پمپ تصفیه آب استخر - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

پمپ تصفیه آب استخر

وارد کننده پمپ تصفیه آب استخر intex

پمپ تصفیه آب استخر به منظور به حرکت درآوردن آب در استخر مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ تصفیه استخر ، قلب هر سیستم تصفیه آب استخر می باشد. این پمپ ها که به پمپ استخر (Pool Pump) نیز معروف هستند، با مکش آب از استخر، آن را از فیلتر و سایر تجهیزات ضدعفونی کننده عبور داده و مجددا آب تصفیه شده را به محیط استخر باز می گرداند.

قبل از ورودی هر پمپ تصفیه آب استخری باید لزوما صافی یا اسکیمر قرار گیرد تا برگ، مو و دیگر آلودگی های فیزیکی احتمالی باقی مانده در آب که ممکن است باعث از کار افتادن و یا صدمه دیدن پمپ شود را از آب در گردش سیستم، حذف نماید.

شرکت اینتکس با توجه به تولیدات خود در زمینه تفریحات آبی ، استخر و لوازم جانبی استخر را نیز تولید می کند . پمپ تصفیه آب استخر ، پمپ کف کش آب استخر ( پمپ تحلیه آب استخر ) ، پمپ گرم کن آب استخر و همچنین انواع فیلتر های لازم یا همان اسکیمر های مورد نیاز در سیستم تصفیه آب استخر و ... از جمله محصولات جانبی استخر می باشد که شرکت اینتکس با تکنولوژی روز دنیا همواره در حال تولید آن ها می باشد . 

برای مشاهده جزییات بیشتر محصولات جانبی استخر یا خرید این محصولات اینجا کلیک کنید

مشخصات پمپ تصفیه آب استخر اینتکس

پمپ تصفیه آب اینتکس از جمله وسایل جانبی از محصولات اینتکس محسوب می گردد. این پمپ تصفیه جهت تصفیه آب استخرهای مختلف از جمله استخرهای بادی ، استخر های پیش ساخته ، پریزم فریم ، ایزی ست و ... با ظرفیت آب حداکثر 14000 لیتر مورد استفاده قرار میگیرد .  این پمپ تصفیه intex دارای یک فیلتر کاغذی قابل شست و شو و اتصالات مناسب برای اتصال به دیواره استخرهای مختلف به همراه خود می باشد . طریقه کار این پمپ نیز این گونه می باشد که پمپ ،  آب را از طریق اتصالات شلنگ که به دیواره استخر متصل است مکش کرده و به داخل پمپ هدایت می کند و بعد از عمل تصفیه رسوبات آب ، توسط فیلتر کاغذی ، آب را بار دیگر به استخر باز می گرداند که این امر سبب شده تا آب استخر همیشه تمیز و شفاف باقی بماند. قدر تصفیه این پمپ 1800 لیتر بر ساعت می باشد.

برای مشاهده جزییات بیشتر یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات پمپ تخلیه آب استخر اینتکس

پمپ تخلیه آب از جمله وسایل جانبی استخر از محصولات اینتکس به شمار می آید . این پمپ تخلیه آب Intex قابلیت تخلیه آب تا 3595 لیتر بر ساعت را دارد و برای استخرهایی با حداکثر عمق 122 سانتی متر طراحی شده است . طول شلنگ این پمپ تخلیه آب اینتکس 5 متر می باشد . این پمپ دارای تبدیل برای اتصال به شلنگ های معمولی بوده تا هنگام تخلیه آب استخر بتوان از آب استخر برای آبیاری باغ ، باغچه و... استفاده نمود که این امر موجب شده تا از هدر رفتن آب نیز جلوگیری شود .

برای مشاهده جزییات بیشتر یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشحصات پمپ گرم کن آب استخر

گرم کن آب استخر از خانواده وسایل جانبی استخر از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این گرم کن آب intex مناسب برای استخرهایی است که ظرفیت آب استخر تا 14000 لیتر باشد . گرم کن استخر دمای آب استخر را تا حداکثر 40 درجه افزایش داده و وقتی دمای آب به 40 می رسد سنسور قطع کن فعال شده به صورت اتوماتیک گرم کن خاموش می شود . این گرم کن  اینتکس در کنار پمپ تصفیه کاربرد دارد و طریقه کارکرد آن اینگونه می باشد که پمپ تصفیه عمل مکش آب را از استخر به داخل خود انجام داده ، رسوبات آب را گرفته و به داخل گرم کن هدایت می کند و بعد از آن به داخل استخر پمپاژ می نماید . این گرم کن اینتکس دارای دماسنج شناور روی آب به همراه خود می باشد که با شناور کردن دماسنج ، روی آب متوجه تغییر تدریجی دمای آب استخر می شوید و میتوانید دمای آب را به درجه گرمای مورد نظر تنظیم کنید. 

برای مشاهده جزییات بیشتر یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع وسایل جانبی استخر می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram