اسکیمر استخر - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

اسکیمر استخر

جمع کننده آشغال های روی سطح آب استخر 

اسکیمر یا جمع کننده حشرات و برگ درختان از روی سطح آب استخر اینتکس وسیله ایست از محصولات جانبی استخر که ترجیحا برای استخر های فریمی و ایزی ست اینتکس طراحی شده ولی برای استخر های مشابه برندهای دیگر نیز کاربرد دارد .

همانطور که از نامش نیز پیداست با جمع آوری تمامی آلاینده ها در سطح آب استخر که شامل چربی های شناور روی سطح آب، شاخه و برگ، حشرات و سایر ذراتی که در سطح آب شناور می باشند، به عنوان یک صافی عمل می کند. 

نحوه عمل اسکیمر استخر به گونه ای است که یک مقدار از این ذرات توسط برگ گیر (سبد اسکیمر) و بقیه ذراتی که می توانند از سبد اسکیمر عبور کنند، توسط پمپ تصفیه مکیده شده و در فیلتر تصفیه از آب استخر جداسازی می شوند.

سبد اسکیمر استخر با جلوگیری از ورود ذرات بزرگ به مسیر لوله کشی سیستم تصفیه آب استخر از مسدود شدن لوله ها جلو گیری می نماید.

آب هــدایــت شــده بــه اســکـیــمــر، تـوســط لـــوله کــــشی تــعــبـیــه شــــده، بـه سیسـتــم تــصـفــیه هــدایـت می گـردد و پــس از پیـمـایـش پــروســه گـنــد زدایـــی و تـصــفـیـه، بــه استـخــر بــاز می گــردد.

مـکــان اســتــقـــرار اسـکـیـمـر، بخــش فــوقــانی دیــوار اسـتـخــــر و جــکـــوزی می بــاشد.  مــاننـد تـصــویــر زیــر :

 

 

شرکت اینتکس محصولات متنوعی را برای این منظور یعنی نظافت محیط استخر ، آب استخر و کف استخر تولید کرده است که از جمله این محصولات می توان به وسایل نظافت ( فرچه ، توری زباله گیر ) و مخرن قرص کلر ، انواع جاروی نظافت استخر ، جاروی خودکار ، جاروی اتوماتیک ، جاروهای نظافت دولوکس و ... اشاره کرد که در سایت ایلی تویز نمایندگی اصلی اینتکس در ایران قابل تهیه و استفاده می باشد . 

برای مشاهده جزییات بیشتر محصولات جانبی استخر یا خرید این محصولات اینجا کلیک کنید

مشخصات اسکیمر استخر

اسکیمر آب از جمله وسایل جانبی استخر از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این اسکیمر توسط یک گیره به لبه استخر متصل می شود که این گیره قابلیت تنظیم ارتفاع دارد تا با سطح آب استخر شما قابل تنظیم باشد که عمل جم کردن آشغال ها را از سطح آب به درستی انجام دهد . این گیره intex در دو شکل می باشد که هر دو مدل در بسته بندی وجود دارد که بتوان ازین اسکیمر هم برای استخرهای فریمی هم برای استخر های ایزی ست استفاده نمود . طریقه کارکرد این اسکیمر اینتکس به این صورت می باشد که اسکیمر با اتصالاتی که دارد بعد از اتصال به لبه استخر توسط لوله ای از دیواره استخر به پمپ تصفیه متصل شده که پمپ تصفیه با انجام عمل مکش ، آب را از سطح استخر به داخل سبد اسکیمر هدایت کرده و آشغال های سطح آب را جمع آوری مینماید . سبد این اسکیمر اینتکس این قابلیت را دارد که درصورت پر شدن از اسکیمر جدا شده و بعد از نظافت دوباره در جای خود قرار گیرد . 

برای مشاهده جزییات بیشتر محصول و یا خرید محصول برروی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات وسایل نظافت استخر

وسایل نظافت از جمله وسایل جانبی استخر از محصولات اینتکس به شمار می آید که قابل استفاده برای انواع استخر ها می باشد. این جاروی اینتکس دارای توری برای جمع آوری ضایعات سطح آب ، فرچه برای پاک کردن رسوبات کف استخر و جاروی لجن کش که به پمپ تصفیه آب متصل شده و به کمک آن لجن های کف استخر را جمع آوری می کنند . دسته این جاروی intex از آلومینیوم نشکن و سبک می باشد .  جاروی لجن کش این مجموعه نظافت نیاز به پمپ تصفیه دارد و با استفاده از شلنگی که به پمپ تصفیه متصل می شود عمل رسوب گیری را انجام داده ، سپس به داخل پمپ تصفیه هدایت می کند . 

برای مشاهده جزییات بیشتر محصول و یا خرید محصول برروی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات مخرن قرص کلر

مخزن قرص کلر از جمله وسایل جانبی استخر و جکوزی از محصولات اینتکس به شمار می آید. این مخزن با شناور شدن روی استخر و جکوزی ، آب را میکروب زدایی کرده و پاکسازی می نماید. مخزن قرص کلر اینتکس مناسب برای استخرهای فریمی ، پیش ساخته ، جکوزی ها و ... می باشد . در این مخزن قرص هایی با قطر 7.6 cm قابل استفاده است . 

برای مشاهده جزییات بیشتر محصول و یا خرید محصول برروی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات شلنگ جاروی نظافت

شلنگ جاروی نظافت اینتکس از خانواده لوازم جانبی استخر می باشد . شلنگ جاروی نظافت یکی از مهمترین لوازم های جانبی برای انواع استخر های اینتکس می باشد که  از پلاستیک های مقاوم در برابر آب تولید شده است. این شلنگ با طول 760 سانتی متر و قطر 38 میلیمتر مختص به جارو های نظافت اینتکس می باشد.این شلنگ از یک سر به میله تلسکوپی وصل شده و از سمت دیگر به پمپ تصفیه که با مکش پمپ تصفیه آب از طریق این شلنگ وارد پمپ شده تصفیه می شود و دوباره به استخر باز می گردد .

برای مشاهده جزییات بیشتر محصول و یا خرید محصول برروی عکس زیر کلیک کنید

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع وسایل جانبی نظافت استخر می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram