نمایندگی فروش موتور قایق - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش موتور قایق

قیمت موتور قایق بادی اینتکس

قایق های ماهیگیری و تفریحی در مدل های مختلف بادی و غیره وجود دارند. این قایق ها عموما توسط پارو هدایت می شوند . این پارو زدن توسط شخص در طی پیمودن مسافت های تقریبا طولانی خسته کننده می باشد که همین امر سبب می شود که شخص از قایق سواری تفریحی منصرف شود . برای رفع این مشکل شرکت اینتکس موتوری برقی طراحی کرده است با ابعاد استاندارد و قیمت مناسب که این مشکل را حل بنماید. زیرا که قایق های تفریحی و ماهیگیری نیازی به موتورهای گران قیمت با قدرت بالا ندارد . این موتور های استاندارد اینتکس مختص به همین موضوع برای قایق های بادی اینتکس و سایر قایق های بادی تفریحی و ماهیگیری طراحی شده است . این موتور برقی با استفاده از یک کیت ( محل قرار گیری موتور ) به سهولت به قایق متصل می شود و به راحتی قابل استفاده می باشد . 

قیمت مقرون به صرفه ، ابعاد مناسب و سبک بودن ، کم حجم بودن بسته بندی ، رعایت استاندارهای مختلف برای تولید این موتور از ویژگی های این موتور های برقی اینتکس می باشد . به خاطر داشته باشید همیشه یک جفت پارو در قایق خود به همراه داشته باشید حتی هنگام سوار شدن بر قایقی که موتور دار میباشد .

برای مشاهده لیست قیمت موتور برقی قایق و سایر لوازم جانبی قایق اینتکس اینجا کلیک کنید.

مشخصات موتور برقی قایق

از موتورهای قابل استفاده در قایق های بادی موتور برقی است. این موتورها همان طور که از اسمشان پیداست از ساختار ساده ای بهره می گیرد و این سیستم ساده و قیمت مناسب ان را در پر کاربردترین موتورها در قایق های بادی تفریحی و فایبری قرار داده است. موتور های برقی از باطری 12 ولت و با امپرهای مختلف تغذیه می شود که از رایج ترین انها باطری اتومبیل بوده و بعد ازهر بار استفاده قابل شارژ با اتومبیل می باشد. توان این موتور برقی 420 وات بوده که زیر یک اسب بخار است. از ویژگی های این موتور ، تنظیم با قایق ران ، چراغ شارژ باطری ، 5 دنده به جلو و 3 دنده به عقب ، شفت بلند و تنظیم در اب ، سنسور قطع موتور در خشکی ، پروانه دو پره ، سبک و قابل حمل و نصب راحت در قایق های بادی و فایبرگلاس و... می باشد.

50 cm
112 cm
دارای سنسور خارج از اب و 5 سرعت به جلو و 3 سرعت به عقب و مناسب برای انواع قایق بادی

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات کیت موتور برقی قایق

این کیت موتور برقی با پایه های المینیومی و بدنه پلاستیکی فشرده توسط اتصالات ، به قایق بادی متصل شده و موتور روی کیت سوار می شود. برای تمامی قایق های بادی که قابلیت نصب موتور را دارا می باشد قابل استفاده است.

پلاستیک فشرده
المینیومی قوی
تا 3 hp اسب بخار
سبک و قوی و ساده برای نصب
 

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات پارو آلومینیومی

پارو المینیومی از دو قسمت میله المینیومی نشکن و سبک و کفی پارو که از مواد پلاستیکی فشرده ساخته شده تشکیل شده است. کفی پارو توسط یک قفل فشاری به میله متصل بوده که قابلیت جداشدن را دارد . این پارو برای تمامی قایق های بادی و غیر بادی قابل استفاده است . از ویژگی های این پارو وزن سبک و کیفیت عالی است که برای حمل و قایق ران بسیار مناسب است. از دیگر خصوصیات این پارو یک تیکه شدن ان بوده به نحوی که توسط واسطه ای دو میله پارو به یکدیگر متصل شده و حالت یک تیکه به خود می گیرد.

122 cm
المینیومی
پلاستیک فشرده
مناسب برای انواع قایق
 

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

 

خرید موتور برقی قایق

خرید این محصولات به صورت آنلاین و حضوری از بازرگانی ایلی تویز امکان پذیر می باشد . شرکت ایلی تویز که نمایندگی کمپانی اینتکس است، بهترین و باکیفیت ترین مدل از موتورها و سایر لوازم جانبی قایق بادی اینتکس را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از طریق نمایندگی اینتکس سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت بالا را تهیه کرد که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند. خرید مستقیم از نمایندگی سبب می گردد تا این محصول را بتوان با قیمت مناسب تری نیز تهیه کرد.

چند نمونه از قایق هایی که موتور برقی به آن ها متصل می شود 

قایق اکسکورشن 4 ، قایق اکسکورشن 5 ، قایق چلنجر 2 ، قایق چلنجر 3 ، قایق مارینر 3 ، قایق مارینر 4 ، قایق اکسپلورر k2 ، قایق چلنجر کایاک 1 نفره ، قایق سی هاوک 2 ، قایق سی هاوک 3 ، قایق سی هاوک 4 ،قایق اکسپلورر 100 ، قایق اکسپلورر 200 و قایق اکسپلورر 300 از جمله قایق های بادی حرفه ای و کودک می باشند که موتور برقی اینتکس به آن ها متصل می شود .

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات ، فروش عمده و تک محصولات بادی اینتکس فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram