قیمت کلاه شنا جلیقه شنا بازوبند شنا تخته شنا اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت کلاه شنا جلیقه شنا بازوبند شنا تخته شنا اینتکس

یادگیری شنا نیاز به چه تجهیزاتی دارد ؟

با توجه به اینکه شنا و تفریحات آبی از جمله جذابیت های زندگی روزمره محسوب می گردد ، وسایل شنا و آموزش شنا نیز تکمیل کننده این موضوع می باشند . کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان در همه سنین از شنا کردن و رفتن به استخر استقبال می کنند چرا که شنا کردن در آب جدای از تفریح ، ورزش نیز محسوب می گردد و تنها با راه رفتن در آب نیز میتوان بسیاری از بیماری های مفصلی و ... را دفع کرد. شرکت های بزرگ با استفاده ازین موضوع که شنا از چنین اهمیتی برخوردار است ، شروع به تولید محصولات متناسب با شنا و آموزش شنا کردند و تجهیزاتی چون تخته شنا بادی ، عینک شنا ، کلاه شنا ، جلیقه شنا ، بازو بند شنا ، گوش گیر دماغ گیر شنا ، ست غواصی متناسب برای استخر و آب های آرام و ... تولید نموده است . شرکت اینتکس با توجه به نیاز سنجی که انجام داده است برای تمامی سنین وسایل شنای مورد نظرشان را تولید و به سراسر دنیا ارسال نموده است . در یادگیری شنا داشتن تجهیزات استاندارد و در عین حال ارزان قیمت در الویت می باشد . کلاه شنا جهت رعایت بهداشت شخصی هنگام شنا در آب و تمیز ماندن آب استخر و همچنین برای داشتن تمرکز بیشتر روی یادگیری شنا تاثیر گذار است چرا که هنگام شنا مخصوصا برای خانم ها موهایشان مزاحم شنا کردن میشود . جلیقه بادی شنا و بازو بند بادی شنا نیز برای حفظ تعادل شخص بر روی آب و به مرور جهت یادگیری بهتر شنا و تسلط بر آب استفاده می گردد که از جمله وسایل آموزش شنا و شنای استاندارد محسوب می گردد . تخته شنا بادی نیز از اصلی ترین وسایل یادگیری شنا میباشد که با توجه صلاح دید مربی شنا میبایست تهیه شود . تخته شنای اینتکس با طراحی منحصر به فرد و زیبا و استاندارد و قیمت مناسب خود یکی از پر فروش ترین وسایل بادی اینتکس محسوب می گردد .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع وسایل شنا اینتکس  اینجا کلیک کنید. 

قیمت تخته شنا بادی و مشخصات

تخته آموزش شنای بادی اینتکس از جمله محصولات کمک آموزشی شنا از محصولات بادی 2020 اینتکس محسوب می گردد . تخته بادی اینتکس کاربرد بسیار بالایی در آموزش شنا دارد و باعث یادگیری هر چه سریعتر و کمک در حفظ تعادل برای روی آب ماندن و جلوگیری ار ترس کودکان از فرو رفتن در آب میگردد. تخته شنای intex تشکیل شده از دو مخزن هوا که هر یک جداگانه باد می شوند و شکل ظاهری آن به صورتی می باشد که کودک در حال دراز کش میتواند در قسمت تشک بادی آن دراز کشیده و دستگیره های اطراف متصل به بدنه را برای حفظ تعادل گرفته و به راحتی روی آب شناور بماند . این نوع تشک بادی اینتکس برای رده سنی +3 سال تولید شده است . رنگ نارنجی این تخته بادی یا تشک بادی اینتکس باعث وضوح کامل آن در آب می باشد که در صورت رخداد حادثه قابل رویت از دور باشد. جنس این تخته بادی از پی وی سی بوده و بسبار مقاوم می باشد.این تشک بادی توسط یک پمپ باد دستی یا برقی براحتی قابل باد کردن می باشد . این تخته بادی مناسب برای استفاده در استخر و آب های آرام می باشد .  

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت جلیقه شنا بادی و مشخصات

جلیقه بادی کودک یکی از جدیدترین وسایل کمک آموزشی شنا از محصولات بادی 2020 اینتکس به شمار می آید که مناسب برای سنین 3 تا 5 سال می باشد. جنس این جلیقه بادی از پی وی سی با دوام ، ضد آب و ضد حساسیت است . این جلیقه intex دارای دو قفل با قابلیت تنظیم سایز بوده و از 3 دریچه باد مجزا تشکیل شده است . جلیقه بادی جهت ایمنی کودک در آب و نگه داشتن او روی سطح آب استفاده می شود.این محصول قابل استفاده در استخر ، دریا و ... می باشد .

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت بازوبند شنا بادی و مشخصات

بازوبند بادی طرح ماهی از جمله محصولات کمک آموزشی شنا از محصولات بادی 2020 اینتکس محسوب می گردد .این محصول بادی کاربرد بسیار بالایی در آموزش شنا داشته و موجب یادگیری هر چه سریعتر و کمک در حفظ تعادل برای روی آب ماندن و جلوگیری از ترس کودکان از فرو رفتن در آب میگردد. بازوبند intex تشکیل شده از دو مخزن هوا که هر یک جداگانه باد می شوند و شکل ظاهری آن به صورت مثلثی شکل است که بازو در میان این دو مخزن قرار میگیرد و از چرخش بازوبند در آب جلوگیری میکند . این نوع بازوبند بادی اینتکس در رده سنی 6-3 سال تولید شده است .طرح ماهی چاپ شده روی این بازوبند جذابیت این محصول را برای کودکان دوچندان میکند و رنگهای روشن استفاده شده در این بازوبند باعث وضوح کامل آن در آب می باشد که در صورت رخداد حادثه قابل رویت از دور باشد. جنس بازوبند بادی از پی وی سی بوده و بسبار مقاوم می باشد.

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت کلاه شنا و مشخصات

کلاه شنا از جمله وسایل شنا و غواصی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این کلاه intex از مرقوبترین جنس ( سیلیکون با کیفیت ) تهیه شده است . کلاه شنای سیلیکونی اینتکس یکی از حرفه ای ترین کلاه های شنا به شمار می آید که مناسب برای شنا و غواصی در استخر ، دریا و ... می باشد . این محصول برای سنین +8 سال طراحی شده است .

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

کیفیت محصولات شنا و غواصی اینتکس 

جنس محصولات اینتکس از پی وی سی مستحکم ضد حساسیت می باشد که با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا تولید و به سراسر دنیا ارسال می گردد . 

انواع وسایل شنا و غواصی 

تخته بادی شنا ، ست کامل غواصی سورف ریدر ، ست شنا و غواصی کودک ، عینک شنای کودک ، عینک شنا ، ست غواصی کودک ، فین و اسنورکل کودک و بزرگسال ، ست غواصی کوسه ، عینک شنای حرفه ای ، عینک شنای آفتابی ، عینک شنای آفتاب گیری ، عینک آفتاب گیری ، کلاه شنا ، گوش گیر ، استخر ست کامل غواصی ریف ریدر ، دماغ گیر استخر و شنا ، عینک شنا عروسکی ، عینک غواصی ، اسنوکرز ، فین و ... از جمله وسایل شنا و غواصی اینتکس می باشد .  

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

برای خرید انواع محصولات شنا ، آموزش شنا و غواصی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram