قیمت دروازه واتر پلو و قیمت دروازه گل فوتبال - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت دروازه واتر پلو و قیمت دروازه گل فوتبال

دروازه واتر پلو و فوتبال اینتکس 

یکی از تفریحات سالم برای کودکان بازی هایی هستند که تحرک را در کودکان چند برابر حالت عادی میکنند . یکی ازین بازی ها فوتبال یا همان گل کوچیک می باشد . بازی های آبی نیز شامل بازی های پر تحرک و مناسب برای تمام سنین برای جلوگیری از مشکلات جسمانی در سنین بالا می باشد . اینتکس برای رفاه حال خانواده ها و همچنین برای ایجاد تحرک در کودکان و حتی بزرگسالان بازی هایی طراحی کرده که هم در آب و هم بر روی زمین قابل استفاده میباشند . یکی ازین وسایل تفریحی دروازه واتر پلو در آب و استفاده از همان دروازه و توپ بروی زمین به عنوان دروازه گل کوچیک می باشد که با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده است . 

برای مشاهده لیست قیمت و انواع وسایل بازی اینتکس اینجا کلیک کنید. 

مشخصات دروازه واتر پلو و فوتبال اینتکس

تور واترپلو بادی از جمله محصولات بادی 2019 اینتکس محسوب می گردد که با طراحی خاص و ترکیب رنگ بسیار زیبا ، این محصول  یکی از پر طرفدار ترین ها از خانواده اسباب بازی های بادی شرکت اینتکس به شمار می آید . تور فوتبال بادی داری 3 لایه بادشونده مجزا بوده که جدا از هم باد می شوند . این محصول بادی  intex  قابلیت استفاده در فضاهای داخلی ، برروی چمن و روی آب را دارد ، برای ثابت ماندن این محصول روی آب دو کیسه اطرف این دروازه بادی تعبیه شده است که با قرداد دادن جسمی سنگین داخل آن و انداختن به داخل آب ، از حرکت دروازه روی آب جلوگیری می ماند . درون هر بسته بندی این محصول یک توپ و یک دروازه موجود می باشد در صورت تمایل برای داشتن دو دروازه میبایست دو پک ازین محصول را تهیه نمایید . 

89 cm
140 cm
81 cm

تور والیبال بادی روی اب 

یکی دیگر از وسایل بازی و سرگرمی روی اب تور والیبال می باشد که به صورت شناور روی آب می ایستد و مناسب برای سنین مختلف می باشد . تور والیبال اینتکس با استفاده از دو کیسه شن که در اطراف تور محصول قرار دارد که با لنگر کردن درون آب موجب می شود این تور بادی روی آب ایستاده و حرکت نکند.

مشخصات تور والیبال بادی روی آب 

تور والیبال از جمله محصولات بادی 2019 اینتکس محسوب می گردد که با طراحی خاص و ترکیب رنگ متفاونی که در این وسیله تفریحی بادی استفاده شده است یکی از پر طرفدار ترین از خانواده اسباب بازی های بادی این شرکت می باشد . تور والیبال بادی داری 3 لایه بادشونده مجزا بوده که جدا از هم باد می شوند . این محصول بادی  intex قابلیت استفاده روی آب را دارد ، در دو طرف این محصول بادی کیسه هایی تعبیه شده که با قرار دادن جسمی سنگین درون آن موجب تعادل هر چه بهتر این محصول بادی بر روی آب می شود . تور والیبال بادی به همراه خود یک توپ بادی مناسب برای بازی دارد که محبوبیت این محصول را در بین خریداران محصولات بازی و سرگرمی بادی اینتکس دو چندان کرده است .  

 نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram