قیمت استخر خانگی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت استخر خانگی

سایت فروش استخر پیش ساخته 

استخر فریمی و ایزی ست بزرگ خانوادگی از پر فروش ترین مدل ها از محصولات استخر های پیش ساخته محسوب می شود . استخر های بزرگ و خانوادگی اینتکس را می توان به صورت خرید آنلاین و با قیمت بسیار مناسب در کوتاه ترین زمان از نمایندگی اینتکس ( ایلی تویز ) در سراسر ایران خریداری نمود . استخر های پیش ساخته خانوادگی و ایزی ست در ابعاد مختلف با قابلیت راه اندازی در کوتاهترین زمان ممکن ، مناسب برای فضاهای داخلی و خارجی منازل ، ویلاها ، باغ ها و ... طراحی شده است.  

استخر بزرگ خانوادگی از طراحی بسیار خاصی برخوردار می باشد که همین امر سبب شده تا این محصول به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های استخر بزرگ خانوادگی برخورداری از وزن و حجم کم بسته بندی و سهولت راه اندازی این محصول در عرض چند ساعت است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا بتوان آن را به سهولت تهیه نمود و از آن بهره مند شد. این مدل از استخر با استفاده از بهترین نوع از مواد اولیه تولید شده  است که به واسطه همین ، می توان آن را در بازه زمانی طولانی مورداستفاده قرار داد. 

برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخرهای اسکلت دار یا پیش ساخته اینتکس اینجا کلیک کنید. 

مشخصات استخر فریمی طول 220 cm

استخر فریمی با طول 220 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 60 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر فریمی دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند . حجم آب این استخر 1662 لیتر می باشد . اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر اینتکس یکی از پرفروش ترین ها از محصولات اینتکس به شمار بیاید.این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ و استخر شن نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

150 cm
220 cm
60 cm
برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات استخر فریمی طول 300 cm

استخر فریمی با طول 300 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 75 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر فریمی دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند . حجم آب این استخر 3834 لیتر می باشد . اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ و استخر شن نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

200 cm
300 cm
75 cm
برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

انواع استخرهای خانوادگی

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و... .

نمایندگی اینتکس در ایران

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید. 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram