تشک طبی و تخت طبی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تشک طبی و تخت طبی

تشک های طبی اینتکس با قیمت مناسب

از آنجا که امروزه حفظ سلامتی هر شخص حتی هنگام استراحت برای خودش قابل اهمیت است توصیه می شود از تشک هایی برای این امر استفاده شود که دارای استاندارد بوده و از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است . تشک های طبی بادی اینتکس یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات بادی مناسب برای استراحت و مسافرت محسوب می شود که با کیفیت بالا و قیمت مناسب در دسترس کاربران قرار گرفته است. تشک بادی اینتکس یکی از محصولاتی است که با خرید آن می توان در بسیاری از هزینه های مختلف صرفه جویی به عمل آورد. این تشک های بادی طرح های متنوعی به بازار عرضه شده است و به همین جهت این امکان را فراهم می آورد تا بتوان با توجه به نیاز و سلیقه آن را تهیه کرد. این محصول بادی را می توان به صورت مستقیم و در بازه زمانی بسیار کوتاهی با بهره گیری از پمپ های برقی باد نمود و مورد استفاده قرار داد. 

برای مشاهده لیست قیمت و انواع تشک های بادی اینتکس اینجا کلیک کنید.

مشخصات تشک طبی گرد دونفره

تشک گرد پشتی دار طبی بادی از جمله محصولات لوکس 3 کاره شرکت اینتکس به شمار می آید که به دلیل طراحی منحصر به فرد خود و جنس فوق العاده پی وی سی با رویه جیر ضد آب قابل استفاده در منازل به عنوان تشک بادی استراحت و راحتی در منزل ، در فضای باز برای استفاده از فضای بیرون و آفتاب و به دلیل ضد آب بودن و بادی بودن ، این تشک در استخر بر روی آب برای آفتاب گیری و استراحت قابل استفاده می باشد .این تشک بادی 2 نفره شرکت اینتکس قابلیت تحمل وزن 200 کیلوگرم و پشتی جدا شونده و جای بطری در دو طرف را نیز دارد.

191 cm
51 cm

 

مشخصات تشک طبی یک نفره عرض 99 cm

تشک بادی یک نفره طبی  از خانواده تشک های بادی شرکت اینتکس می باشد که از جنس پی وی سی دو لایه بسیار مقاوم و رویه جیر بسیار نرم و راحت است . این تشک بادی یکنفره شرکت اینتکس در دو سایز با عرض 99 سانتیمتر و 76 سانتیمتر موجود می باشد که به دلیل داشتن بسته بندی کوچک قابلیت حمل در داخل ماشین و مناسب برای منازل ، مسافرت ها و مورد استفاده در چادرهای مسافرتی نیز می باشد.سطح مواج و شیارهای موازی این تشک بادی نرمی و راحتی آن را چند برابر کرده است. از خصوصیات دیگر این تشک بادی به دلیل داشتن جنس بسیار عالی جیر ، ضد تعریق بوده و قابل شستشو نیز می باشد.
99 cm
191 cm
22 cm
 

 

مشخصات تشک بادی یک نفره عرض 76 cm

تشک بادی یکنفره از خانواده تشک های بادی شرکت اینتکس می باشد که از جنس پی وی سی دو لایه بسیار مقاوم و رویه جیر بسیار نرم و راحت است . این تشک بادی یکنفره شرکت اینتکس با عرض 76 سانتیمتر به دلیل داشتن بسته بندی کوچک قابلیت حمل در داخل ماشین و مناسب برای منازل ، مسافرت ها و مورد استفاده در چادرهای مسافرتی نیز می باشد. سطح مواج و شیارهای موازی این تشک بادی نرمی و راحتی آن را چند برابر کرده است. از خصوصیات دیگر این تشک بادی به دلیل داشتن جنس بسیار عالی جیر ، ضد تعریق بوده و قابل شستشو نیز می باشد.

76 cm
191 cm
22 cm

 

کیفیت بالا تشک های بادی اینتکس

تشک بادی اینتکس از جمله محصولاتی است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد زیرا برای تولید محصولات اینتکس از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود. این محصول به گونه ای تولید شده است که دارای استحکام بالایی باشد و به همین جهت این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند. به واسطه برخورداری از این ویژگی این محصول برای تمام افراد قابل استفاده خواهد بود.

 تشک بادی اینتکس

تشک بادی اینتکس    قیمت تشک بادی اینتکس   انواع تشک بادی اینتکس    تشک بادی مسافرتی    تشک بادی کمپینگی    تشک بادی اینتکس با قیمت مناسب     بهترین تشک بادی    باکیفیت ترین تشک بادی    تشک بادی اینتکس دو نفره    تشک بادی اینتکس یک نفره   تشک اینتکس    تشک بادی    تشک بادی طبی     تشک طبی     انواع تشک طبی    قیمت تشک طبی     تشک طبی با قیمت مناسب     بهترین تشک بادی طبی     تشک مناسب کمردرد   تشک طبی مناسب کمردرد    تشک های بادی طبی مناسب درد های مهره های کمر 

خرید تشک بادی اینتکس

تشک بادی اینتکس را می توان به صورت خرید مستقیم از طریق نمایندگی ایلی تویز خریداری کرد. این محصول بادی در بسته بندی مناسب و باکیفیت بسیار بالا در دسترس قرار گرفته است و همین امر سبب شده تا به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان  باشد. خرید از این نمایندگی سبب می گردد تا بتوان محصول با برند اصلی اینتکس تهیه نمود. 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram