نمایندگی فروش استخر بادی مبل بادی تشک بادی در شهر مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش استخر بادی مبل بادی تشک بادی در شهر مشهد

قایق بادی ، چادر بادی کودک ، تشک بادی طبی

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 10 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات بادی ، آبی و اسباب بازی های متنوع مفتخر است تا اکنون با راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات خود در سراسر کشور خدمتی نوین را به مشتریان و علاقه مندان به این محصولات ارائه نماید و به زودی با برگزاری جشنواره های خاص رضایت کاربران سایت را بیش از پیش جلب می نماید. ایلی تویز محصولات کمپانی بزرگ اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات شرکت های متفرقه یا مشابه که هیچ کدام به کیفیت محصولات اینتکس نیز نخواهد رسید.ما با داشته سبقه ده ساله به شما مشتریان عزیز محصولی را ارائه میدهیم که در آزمون ده ساله ما سربلند بیرون آمده است و بازخورد خوب از مشتریان گرفته است . بازرگانی باختری به صورت اختصاصی محصولات اینتکس را به صورت عمده و تک ارائه می دهد و به صورت مستقیم از کمپانی اصلی محصولات خود را خریداری و ارائه میدهد و این نشان و گواه اصل و اورجینال بودن و کیفیت محصول می باشد . شما مشتریان گرامی با خرید از ایلی تویز می توانید کیفیت را همراه با قیمت مناسب با ما تجربه کنید .

 مجموعه محصولات تفریحی بادی ، خانواده بزرگ اینتکس 

برای ورود به هر مجموعه محصول مورد نظر وارد لینک بالای هر عکس شوید

مجموعه بازی و سرگرمی :

جامپینگ 

خانه کودک

پارک کودک

توپ و سرگرمی

مجموعه استخر های بادی :

استخر بادی

 

پارک آبی کودک

استخر فریمی

استخر ایزی ست 

لوازم جانبی استخر 

مجموعه وسایل بادی شنا و غواصی :

 - حلقه بادی 

حلقه شورتی 

 

جلیقه و بازو بند 

 

عینک و کلاه شنا 

 

تشک و شناور روی آب

مجموعه مبل و کاناپه های بادی

مجموعه تخت خواب های بادی

مجموعه قایق های بادی 

 

مجموعه تشک بادی و کمپینگ 

مجموعه جکوزی بادی 

وسایل جانبی

و...

مزیت خرید از نمایندگی اینتکس

نمایندگی اینتکس مانند هر برند معتبر دیگری به محصولات غیر اورجینال ، متفرقه و حتی برند های اورجینال دیگر اجازه فروش در نمایندگی خود را نمی دهد . خرید از نمایندگی اصلی این اطمینان را به شما می دهد که محصول اورجینال و سالم به دستتان می رسد . اینتکس کمپانی آمریکایی می باشد که محصولات خود را در چین تولید و به جهان ارزه می نماید. نمایندگی اصلی اینتکس در ایران را با مشاهده چند سایت فروش محصولات اینتکس میتوانید تشخیص دهید. 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

 

 

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 تلفن: 

02155576345

02155576343

09011042401

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram