کاناپه تخت خواب شو بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

کاناپه تخت خواب شو بادی

مبل بادی تخت خواب شو یک نفره

مبل بادی تخت خواب شو یک نفره را می توانید به وسیله خرید حضوری و خرید اینترنتی از فروشگاه ایلی تویز سفارش دهید و در نقاط مختلف کشور تهیه نمایید . 

مبل ها و کاناپه های بادی اینتکس در سالهای اخیر توانسته اند جای خود را در دل خریداران باز کنند و با راحتی بی نظیری که دارند، از بهترین گزینه ها برای استراحت در هر مکان توسط کاربر می باشد. 

ایلی تویز، نمایندگی رسمی محصولات اینتکس در ایران، با ارائه مجموعه ای گسترده از انواع مبل های بادی ، این اطمینان را به خریداران ایرانی می دهد که می توانند محصولات اینتکس را با کیفیت اصلی دریافت کنند.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع مبل های بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید. 

 

   مشخصات مبل بادی تخت خواب شو یک نفره 

کاناپه بادی تختشو اینتکس از جنس پی وی سی ضخیم با روکش جیر ساخته شده است. این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان زخمی شدن کار همه مبل پنجر نمی شود . این کاناپه بادی در دو حالت تشک و همچنین مبل برای شما کار انجام میدهد. بر روی دیواره این مبل بادی یک جا لیوانی طراحی شده که بسیار قابل استفاده می باشد. کاناپه بادی اینتکس با ظرفیت یک نفره و تحمل وزن 100 کیلوگرم را داراست.

مزایای مبل بادی تخت خواب شو اینتکس

مبل و کاناپه بادی اینتکس، به صورت طبی طراحی شده اند و به بهبود وضعیت قرار گیری ستون فقرات کمک شایانی می کنند. این مبل های بادی را می توان بعنوان صندلی راحتی در سالن پذیرایی خانه، اتاق خواب، مسافرت و باغ و ویلا استفاده نمود. مبل بادی تخت خواب شو یک نفره از جمله مبل های بادی منحصر به فرد اینتکس می باشد که با توجه به مزیتی که نصب به سایر مبل های بادی اینتکس دارد بسیار کارایی داشته و می تواند آرامش و استراحت را برای شما فراهم آورد . با باز کردن لایه های بادشده زیر مبل بادی اینتکس این مبل تبدیل به تخت خواب شده و بعد از استراحت قابلیت جمع شدن به حالت اولیه را دارد و این موجب می شود تا فضای بیشتری در منزل خود داشته باشید چرا که فضای مورد نظر برای استفاده جداگانه از تخت را میتوانید برای هر کار دیگری استفاده نمایید.

مبل های اینتکس به دلیل جنس پی وی سی چند لایه ، از استحکام بالایی برخوردار هستند. قابلیت تحمل وزن های مختلف را دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند. این محصولات با طراحی های مختلف بدنه و رنگ و همچنین در ابعاد متفاوت، موجود هستند. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب و قابل حمل آن اشاره نمود. داشتن این ویژگی سبب می گردد تا بتوان این محصول را در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد و به آسانی آن را جا به جا کرد. همچنین از دیگر ویژگی های این مبل ها آن است که می توان این محصول را با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد نمود. از ویژگی های خاص این محصول نیز کیفیت بالای آن است که این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند این مدل از مبل  بادی را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

قیمت مبل بادی اینتکس

مبل بادی اینتکس از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. به واسطه داشتن این ویژگی می توان اشاره نمود که مبل بادی مناسب ترین و بهترین گزینه جایگزین برای مبل های چوبی و فلزی است که از آن بسیار بهره گرفته می شود. قیمت مناسب مبل بادی موجب شده تا فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای نیز همراه باشد.

فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران همراه با گارانتی اصل بودن و خدمات پس از فروش, برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با مرکز خرید مبل بادی اینتکس تماس بگیرید. از مبل های بادی اینتکس در نمایشگاه ما دیدن فرمایید. 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید مبل بادی مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram