقه و ... اشاره کرد. تمامی این استخر های بادی تولید شده دارای رنگ و طراحی بسیار جذاب و کودک پسندانه ای بوده که هم برای کودکان پسر و هم کودکان دختر عرضه شده است. داشتن ویژگی ها و قابلیت هایی همچون سرسره بادی و اسباب بازی های بادی موجب تبدیل یک استخر بادی به مجموعه بازی بادی آبی کودک می شود از همین رو دارای ابعاد و ظرفیت های بالایی نیز می باشند.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخرهای بادی سرسره دار کودک اینتکس  اینجا کلیک کنید. 

قیمت استخربادی سرسره دار کودک اسب آبی کوچک

پارک اسب آبی کوچک مجموعه ای شاد و بی نظیر برای سرگرمی و تفریح کودکان از محصولات 2020 شرکت اینتکس به شمار می اید . این پارک آبی برای کودکان بالای 2 سال طراحی گردیده .جنس این پارک آبی از پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب ضد حساسیت می باشد . این استخر بادی با ابعاد نسبتا بزرگی که دارد سرگرمی آبی بسیار مناسبی برای کودکان در محیط باز و آفتابگیر تابستان محسوب می گردد . از مزیت های این پارک آبی intex می توان به سرسره بادی  - ضربه گیر سرسره و دو آبپاش در سمت چپ و راست استخر بادی اشاره کرد . سرسره این استخر  اینتکس قابلیت تحمل وزن کودکان را تا 54 کیلوگرم دارد.  آب پاش های این پارک آبی از طریق اتصالاتی به شلنگ آب متصل شده و با باز کردن شیر آب از سمت چپ و راست آب به داخل استخر فواره می کند.  در کف این استخر بادی اینتکس در پوشی تعبیه گردیده که تخلیه آب استخر را به راحتی مهیا می سازد. ظرفیت آب این پارک آبی  150 لیتر می باشد . این پارک آبی نسبت به نمونه بزرگتر تنها یک تفاوت دارد که آن هم این است که به جای دو استخر از یک استخر برخوردار است .

170 cm
196 cm
107 cm

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت استخربادی سرسره دار کودک فانوس دریایی

پارک آبی فانوس دریایی مجموعه ای شاد و بی نظیر برای سرگرمی و تفریح کودکان از محصولات 2019 اینتکس به شمار می اید . این استخر بادی که ابعاد نسبتا بزرگی دارد سرگرمی بسیار مناسبی برای کودکان در محیط های باز و آفتابگیر می باشد . از مزیت های این پارک آبی  intex می توان به چندین وسیله آن از قبیل سرسره بادی - قلاب ماهی گیری - ماهی های بادی - درخت آبپاش و بازی جایگذاری توپ اشاره کرد . سرسره این  استخر اینتکس وزن کودکان را تا 81 کیلوگرم تحمل می کند. درخت آب پاش از طریق اتصالاتی که دارد به شلنگ آب متصل شده و با باز کردن شیر آب از قسمت بالایی درخت  آب به داخل استخر فواره می کند . میزان آب قبل از ورود به استخر از طریق شیر کنترل فشار قابل تنظیم می باشد. کف این استخر دارای طراح هایی می باشد که با پر شدن آب ، درون استخر نمای زیبایی را به نمایش می گذارد . در کف این استخر بادی اینتکس در پوشی تعبیه گردیده که تخلیه آب استخر را به راحتی مهیا می سازد. ظرفیت آب این پارک آبی  182 لیتر می باشد . این پارک آبی برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است  .

188 cm
218 cm
99 cm

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

استخربادی سرسره دار کودک طرح تمساح

پارک آبی بادی تمساح مجموعه ای شاد و بی نظیر برای سرگرمی و تفریح کودکان از محصولات  اینتکس به شمار می اید . این استخر بادی که ابعاد نسبتا بزرگی دارد سرگرمی بسیار مناسبی برای سرگرمی کودکان در محیط های باز و آفتابگیر می باشد . از مزیت های این پارک آبی  intex می توان چندین وسیله آن از قبیل سرسره بادی - سایبان - عروسک های بادی دریایی - تمساح ابپاش - سطل بادی اشاره کرد . سرسره این استخر  اینتکس وزن کودکان را تا 54 کیلوگرم تحمل می کند. تمساح آب پاش از طریق اتصالاتی که دارد به شلنگ آب متصل شده و با باز کردن شیر آب از دهان تمساح آب به داخل استخر فواره می کند. کف این استخر به صورت اقیانوسی طراحی گردیده که با پر شدن آب ، درون استخر نمای زیبایی را از موج دریا نمایان می شود . در کف این استخر بادی اینتکس در پوشی تعبیه گردیده که تخلیه آب استخر را به راحتی مهیا می سازد. ظرفیت آب این پارک آبی نزدیک به 200 لیتر است این پارک آبی برای کودکان بالای 3 سال طراحی گردیده .

173 cm
203 cm
89 cm

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

استخربادی سرسره دار کودک طرح جزیره

پارک ابی بادی جنگل مجموعه ای بسیار شاد و مفرح با امکانات بسیار جذاب و سرگرم کننده از محصولات  2019 اینتکس بوده که میتواند کودکان شما را برای ساعاتی در هوای گرم تابستان سرگرم کند. جنس این محصول بادی از پی وی سی بسیار مستحکم ، ضد آب ضد حساسیت می باشد. در این مجموعه امکاناتی نظیر یک حوضچه  کوچک  ، استخر ، سرسره - وسایل بازی سرگرم کننده از جمله ( بازی پرتاب حلقه ، بازی جایگذاری توپ )  - تمساح و اسب آبی بادی در کف استخر ، و میمون بادی و... اشاره کرد . دور تا دور حوضچه کوچک این پارک آبی اینتکس مجهز به فواره می باشد که توسط اتصالاتی که در استخر موجود است به شیر آب متصل و شروع به کار می کند. ارتفاع حوضچه این پارک آبی بیشتر از استخر آن است .  سره سره این پارک آبی  intex  قابلیت تحمل وزن تا 81 کیلوگرم را دارد . حجم آب حوضچه کوچک و استخر این پارک آبی مجموعا بیش از 500 لیتر می باشد. 

216 cm
257 cm
84 cm

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

انواع استخرهای بادی کودک اینتکس 

استخر بادی سرسره دار ، پارک آبی بادی ، قیمت پارک آبی ، پارک آبی بادی کود ، انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

انواع استخر بادی کودک     استخر بادی کودک    قیمت استخر بادی کودک    فروش استخر بادی کودک    سایت فروش استخر بادی کودک    فروش آنلاین استخر بادی کودک    نمایندگی استخر بادی کودک     استخر بادی کودک با قیمت مناسب    استخر بادی   مشخصات استخر بادی کودک    بهترین استخر بادی کودک    باکیفیت ترین استخر بادی کودک    استخر بادی کودک در ابعاد مختلف    استخر بادی کودک گرد     استخر بادی کودک مربع    استخر بادی کودک مستطیل  استخر بادی کودک اسکلت دار        انواع استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه    قیمت استخر بادی بچه گانه     فروش استخر بادی بچه گانه     سایت فروش استخر بادی بچه گانه     فروش آنلاین استخر بادی بچه گانه     نمایندگی استخر بادی بچه گانه      استخر بادی بچه گانه  با قیمت مناسب    استخر بادی    مشخصات استخر بادی بچه گانه     بهترین استخر بادی بچه گانه     باکیفیت ترین استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه  در ابعاد مختلف    استخر بادی بچه گانه گرد    استخر بادی بچه گانه  مربع    استخر بادی بچه گانه  مستطیل    استخر بادی بچه گانه  اسکلت دار 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram