خرید قایق بادی ماهیگیری با قیمت ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید قایق بادی ماهیگیری با قیمت ارزان

نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس

قایق بادی اینتکس یک قایق سبک وزن است قایق های بادی کوچک ، کف و بدنه آن ها انعطاف پذیر است ، در حالی که برای قایق های بیشتر از 3 متر (9.8 فوت) ، کف به طور معمول از سه تا پنج ورقه فایبرگلاس سفت و سخت تشکیل شده است و موقعیت و ساختاری را برای نصب موتور قایق فراهم می کند.

قایق های بادی قابل جدا شدن و بسته بندی در حجم کمی هستند ، به طوری که می توان آنها را به راحتی حمل کرد این ویژگی باعث می شود برای اهداف مسافرتی یا تفریحی مناسب باشند.

قایق های بادی معاصر با استفاده از پارچه پشتیبانی شده تولید می شوند. آنها از پارچه های مصنوعی ،لاستیک ، PVC و پلی اورتان ساخته شده اند و لایه های پشتیبان با وزن سبک و هوا دارند. بسته به انتخاب پارچه ، پانل های پارچه ای با استفاده از فرآیندهای گرم یا سرد تولید و مونتاژ می شوند.مدل های مختلف دریچه های یک طرفه برای باد کردن یا تخلیه کردن هوا استفاده می شود.

قایق های بادی دارای برجستگی به شکل V کوچک در زیر قایق در امتداد خط بدنه می باشد که در هنگام عبور آبگیر ها ،رودخانه ها و ... به ثبات جهت قایق بادی کمک می کند. این قایق ها بسیار سبک هستند ، بنابراین اگر از موتور استفاده می شود ، بهتر است از موتورهای مخصوص قایق بادی استفاده شود که بنا به نوع قایق بادی متفاوت است . این موتور ها توسط شرکت اینتکس تولید شده که توسط یک کیت موتور به پشت قایق بادی متصل می شود .

مردم به طور فزاینده ای از قایق های بادی برای مصارف تفریحی شخصی در دریاچه ها ، رودخانه ها و اقیانوس ها و برای قایقرانی استفاده می کنند. کاربران می توانند قایقهای بادی را در کیسه ی مخصوص قایق بادی که در بسته بندی قایق ، این کیسه ها به صورت رایگان موجود می باشد قایق را از بادی خالی کنند و آنها را برای فضای محدود و دسترسی سریع و آسان درون این کیسه ها نگهداری کنند.

یک قایق بادی نرم (SIB) فاقد پوسته محکم RIB است و اغلب دارای کف قابل جابجایی است ، بنابراین می توان قایق را در ماشین نگهداری و حمل کرد، به همین دلیل برای راه اندازی در آب های کم عمق ، ساحل و در مکان های که آب های بکر و راکد دارند مفید هستند. 

از قایقهای بادی به دلیل سرعت ، قابلیت حمل و وزن آنها در نقشهای متنوع استفاده می شود: قایقهای بادی با کف فایبرگلاس سفت و سخت ، غالباً برای گشت و گذارهای کوتاه غواصی مورد استفاده قرار می گیرند. در کنوانسیون بین المللی ایمنی زندگی در دریا قایق های بادی را در عملیات نجات استفاده می شود.

نگهبانان نجات از قایق های بادی یا جت اسکی استفاده می کنند تا زمان رسیدن برای نجات یک شناگر در حال غرق شدن را کاهش دهند. آنها در تعدادی از مسابقات ورزشی و برای اهداف تفریحی مانند قایق سواری وایت واتر ، مسابقه نجات ، اسکی روی آب ، ماهیگیری و ... مورد استفاده قرار می گیرند .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع قایق های بادی اینتکس اینجا کلیک کنید.

مشخصات قایق بادی اکسپلورر دو نفره

قایق بادی قایق اکسپلورر 2 نفره (k2 sport series) با گرافیک 2018 از سری قایق بادی ورزشی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشد که از دو لایه بادی تشکیل شده ،  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 2 نفر تا حداکثر 180 کیلو گرم می باشد . از متعلقات این قایق میتوان به دو جفت پارو آلومینیمی ، دستگیره جلو و عقب قایق ، طناب دور ، صندلی متحرک و موج شکن ، چسب تعمیرات ،پمپ بادی دستی اشاره کرد . موج شکن کف این قایق باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی اکسپلورر 2 نفره می باشد . قایق بادی اکسپلورر داری گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 6185-1 NMMA-ABYC  است.

91 cm
312 cm
51 cm

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

مشخصات قایق بادی اکسکورشن 4 نفره

قایق بادی اکسکوزشن 4 نفره یکی از بهترین ها از نوع خود برای تفریح و ماهیگیری بوده که از جنس بسیار مقاوم پی وی سی در سه لایه بیرونی و لایه درونی و لایه کف ساخته شده و این خود یکی از بهترین مزایای قایق بادی است که ضریب ایمنی و اطمینان را برای سرنشینان فراهم می اورد. این قایق بادی به همراه خود پمپ بسیار قوی و دو عدد پارو المینیومی نشکن و کیف ابزار و دو عدد تشک مبله برای سرنشینان و کیف حمل ضد اب و نور برای جابجایی و نگهداری قایق داراست. این قایق بادی دارای قابلیت نصب کیت و موتور در انتهای خود بوده که توان نصب موتور تا 2.5 اسب را داراست . اکسکورشن 4 ظرفیت چهار نفر را با حد اکثر وزن 500 کیلوگرم را تحمل کرده و دارای طناب دور و جای چوب ماهیگیری وقفل پارو در دیواره های کناری خود میباشد. وزن کم و تعادلی خوب و امکانات مناسب این قایق بادی را از پر فروشترین ها در کاربری های مختلف قرار داده است .

165 cm
315 cm
43 cm

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

مشخصات قایق بادی سی هاوک 2 نفره

قایق بادی سی هاوک 2 نفره قایقی از جنس پی وی سی ضخیم و دو لایه که قابلیت نصب کیت و موتور را داراست . این قایق ظرفیت دو نفر تا وزن 240 کیلوگرم را تحمل میکند و امکانات خوبی برای تفریح و ماهیگیری را در حود جای داده است . طناب دور - پمپ دستی قوی - پارو - کیف ابزار - جای چوب ماهیگیری - دیوار دو جداره و قابلیت نصب موتور و وزن سبک این قایق برای حمل و قیمت مناسب از خصوصیاتی است که این قایق را برای تفریح و ماهیگیری ارزنده میکند .

114 cm
236 cm
41 cm

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

مشخصات قایق بادی کایاک K1

قایق بادی چلنجر کایاک 1 نفره با گرافیک 2019 از سری قایق بادی ورزشی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشد که از دولایه بادی تشکیل شده ،  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 1 نفر حداکثر 100 کیلو گرم می باشد . از متعلقات این قایق میتوان به توری حمل بار ، طناب دور ، صندلی متحرک و موج شکن ، چسب تعمیرات ،پمپ بادی دستی و پارو آلومینیمی اشاره کرد . موج شکن کف این قایق بادی باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی چلنجر کایاک می باشد . قایق بادی کایاک داری گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 6185-1 NMMA-ABYC  است.این قایق مناسب برای تفریح و ماهیگیری می باشد .

76 cm
274 cm
33 cm

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

مشخصات قایق بادی مارینر 4

قایق بادی مارینر 4 از گروه قایق های بسیار قوی و از لحاظ هر گونه امکانات و ویژگی های مطلوب همه را دارا می باشد. جنس این قایق بادی از پی وی سی بسیار ضخیم سه لایه الیاف دار بوده که در برخورد با اشیا تیز و برنده و همچنین در آبهای شور و نور مستقیم خورشید از خود مقاومت نشان می دهد و قابل استفاده می باشد. دیواره های این قایق از 4 مخزن باد می شود و ضریب اطمینان بالایی را برای سرنشینان دارد. این قایق بادی برای 4 نفر طراحی شده و تا سقف 500 کیلوگرم را تحمل می نماید. یکی از ویژگی های خوب و قابل ذکر در این قایق مدل کف این قایق است که از تعدادی ورق فایبر گلاس شکل می گیرد و باد در ان هیچ نقشی ندارد و این امکان را به سرنشینان میدهد تا در قایق بتوانند بایستند یا قدم بر دارند. از دیگر امکانات این قایق بادی کیف ابزار - کیف باطری - طناب دور - گارد ضد ضربه دور قایق - قفل پارو - پارو المینیومی - جای لنسر ماهیگیری - پمپ باد - تشک نشیمن و قابلیت نصب کیت و موتور برای این قایق می باشد. موتور روی این قایق تا 3 اسب بخار می توان نصب کرد .

145 cm
328 cm
48 cm

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

خرید قایق بادی اینتکس

خرید این محصول به صورت آنلاین و حضوری از بازرگانی ایلی تویز امکان پذیر می باشد . شرکت ایلی تویز که نمایندگی کمپانی اینتکس است، بهترین و باکیفیت ترین مدل از قایق بادی اینتکس را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از طریق نمایندگی اینتکس سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت بالا را تهیه کرد که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند. خرید مستقیم از نمایندگی سبب می گردد تا این محصول را بتوان با قیمت مناسب تری نیز تهیه کرد.

 انواع قایق های بادی اینتکس را از ایلی تویز با قیمت مناسب خریداری کنید

قایق اکسکورشن 4 ، قایق اکسکورشن 5 ، قایق چلنجر 2 ، قایق چلنجر 3 ، قایق مارینر 3 ، قایق مارینر 4 ، قایق اکسپلورر k2 ، قایق چلنجر کایاک 1 نفره ، قایق سی هاوک 2 ، قایق سی هاوک 3 ، قایق سی هاوک 4 ،قایق اکسپلورر 100 ، قایق اکسپلورر 200 و قایق اکسپلورر 300 از جمله قایق های بادی حرفه ای و کودک می باشند که به راحتی از نمایندگی ایلی توزی میتوان تهیه نمود .

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات ، فروش عمده و تک محصولات بادی اینتکس فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید .

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram