مبل راحتی بادی با قیمت ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

مبل راحتی بادی با قیمت ارزان

قیمت کاناپه راحتی بادی

مبل ها و کاناپه های راحتی همواره به دلیل نوسانات بازار قیمتشان در حال افزایش است . اینتکس کمپانی تولید کننده محصولات بادی محصولات متنوعی از جمله مبل بادی کاناپه بادی تخت و تشک بادی و ... با قیمت مناسب و قابل تهیه تولید میکند که این امکان را به کاربران و مشتریان عزیز میدهد تا بتوانند براساس نیاز و دکوراسیون منزل خود مبل ، کاناپه و ... مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه ، به راحتی حمل و استفاده کنند . مبل ها و کاناپه های راحتی بادی اینتکس در مدل ها و رنگ های مختلفی از جمله مبل صدفی با طراحی منحصر به فرد مبل شیبدار اسپلش با طرح و مدل خاص و ... تولید شده و در بازار ایران از شرکت های معتبر از جمله شرکت بازرگانی ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران با نازلترین قیمت قابل تهیه و در کمتر از چند ساعت قابل استفاده می باشد. این مبل ها و کاناپه های بادی با فناورهای روز دنیا تولید شده که به خودی خود طبی نیز می باشد و علاوه بر کسانی که مشکلات خاص جسمی ندارند برای کسانی که از ستون فقرات تا نشیمن مشکل مفصلی و عضله ای دارند نیز بسیار مفید و توصیه شده توسط پزشکان می باشد . داخل مبل ها و کاناپه های بادی اینتکس از چند لایه تشکیل شده که توسط پمپ های باد دستی و برقی باد شده و قابل استفاده می باشد . این پمپ ها نیز با برند اینتکس با نازلترین قیمت در سایت ایلی تویز در قسمت لوازم جانبی قابل تهیه و استفاده می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع مبل بادی و کاناپه بادی اینتکس اینجا کلیک کنید.

مشخصات مبل بادی لومی

مبل بادی لومی یکی از جدیدترین و خاص ترین مبل های بادی 2019 شرکت اینتکس به شمار می آید. جنس رویه این مبل بادی از جیر بوده که با طراحی خاص و منحصر به فرد خود در دو رنگ سبز زیتونی و نارنجی قابل استفاده در هر دیزاینی می باشد. این مبل بادی راحتی شرکت اینتکس دارای شیارهایی در قسمت نشیمن و تکیه گاه خود است که در هنگام نشستن بر روی مبل تمامی قسمت هایی را که با آن در تماس است را پوشش میدهد از ایجاد کمر درد و خستگی جلوگیری کرده و باعث ایجاد آرامش و راحتی برای شما می شود. از مزیت ها ی این مبل بادی می توان به قابلیت جا به جایی راحت , قیمت ارزان , قابلیت شستشو , کارایی آن در محل کار و منازل , و تحمل وزن بالا اشاره نمود.

104 cm
112 cm
79 cm

 برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات مبل بادی زیرپایی دار

مبل بادی زیر پایی دار از جنس پی وی سی سفید در دیواره ها و روکش جیر و مخملی بر روی کار ظاهر بسیار زیبا و جذابی برای این مبل بادی افریده . ظاهری شاد و رنگی و قابل دیزاین با تمامی سلیقه ها و قیمت مناسب این مبل بادی ،آن را در دسته پرفروش ترینها قرار داده است. این مبل بادی یک زیر پایی به همراه خود دارد که به تنهایی کار یک مبل بادی را انجام میدهد یا حالت ریلکس و راحتی رو برای شما فراهم می سازد.

104 cm
109 cm
71 cm

 برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات مبل بادی صدفی

مبل بادی صدفی از دسته مبل های تک نفره راحتی شرکت اینتکس به شمار می آید که دارای رنگ بندی متفاوت و طراحی منحصر به فرد نسبت به سایر مبل های بادی شرکت اینتکس می باشد. این مبل با عرض و طول بیشتر نسبت به سایر مبل های بادی تک نفره بسیار راحت بوده و از ایجاد خستگی از نشستن متداول جلوگیری می کند. این مبل بادی راحتی شرکت اینتکس از جنس جیر 2 لایه بوده که شامل بدنه و رویه مبل بادی می شود و دسته شیشه ای شکل این مبل بادی جلوه منحصر به فردی به آن داده که خواست مشکل پسندان است . این مبل بادی شرکت اینتکس به دلیل رنگبندی بسیار متنوع و خاص به شما این امتیاز را می دهد که با هر دیزاین خانگی و اداری از این مبل راحتی استفاده کنید.

109 cm
112 cm
69 cm

 برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات تشک گرد پشتی دار

تشک گرد پشتی دار بادی از جمله محصولات لوکس شرکت اینتکس به شمار می آید که به دلیل طراحی منحصر به فرد خود و جنس فوق العاده پی وی سی با رویه جیر ضد آب قابل استفاده در منازل به عنوان تشک بادی استراحت و راحتی و در فضای باز برای استفاده از فضای بیرون و آفتاب و در استخر بر روی آب ساعاتی خوش و سرگرم کننده و آرامش بخش را برای شما فراهم می آورد .این تشک بادی 2 نفره شرکت اینتکس قابلیت تحمل وزن 200 کیلوگرم و پشتی جدا شونده و جای بطری در دو طرف را نیز دارد.

191 cm
51 cm

 برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

 لیست قیمت مبل راحتی بادی

فروش کاناپه بادی یک نفره و دو نفره ، قیمت کاناپه بادی تاشو و قیمت کاناپه بادی پنج کاره ، کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس و تشک بادی چند کاره اینتکس ، مبل بادی تخت شو intex و کاناپه بادی intex و خرید کاناپه بادی ارزان و خانگی و کاناپه بادی مسافرتی کمجا.قیمت مبل بادی کودک لیست قیمت مبل بادی فروش کاناپه بادی مبل بادی انواع کاناپه بادی انواع مبل بادی نمایندگی مبل بادی اینتکس مبل بادی با قیمت مناسب بهترین مبل های بادی با کیفیت ، تشک بادی ، تشک دونفره بادی ، تخت بادی ، تخت یک نفره بادی ، تشک دو نفره پشتی دار ، تخت دو نفره بادی ، تخت بادی تاجدار ، تخت بادی اینتکس ، تشک بادی اینتکس ، مبل بادی اینتکس فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران همراه با گارانتی اصل بودن و خدمات پس از فروش, برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با مرکز خرید مبل بادی اینتکس تماس بگیرید. از مبل های بادی اینتکس در نمایشگاه ما دیدن فرمایید. 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید کاناپه بادی و مبل بادی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram