قیمت استخر پرورش ماهی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت استخر پرورش ماهی

فروش عمده و تک استخر خانگی و استخر پرورش ماهی

این استخر اینتکس که از جنس برزنت ضد آب با طراحی سرامیکی می باشد دو کاره در سایز های مختلف بوده که هم جهت استفاده به عنوان استخر خانگی کاربرد دارد هم جهت استخر پرورش ماهی . این پیش ساخته اینتکس توسط اتصالات مستحکم و استانداردی که درون بسته بندی محصول وجود دارد و بعد از اتصال این اتصالات به یکدیگر آماده استفاده جهت استخر تفریحی و یا پرورش ماهی می شود . 

برای راه اندازی شغل پر سود پرورش ماهی تنها نیاز اولیه و واجب استخر می باشد . احداث استخر زمینی یا سیمانی زحمت و هزینه سنگینی را شامل می شود . اینتکس این مشکل را از سر راه کسانی که علاقه به این شغل پر سود پرورش ماهی دارند برداشته ، شما تنها با خرید یک استخر اینتکس با ابعاد مورد نظر خود می توانید نیاز اصلی و اولیه شروع یک شغل پر درامد را تامین کنید.

مزیت اینگونه محصولات این است که بسیار سبک بوده و براحتی میتوانید آنرا جمع کرده و فضای اشغال شده استخر را دوباره بازیابی کنید ، از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند ، دارای لوازم جانبی کامل هستند و برای نگهداری آب داخل استخر نیازی به هیچ وسیله دیگری اعم ازلوله کشی و یا پمپ های تصفیه بزرگ تر ندارند ، و قیمت آنها بسیار کمتر از ساخت استخر های سنتی و یا سازه ای و ساختمانی میباشند و در نهایت اینکه این محصول را به راحتی میتوانید بعد از خرید به محل مورد نظر خود حمل کنید بدون نیاز به وانت یا کمیونت ، استخر های اینتکس با بسته بندی که دارد قابل حمل در صندلی عقب اتومبیل یا صندوق اتومبیل شما می باشد. اگر قصد احداث استخر و راه اندازی آن در منزل یا ویلای شخصی خود را دارید دست نگه دارید, محصولات اینتکس بهترین جایگزین استخر بتونی و سازه ای هستند که آنرا با یک پنجم هزینه ساخت استخر میتوان تهیه کرد. از استخر های اینتکس جهت آب درمانی و مشکلات استخوان درد و آرتروز برای بیماران مفصلی جهت راه رفتن در آب و دیگر مصارف این چنینی نیر میتوانید استفاده کنید.

استخر پرورش ماهی از طراحی بسیار خاصی برخوردار می باشد که همین امر سبب شده تا این محصول به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های استخر بزرگ پرورش ماهی سهولت راه اندازی این محصول در عرض چند ساعت است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا بتوان آن را به سهولت تهیه نمود و از آن بهره مند شد. این مدل از استخر با استفاده از بهترین نوع از مواد اولیه نیز تولید شده  است که به واسطه همین امر می توان آن را در بازه زمانی طولانی مورداستفاده قرار داد. استخر فریمی قابل استفاده در مکان های متعددی از جمله باغ ، ویلا ، حیاط های بزرگ منازل و ... می باشد. این محصول  را می توان در سایزها و مدل های مختلفی با توجه به نیاز خریداری کرد.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخر پرورش ماهی و استخر خانگی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

مشخصات استخر پرورش ماهی با طول 450 سانتی متر

استخر فریمی با طول 450 سانتی متر از جمله استخر های پرورش ماهی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 84 سانتی متر می باشد. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی با حجم آب 7127 لیتر یکی از بزرگ ترین استخر های اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر  اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در زمین های کشاورزی و مکان های صنعتی جهت تامین آب ، مناسب برای پرورش ماهی و حتی خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر تفریحی نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد برای خانواده ها استفاده نمود .

طول 450 cm
عرض 220 cm
84 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات استخر پرورش ماهی با طول 300 سانتی متر  

استخر فریمی با طول 300 سانتی متر از جمله استخر های پرورش ماهی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 75 سانتی متر می باشد. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی با حجم آب 3834 لیتر یکی از بزرگ ترین استخر های اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر  اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در زمین های کشاورزی و مکان های صنعتی جهت تامین آب ، مناسب برای پرورش ماهی و حتی خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر تفریحی نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد برای خانواده ها استفاده نمود .

طول 300 cm
عرض 200 cm
75 cm
 

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات استخر پرورش ماهی با طول 260 سانتی متر  

استخر فریمی با طول 260 سانتی متر از جمله استخر های پرورش ماهی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 65 سانتی متر می باشد. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی با حجم آب 2282 لیتر یکی از بزرگ ترین استخر های اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر  اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در زمین های کشاورزی و مکان های صنعتی جهت تامین آب ، مناسب برای پرورش ماهی و حتی خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر تفریحی نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد برای خانواده ها استفاده نمود .

طول 260 cm
عرض 160 cm
65 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات استخر پرورش ماهی با طول 220 سانتی متر

استخر فریمی با طول 220 سانتی متر از جمله استخر های پرورش ماهی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 60 سانتی متر می باشد. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی با حجم آب 1662 لیتر یکی از بزرگ ترین استخر های اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر  اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در زمین های کشاورزی و مکان های صنعتی جهت تامین آب ، مناسب برای پرورش ماهی و حتی خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر تفریحی نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد برای خانواده ها استفاده نمود .

طول 220 cm
عرض 150 cm
60 cm
 

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید


نمایندگی فروش استخرهای پرورش ماهی 

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

استخر پیش ساخته, فروش استخر های پیش ساخته فایبرگلاس پرورش ماهی با ابعاد مختلف و قیمت  استخر پیش ساخته های مناسب در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و فریمی و اینتکس در سایت استخر اینتکس در ایران، خرید استخر پیش ساخته در فروشگاه اینترنتی استخر های پیش ساخته و آماده و پرتابل و انواع استخر پیش ساخته فایبرگلاس و قابل حمل و استخر های متحرک با نصب سریع و آسان. از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات فلزی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … میباشند.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 
 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram