تولید و پخش توپ استخری با کیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تولید و پخش توپ استخری با کیفیت

پخش کننده توپ استخری اینتکس با قیمت ارزان

توپ های بادی اینتکس باقطر 7 سانتی متر و بسته بندی 1000 عددی ، 100 عددی و 30 عددی در رنگ های مختلف به صورت اورجینال و با قیمت مناسب در ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران به صورت عمده و تک ، آنلاین و حضوری به مشتریان ارائه می شود . توپ های بادی اینتکس مناسب برای استخر های توپ مجموعه های ورزشی بزرگ و کوچک ، مهد کودک ها و پارک های بازی کودک و ... می باشد . این توپ های بادی بر خلاف توپ های بادی برندهای غیر اصلی از نقطه پرس بدون لبه اضافه بوده که این امر از زخم شدن بدن کودک جلوگیری می نماید . نوع موادی که برای رنگ کردن این توپ ها استفاده می شود درجه یک بوده و در کودکان ایجاد حساسیت نمی نماید . در کنار تفریح و سرگرمی کودکان همواره باید به فکر سلامتی آنها نیز بود . این توپ ها قابل استفاده در منزل نیز می باشد . شما تنها با تهیه یکی از استخر های اینتکس متناسب با فضای خود میتوانید استخر مورد نظر خود را برای کودک خود هم به عنوان استخر توپ و هم به عنوان استخر آب مورد استفاده قرار دهید .این استخر های بادی و غیر بادی نیز در سایت ایلی تویز در دسترس مشتریان قرار گرفته است .

 برای خرید محصول یا مشاهده جزییات بیشتر این محصولات اینجا کلیک کنید

مشخصات توپ بادی 1000 عددی اینتکس

توپ بادی 1000 عددی با قطر 6.5 cm از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، با کیفیت و ضد حساسیت بوده که از محصولات اینتکس به شمار می آید . این توپ بادی intex در انواع استخر های بادی و مجموعه ورزشی ها به عنوان استخر توپ برای بازی و سرگرمی و ایجاد تحرک در کودکان در سنین پایین مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول اینتکس در بسته بندی های 30 عددی ،100 عددی و 1000 عددی و در 6 رنگ برای استفاده در انواع استخر ها موجود می باشد. 

برای خرید یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات توپ بادی 100 عددی قطر 8 اینتکس

توپ بادی 100 عددی با قطر 8 cm از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، با کیفیت و ضد حساسیت بوده که از محصولات اینتکس به شمار می آید . این توپ بادی intex در انواع استخر های بادی و مجموعه ورزشی ها به عنوان استخر توپ برای بازی و سرگرمی و ایجاد تحرک در کودکان در سنین پایین مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول اینتکس در بسته بندی های 30 عددی ،100 عددی و 1000 عددی و در 6 رنگ برای استفاده در انواع استخر ها موجود می باشد. 

برای خرید یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات توپ بادی 100 عددی قطر 6.5 اینتکس

 توپ بادی 100 عددی با قطر 6.5 cm از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، با کیفیت و ضد حساسیت بوده که از محصولات اینتکس به شمار می آید . این توپ بادی intex در انواع استخر های بادی و مجموعه ورزشی ها به عنوان استخر توپ برای بازی و سرگرمی و ایجاد تحرک در کودکان در سنین پایین مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول اینتکس در بسته بندی های 30 عددی ،100 عددی و 1000 عددی و در 6 رنگ برای استفاده در انواع استخر ها موجود می باشد. 

برای خرید یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات توپ بادی 100 عددی

توپ بادی 100عددی از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، با کیفیت و ضد حساسیت بوده که از محصولات اینتکس به شمار می آید . این توپ بادی intex برای انواع استخر های بادی و مجموعه ورزشی ها به عنوان استخر توپ برای بازی و سرگرمی و ایجاد تحرک در کودکان در سنین پایین مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول اینتکس در بسته بندی های  100 عددی و 1000 عددی برای استفاده در انواع استخر ها موجود می باشد. 

برای خرید یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات توپ بادی 30 عددی اینتکس

توپ بادی 30عددی از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، با کیفیت و ضد حساسیت بوده که از محصولات اینتکس به شمار می آید . این توپ بادی intex برای انواع استخر های بادی و مجموعه ورزشی ها به عنوان استخر توپ برای بازی و سرگرمی و ایجاد تحرک در کودکان در سنین پایین مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول اینتکس در بسته بندی های 30 عددی ، 100 عددی و 1000 عددی برای استفاده در انواع استخر ها موجود می باشد. 

برای خرید یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید توپ های بادی کودک و سایر وسایل بازی بادی و غیر بادی کودک می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور درب منزل دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram