نمایندگی فروش پارک کودک خانگی ، استخر توپ اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش پارک کودک خانگی ، استخر توپ اینتکس

قیمت پارک بادی کودک و استخر توپ کودک اینتکس

در دنیای امروزی امکان بازی و تفریح و سرگرمی کودکان در محیط های بیرون از منزل به تنهایی در سنین پایین وجود ندارد . کودکان کم سن وسال هنگام بازی نیاز به مراقبت دارند و وسیله بازی کودک باید طبق استانداردهایی طراحی و تولید شود که برای کودک به هیچ عنوان خطر محسوب نشود از نوع طراحی تا رنگ و چاپ و جنس محصول باید با سن کودک و سلامتی آن سارگار بوده و دارای استاندارد باشد . برای این احساس نیاز شرکت های بزرگ و معتبر اقدام به طراحی محصولاتی شدند که امکان خرید و بازی کودک در محیط منزل به وجود بیاید .استخر توپ و پارک ّبادی کودک از جمله محصولاتی میباشد که شرکت اینتکس با توجه به نیاز کودکان به تحرک طراحی و تولید کرده است . چرا که امروزه کودکان بیشتر به دنبال بازی های رایانه ای و بازی های هستند که تحرک در آن ها الویت نمی باشد و ازین رو این موضوع کار را برای شرکت های تولید کننده بازی های غیر رایانه ای سخت کرده است . اما شرکتهای بزرگی و متخصصی مانند اینتکس بازی ها و سرگرمی های بادی جذابی را طراحی کرده اند که نظر هر کودک با هر سلیقه ای را به خود جلب میکند . استخر بادی آبی کودک استخر توپ کودک پارک بادی کودک و ... هزاران محصول متنوع دیگر که این شرکت با استانداردهای جهانی تولید و به سراسر دنیا صادر می کند .

 کمپانی اینتکس را بیشتر بشناسید

شرکت اینتکس intex اولین و بزرگترین شرکتی است که در زمینه تولید محصولات بادی و تفریحی-ورزشی فعالیت میکند.
این شرکت با تولید بیش از 500 مدل از محصولات بادی, ورزشی, کمپینگ و ورزشی بزرگترین و بهترین تولید کننده این محصولات در تمامی کشور های جهان میباشد.
تمامی شرکت های معتبر بادی ساز دیگر دنیا که دارای استاندارد میباشند از همین شرکت منشعب شده اند.
تولیدات این شرکت شامل انواع تخت بادی, تشک بادی, مبل بادی, کاناپه بادی, کاناپه تختخوابشو بادی, استخر بادی, وان بادی, استخر پیش ساخته, جکوزی بادی, اسباب بازی بادی, قلعه بادی, جامپینگ بادی, تفریحات آبی و پمپ های باد میباشد.
ساختمان مرکزی شرکت intex در امریکا, دفتر فروش در هنگ کنگ و تولید محصولات در کشور پهناور چین انجام میگیرد.
تمامی مواد اولیه این محصولات از امریکا وارد کشور چین میشود و تحت نظر مهندسین و ناظرین امریکایی این محصولات تولید میشوند که در حقیقت تمامی این محصولات تحت لیسانس امریکا بوده که این خود باعث رضایت خاطر است.
تمامی محصولات بادی قبل از فرستاده شدن به کشور های مورد نظر تحت فشار های 24 ساعته باد تست میشوند و بدلیل کیفیت مناسب و این کنترل ها دارای استاندارد های امریکایی و اروپایی می باشند.
دقت داشته باشید، شرکت اینتکس یک برند امریکایی بوده و تولیدات خود را در کشور پهناور چین با تاییدیه ها و استاندارد های اروپایی و امریکایی بهمراه بارکدهای قابل پیگیری انجام میدهد، شعار اینتکس همواره فروش بالا و قیمت پایین بوده که این امر باعث شده تا بسیاری از کارخانه های تولید کننده ای که تحت نظر این کمپانی فعالیت ننمایند همواره در فروش محصولات خود دچار درد سرهایی از قبیل قیمت بالا و عدم توانایی رقابت با اینتکس باشند پس با توجه به این نکات باید گفت اینتکس و برندهای تحت نظر اینتکس بهیچ عنوان تقلبی ندارند و باید در خرید این محصولات با عنوان اینتکس اصل امریکا، اینتکس درجه یک، اینتکس اورجینال، اینتکس شرکتی دقت کرد، متاسفانه بسیاری از سایت های مشابه که در ایران فعالیت دارند و خود را نمایندگی اعلام کرده و جزو نمایندگی اینتکس نمیباشند بدلیل عدم توانایی در قیمت های شرکتی و نمایندگان فروش از عناوین بالا برای فروش با قیمت های بالاتر استفاده مینمایند. با دقت در وب سایت های خارجی همچون آمازون و مطالعات پیرامون نظرات مشتریان در سایت های مشابه میتوان به مطالب بالا پی برد.
برای مشاهده جزییات یا خرید پارک بادی کودک اینجا کلیک کنید

قیمت و جزییات پارک بادی کودک طرح دونات

پارک بادی دونات از جمله محصولات اینتکس سری 2019 از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می رود . جنس این پارک بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 9 تا 18 ماه می باشد .  دیواره های پارک بادی ، پی وی سی شیشه بوده به گونه ای که مادر و کودک به راحتی میتوانند از پشت دیواره ها یکدیگر را ببینند . بلند بودن دیواره های این محصول اینتکس موجب شده تا از پرتاب شدن کودک به بیرون از پارک هنگام بازی جلوگیری نماید . در قسمت فوقانی این پارک بادی کودک وسایلی برای سرگرمی کودک تعبیه شده است . کف این پارک بادی نیز از باد پر شده و موجب شده است تا از ایجاد هرگونه خطر هنگام بازی کودک جلوگیری شود . از این پارک بادی به عنوان استخر توپ نیز می توان استفاده نمود. قابل توجه اینکه کف این پارک بادی دارای دریچه ای جهت شستو شو و نظافت محیط بازی کودک تعبیه شده است . ازین پارک بادی میتوان در مهد کودک ها منازل و مجموعه های بازی کودک و ... استفاده نمود.

127 cm
61 cm

برای خرید محصول یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کیند

قیمت و جزییات استخر توپ طرح هندوانه

استخر بادی هندوانه از جمله محصولات 2019 اینتکس می باشد که جنس آن از پی وی سی نرم و مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . دیواره این استخر از سه لایه بادی تشکیل شده است که هر یک مجزا باد می شوند . این استخر بادی برای کودکان بالای 2 سال طراحی شده است  . استخر بادی هندوانه ظرفیت 580 لیتر آب را دارد و فضای مناسبی برای تفریح کودکان فراهم می آورد. از این محصول میتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود.  استخر  intex را میتوان در فضای باز از جمله حیاط و پشت بام و ... استفاده نمود. قطر این استخر بادی 168 سانتی متر می باشد.

168 cm
38 cm

برای خرید محصول یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کیند 

 

قیمت و جزییات پارک بادی کودک طرح زرافه

پارک کودک زرافه از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می رود . جنس این پارک بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب و ضد حساسیت برای کودکان می باشد .  دیواره های این پارک بادی توری بوده به گونه ای که مادر و کودک به راحتی میتوانند از پشت دیواره ها یکدیگر را ببینند . بلند بودن دیواره های این محصول اینتکس موجب شده تا از پرتاب شدن کودک به بیرون از پارک هنگام بازی جلوگیری نماید . در قسمت فوقانی این پارک بادی کودک وسایلی برای سرگرمی کودک تعبیه شده است .طراحی بسیار زیبای این پارک بادی به شکل زرافه و ترکیب رنگ به کار رفته در این محصول بسیاز زیبا موجب شده تا یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترینهای اینتکس به شمار بیاید. کف این پارک بادی نیز از باد پر شده و موجب شده است تا از ایجاد هرگونه خطر هنگام بازی کودک جلوگیری شود . از این پارک به عنوان استخر توپ نیز می توان استفاده نمود.

130 cm
104 cm

برای خرید محصول یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کیند

قیمت و جزییات استخر توپ خردسال

استخر توپ از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی محسوب می گردد . جنس این استخر توپ از پی وی سی شیشه ای بوده که در سه لایه جدا از هم باد می شود. همراه این استخر توپ ، 50 عدد توپ یه قطر 6.5 سانتی متر در رنگهای مختلف قرار داده شده و برای سنین 3-1 سال بسیار مناسب است . قیمت مناسب این استخر توپ intex آن را در پر فروش ترین کالاها قرار داده است. 

86 cm
25 cm

برای خرید محصول یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کیند

 

انواع پارک بازی کودک

انواع پارک بادی کودک    پارک کودک بادی با قیمت مناسب   قیمت پارک کودک     پارک کودک در منزل    پارک بادی اینتکس    استخر توپ بادی    استخر توپ کودک    پارک کودک با قیمت مناسب    پارک بازی کودک  پارک بادی طرح دونات   پارک بادی طرح زرافه 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram