نمایندگی فروش ترامپولین و جامپینگ بادی کودک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش ترامپولین و جامپینگ بادی کودک

رفع افسردگی کودک ترامپولین بادی

بر اساس نظریه روانشناسان کودکان منزوی و به اصطلاح افسرده با تحرک جسمانی می توانند این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارند. از انجایی که منزوی بودن آن ها مانع تحرک در محیط خارج از خانه بوده میبایست این تحرک یا به اصطلاح تفریح و سرگرمی در منزل محیا شده تا کودک بتواند انرژی ذخیره شده و منزوی خود را ازاد کند که این امر کمکی برای رفع افسردگی و انزوای کودکان در محیط بیرون از منزل نیز می شود .

ترامپولین ها در مدل های مختلفی ساخته شده اند و هر کدام از آنها می توانند در محیط های متنوعی مورد استفاده قرار گیرد. خرید ترامپولین بدون شک باعث به وجود آمدن فضای تفریحی بسیار خوبی میان کودکان و بزرگسالان می شود و حضور ترامپولین بادی اینتکس در ایران باعث شده تا مشتریان در هر شرایطی این ابزار تفریحی را به همراه داشته باشند. ترامپولین های نسل جدید با کیفیت بالا و جنس پی وی سی توانسته اند تا در محیط مناسب برای استفاده طولانی مدت بدون هیچگونه مشکلی قابل استفاده باشند از این رو خرید ترامپولین هر ساله در ایران افزایش یافته است.  از انواع جامپینگ های بادی پرشی می توان به جامپینگ با طرح مربعی، گرد، حفاظ دار و ... اشاره کرد. جامپینگ پرشی با طراحی های بسیار شاد و رنگبندی مناسب برای کودکان تولید می شوند. جامپینگ پرشی بادی نیز با طرح قلعه بادی تولید شده اند که از حفاظ های توری و بادی برای نگه داری کودک و همچنین نوزاد در درون آنها استفاده می شود.

این نوع تشک ها ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی بهره می برند و در هر مکانی مانند فضای باز و بسته و همچنین مکان های ورزشی قابل استفاده خواهند بود. تشک های پرشی جامپینگ با داشتن وزن سبک و مناسب در هر مکانی قابل حمل بوده و تنها توسط پمپ های باد دستی و یا برقی قابل راه اندازی در چند دقیقه خواهند بود. برای خرید می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری به فروشگاه ایلی تویز مراجعه فرمایید.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع جامپینگ های بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

مشخصات ترامپولین (جامپینگ) بادی گرد

 جامپینگ گرد زرد ، از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی کودکان محسوب می گردد . این جامپینگ بادی از نوع پرشی و ضربه ای است که کودکان با بالا و پایین پریدن در داخل آن و ضربه ای که به کف این جامپینگ بادی  وارد می کنند به بالا پرتاب شده و موجب تخلیه انرژی و هیجان آنها می شود . دیواره  این جامپینگ ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . فضای داخلی این جامپینگ بادی برای بازی 2 الی 3 کودک همزمان تا وزن 60 کیلو گرم مناسب می باشد . این جامپینگ گرد زرد با ظاهر منحصر به فرد خود  یکی از پرفروش ترین های محصولات جامپینگ بادی intex به شمار می آید.

 

مشخصات ترامپولین (جامپینگ) بادی قلعه زرد

جامپینگ قلعه زرد ، از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی کودکان محسوب می گردد . این جامپینگ قلعه بادی از نوع پرشی و ضربه ای است که کودکان با بالا و پایین پریدن در داخل آن و ضربه ای که به کف این قلعه بادی وارد می کنند به بالا پرتاب شده و موجب خالی کردن انرژی و هیجان آن ها می شود . این جامپینگ دارای چهار دیواره ، یک درب ،  چند حفره به شکل پنجره های گرد کوچک و چهار برجک در چهار طرف خود می باشد ، دیواره ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . فضای داخلی این قلعه بادی برای بازی 3-2 کودک از سنین 6-3 سال مناسب است .

فروش انواع ترامپولین

فروش انواع ترامپولین خانگی کوچک و بزرگ اینتکس و تشک جامپینگ بادی و ایران ترامپولین تشک های بادی پرش و قیمت تشک جامپینگ بادی و ترامپولین جهت استفاده کودکان و بزرگسالان در منزل و مهد کودک ها و فروشنده تشک های جامپینگ شهر بازی فلزی و فنری و پارکهای کودکان و مرکز تخصصی جامپینگهای بادی کوچک و بزرگ با بهترین قیمت ارزان و کیفیت در شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش و پخش محصولات اینتکس و محصولات ورزشی جامپینگ کودک ، جامپینگ بادی

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram