توپ بادی کودک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

توپ بادی کودک

فروش اینترنتی توپ بادی

بازی کردن از جمله فاکتورهایی است که به کودک نشاط بخشیده و جسم و روح او را تقویت می نماید. یکی از وسایل بازی و سرگرمی کودکان در منزل یا محیط خارج از منزل توپ بادی می باشد . توپ های بادی اینتکس در طرح ها و رنگ های مختلف و کیفیت بسیار بالای خود نظر هر کودکی را به خود جلب می کند . توپ بادی اینتکس از جنس پی وی سی بوده که بسیار مستحکم و ضد حساسیت برای کودکان می باشد برخلاف برخی از توپ های بادی طرح دار که چاپ روی آنها به دلیل کیفیت پایین ایجاد حساسیت مینماید.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع توپ های بادی و سایر وسایل بازی و سرگرمی اینتکس اینجا کلیک کنید.

 مشخصات توپ بادی آکواریوم 

توپ طرح آکواریوم از جمله محصولات بادی  اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می آید . این توپ بادی علاوه بر مخزن باد توپ دارای مخزن دوم برای باد کردن خرچنگ داخل توپ نیز می باشد که در دو رنگ آبی و صورتی طراحی شده است . جنس این توپ بادی intex از پی وی سی شیشه ای بوده که علاوه بر زیبایی از کیفیت بسیاری نیز برخوردار است . فناوری استفاده شده برای چاپ روی این توپ بادی به گونه ای می باشد که برای کودک هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند . این توپ بادی مناسب برای بازی در منزل ، استخر و دریا و... بوده و اوقات شاد و مفرحی را برای کودکان شما ایجاد می نماید .

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

مشخصات توپ بادی خالدار بزرگ

توپ بادی خالدار با قطر 183 سانتیمتر یکی از جذابترین و بزرگ ترین توپ های بادی از وسایل بازی و سرگرمی از محصولات اینتکس محسوب می گردد. جنس این توپ بادی از پی وی سی شیشه ای مقاوم با چاپ هندسی خاص و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که این موجب شده است تا این توپ بادی یکی از پرفروش ترین ها از خانواده توپ های بادی اینتکس به شمار آید . از این توپ بادی در مکانهای مختلف از قبیل پارک ، ساحل ، دریا و.... استفاده می شود و اوقاتی شاد و مفرحی را برای شما فراهم می آورد.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

مشخصات توپ بادی گلدار

توپ بادی گلدار محصولی از شرکت اینتکس از خانواده بازی سرگرمی به شمار می آید که در 3 طرح مختلف ستاره ، ماهی و اختاپوس می باشد. جنس این توپ بادی intex از پی وی سی شیشه ای بوده که علاوه بر زیبایی از کیفیت بسیاری نیز برخوردار است . فناوری استفاده شده برای چاپ روی این توپ بادی به گونه ای می باشد که برای کودک هیچ گونه ضرر و زیانی ندارد . این توپ بادی مناسب برای بازی در منزل ، استخر و دریا و... بوده و اوقات شاد و مفرحی را برای کودکان شما ایجاد می نماید .

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید توپ های بادی کودک و سایر وسایل بازی بادی و غیر بادی کودک می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور درب منزل دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram