فروش عمده و تک توپ پرشی دستگیره دار کودک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش عمده و تک توپ پرشی دستگیره دار کودک

نمایندگی فروش توپ بانسر شاخدار کودک 

توپ بانسر یا توپ پرشی از جمله وسایل بازی و سرگرمی کودک می باشد که در فروشگاه ایلی تویز با ارزان ترین قیمت نسبت به بازار به فروش می رسد . این توپ ها با استفاده از هر پمپ بادی قابل باد شدن می باشد . توپ های پرشی یا توپ ها بانسر با توجه به وزن توپ دسته بندی می شوند به این گونه که هرچه توپ وزن بالاتری داشته باشد ضخیم تر بوده و از دوام بیشتری برخوردار است که فروشگاه ایلی تویز از توپ های پرشی معمولی و ماساژی آن دسته از آن هایی که وزن و ضخامت بیشتری دارند را برای فروش در اختیار مشتریان خود قرار داده است . هنگام خرید این محصولات علاوه بر قیمت به جنس و ضخامت محصول نیز دقت فرمایید.

توپ پرشی یا بانسر کودکان مناسب برای استفاده در محیط خانه ، باشگاه های ورزشی مانند ژیمناستیک برای انجام تمرین های ورزشی ، مهد کودک ها برای بازی و سرگرمی و ... می باشد .

این توپ های پرشی نیز هم به صورت ساده و هم به صورت ماساژی که برروی دیواره بیرونی توپ برجستگی های وجود دارد موجود می باشد و هم به صورت دستگیره دار و شاخدار در رنگ ها و چاپ های مختلف ...

برای مشاهده قیمت انواع وسایل بازی و سرگرمی کودکان اینجا کلیک کنید. 

توپ پرشی دستگیره دار ساده 

توپ بادی پرشی از جمله توپ های بادی مورد استفاده کودکانی می باشد که والدین آن ها به فعالیت بدنی و سلامت جسمانی کودکانشان اهمیت ویژه ای می دهند. این توپ بادی از جنس پی وی سی بسیار ضخیم و مستحکم می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلوگرم را دارد. توپ بادی پرشی قابل استفاده در منزل ، فضای بیرونی ، مهد کودک ها و باشگاه های ورزشی و... می باشد. توپ بادی پرشی دارای یک دستگیره بوده که با گرفتن این دستگیره تعادل ایجاد شده و از زمین خوردن کودک هنگام پرش جلوگیری می نماید.

45 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

توپ پرشی دستگیره دار ماساژی

توپ بادی پرشی ماساژی از جمله توپ های بادی مورد استفاده کودکانی می باشد که والدینشان به فعالیت بدنی و سلامت جسمانی آن ها اهمیت ویژه ای می دهند. توپ بادی از جنس پی وی سی بسیار ضخیم و مستحکم می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلوگرم را دارد. این توپ بادی پرشی قابل استفاده در منزل و فضای بیرونی و... برای کودکان می باشد. توپ بادی پرشی ماساژی دارای یک دستگیره بوده که با گرفتن این دستگیره تعادل ایجاد شده و از زمین خوردن کودک هنگام پرش جلوگیری می نماید.

50 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت توپ پرشی یا قیمت توپ بانسر

برای اطلاع از قیمت توپ ها پرشی یا بانسر به سایت www.ilitoys.com مراجعه کرده پنل بازی و سرگرمی را باز کنید و درقسمت توپ و سرگرمی می توانید توپ های پرشی و محصولات مشابه ان را مشاهده نمایید . می توانید برای رفتن به بخش بازی و سرگرمی اینجا کلیک کنید .

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع وسایل بازی و سرگرمی کودک می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram