قیمت استخر توپ خانگی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت استخر توپ خانگی

استخر توپ کودک

کودکان همواره در سنین پایین و در حال رشد نیاز به تحرک و سرگرمی دارند . این تحرک و سرگرمی از یک سو برای رشد فکری و روانی کودک مفید می باشد از سوی دیگر برای رشد جسمی. زیرا که شکل گیری شخصیت و خلقیات انسان در سنین پایین صورت میگیرد ، پس باید به نوع تفریح کودکان در سنین رشد در محیط های امن اهمیت داد . محیط امن بازی کودک اول درون منزل می باشد پس باید محیط بازی کودک در منزل به اندازه ای جذاب باشد که کودک را به خود جذب کند . شرکت اینتکس همواره سعی داشته محصولاتی تولید کند که هم از جهت کیفیت و هم از جهت کارایی برای کاربران مفید و تاثیرگذار باشد . 

محصولات اینتکس از وجه تنوع بسیار منتوع می باشند . یکی از این دسته محصولات استخر توپ کودک است که این نوع استخر توپ ها بادی بوده و قابل حمل و استفاده در هر مکانی می باشند. این استخر توپ با برند معتبر اینتکس با توجه به کیفیت بالایی که دارد و آزمون و خطاهای پشت سر گذاشته با یک جستوجو در گوگل متوجه سطح کیفیت و کارایی آن می شوید. استخر توپ بادی اینتکس در انواع مختلف در سایت ایلی تویز آماده ارائه به مشتریان گرامی می باشد .این استخرهای توپ بادی قابلیت استفاده به عنوان پارک بادی بدون توپ را نیز دارد.توپ های بادی با کیفیت برند اینتکس نیز در سایت ایلی تویز با مناسب ترین قیمت ارائه می گردد .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع پارک بادی کودک اینتکس  اینجا کلیک کنید.

مشخصات استخرتوپ طرح دونات

پارک بادی دونات از جمله محصولات اینتکس سری 2019 از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می رود . جنس این پارک بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 9 تا 18 ماه می باشد .  دیواره های پارک بادی ، پی وی سی شیشه بوده به گونه ای که مادر و کودک به راحتی میتوانند از پشت دیواره ها یکدیگر را ببینند . بلند بودن دیواره های این محصول اینتکس موجب شده تا از پرتاب شدن کودک به بیرون از پارک هنگام بازی جلوگیری نماید . در قسمت فوقانی این پارک بادی کودک وسایلی برای سرگرمی کودک تعبیه شده است . کف این پارک بادی نیز از باد پر شده و موجب شده است تا از ایجاد هرگونه خطر هنگام بازی کودک جلوگیری شود . از این پارک بادی به عنوان استخر توپ نیز می توان استفاده نمود. قابل توجه اینکه کف این پارک بادی دارای دریچه ای جهت شستو شو و نظافت محیط بازی کودک تعبیه شده است . ازین پارک بادی کودک نمیتوان به عنوان استخر بادی استفاده کرد.

127 cm
61 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات استخرتوپ قلعه

استخر توپ قلعه محصول شرکت اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی محسوب می گردد . ظاهر منحصر به فرد این محصول و همچنین دیواره های بلند آن علاوه بر زیبایی خاص ،  مانع خروج ناخواسته کودکان هنگام بازی از داخل قلعه می شود.  از مزیت های این قلعه بادی می توان به درب ورودی بسیار زیبا ، دو برجک بادی و چند عدد توپ به همراه خود اشاره کرد . جنس این استخر توپ بادی  iintex از پی وی سی بسیار مقاوم و ضد حساسیت بوده که در عین حال از ظاهر بسیار جذابی نیز برخوردار است . 

130 cm
91 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

کیفیت استخر توپ اینتکس

استخر توپ بادی اینتکس از جنس پی وی سی بسیار مفاوم و مستحکم و ضد حساسیت برای کودکان می باشد. تک تک محصولات بادی اینتکس قبل از ارسال به سراسر دنیا در کارخانه مورد آزمایش قرار گرفته و حداقل یکبار به عنوان تست محصول را با پمپ باد مناسب باد کرده و از سوراخ نبودن محصول اطمینان حاصل می شود و بعد از آزمایش و تست ، بسته بندی شده و به کشور های مورد نظر ارسال می شود.

لیست قیمت انواع استخر توپ کودک

انواع استخر توپ کودک    استخر توپ بادی با قیمت مناسب   قیمت استخر توپ    استخر توپ در منزل    استخر توپ اینتکس    استخر توپ بادی    استخر توپ کودک    استخر توپ با قیمت مناسب    استخر توپ اینتکس  استخر توپ طرح دونات  استخر توپ قلعه 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و گرفتن مشاوره برای انتخاب درست مجصول مورد نظر با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram