فروش مبل بادی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش مبل بادی اینتکس

فروش انواع مبل بادی

مبل بادی شیک اینتکس را می توان به صورت خرید آنلاین خریداری کرد و راحتی را به نحو مطلوبی تجربه کرد.

مبل بادی شیک اینتکس به واسطه طراحی که از آن برخوردار می باشد، قابل استفاده در مکان های متعددی خواهد بود. این محصول را می توان در دفتر کار، منزل، اتاق خواب و غیره مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فرد آن بهره مند گردید. به منظور طراحی مبل بادی شیک اینتکس، کمپانی اینتکس از طراحی بسیار با سلیقه و حرفه ای بهره گرفته است و همین امر سبب شده تا این مدل از مبل بادی از زیبایی بسیار خاص و خیره کننده ای برخوردار باشد.

برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل های بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

مبل بادی شیبدار 

تشک شیبدار اسپلش یکی از بهترین و راحت ترین نوع تشک های بادی یک نفره از محصولات شرکت اینتکس بوده که از دو لایه بادی با جنس پی وی سی و رویه جیر تشکیل شده است . این تشک شیبدار با طراحی خاص خود جزو خانواده کاناپه های بادی ، مبل بادی ، و تشک های بادی قرار دارد . از ویژگی های دیگر این تشک شیبدار بادی شرکت اینتکس قابلیت استفاده بر روی آب ، کنار استخر و همچنین به عنوان مبل راحتی در داخل منزل را نیز دارد و به دلیل مشبک بودن سطح نشیمن آن باعث ایجاد جریان هوا شده و ضد تعریق می باشد که ساعاتی آرام و بدون استرس را برای شما فراهم می نماید.

مبل بادی شیک برای همه سلیقه ها

طراحی و کیفیت مبل بادی شیک اینتکس سبب شده تا تمام افراد بتوانند این محصول را مورد استفاده قرار داد. مبل بادی به گونه ای تولید شده است که استحکام بالایی برخوردار است و همین امر سبب شده تا از آن به میزان قابل ملاحظه ای بهره گرفته شود. این مدل از مبل را می توان در رنگ، سایز و طرح های مختلفی با توجه به نیاز سفارش داد. تنوع در رنگ ها و سایز های مبل بادی شیک اینتکس سبب شده تا این محصول مطابق با تمام سلیقه و نیازهای مختلف باشد تا همه بتوانند از آن استفاده نمایند.

ویژگی های مبل بادی شیک اینتکس

مبل بادی شیک اینتکس از ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار است و همین امر سبب شده تا این محصول به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن اشاره نمود. همچنین می توان اشاره نمود که طراحی این محصول سبب شده تا این مدل از مبل بهترین و مناسب ترین گزینه برای مبل های فلزی و چوبی به شمار آید.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram