قیمت انواع استخر کودک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت انواع استخر کودک

برای اطلاع از قیمت استخر های بادی کودک ایلی تویز  اینجا کلیک کنید.

استخر بادی سایبان دار کودک ازجمله محصولات تفریحات آبی ایلی تویز می باشد که با قیمت بسیار نازل در این فروشگاه که نمایندگی اینتکس در ایران میباشد ارائه می شود . با خرید استخر بادی مناسب خانه و ویلا میتوانید لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان خود در گرمای گرم تابستان فراهم آورید . این استخرهای با کیفیت تولید شرکت بزرگ اینتکس قابلیت استفاده برای استخر توپ و استخر آب را دارد . در صورت استفاده برای استخر توپ ، توپ های مورد نیاز این استخر را نیز می توانید از ایلی تویز تهیه کنید .استخر های بادی اینتکس مناسب برای سنین مختلف در ابعاد و اشکال متفاوت چون فریمی ، بادی ، پیش ساخته و ایزی ست  را میتوانید از ایلی تویز نمایندگی رسمی اینتکس در ایران تهیه نمایید .

 مشخصات استخربادی سایبان دار کودک قارچی

استخر قارچی سایبان دار محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی سایبان دار از پی وی سی مستحکم ، ضدآب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 1-3 سال طراحی شده است . این استخر بادی اینتکس از چند مخزن مختلف باد می شود. سایبان این استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. کف این استخر بادی از نوع کف بادشو است .ظاهر منحصر به فرد و رنگبندی به کار رفته در این استخر بادی اینتکس این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است . در دیواره های ایناستخر  intex قارچ های کوچکی کاشته می شود . حجم اب این استخر 45 لیتر می باشد که مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد .

 

مشخصات استخربادی سایبان دار کودک رنگین کمان

استخر رنگین کمان سایه بان دار محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات 2019 اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی از پی وی سی مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 1 تا 3 سال طراحی شده است . این استخر بادی سایه بان دار اینتکس از 3 مخزن مختلف باد می شود. سایبان این استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. کف این استخر بادی از نوع کف بادشو است .ظاهر منحصر به فرد با رنگبندی به کار رفته در رنگین کمان این استخر بادی  intex این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است . حجم اب این استخر 82 لیتر می باشد که مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد . 

 

مشخصات استخربادی سایبان دار کودک پو رنگین کمان

 استخر پو رنگین کمان سایبان دار محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات  اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی سایبان دار از پی وی سی مستحکم ، ضدآب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 1-3 سال طراحی شده است . این استخر بادی اینتکس از چند مخزن مختلف باد می شود. سایبان این استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. کف این استخر بادی از نوع کف بادشو است .ظاهر منحصر به فرد با طرح پو و رنگبندی به کار رفته در این استخر بادی  intex این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است . حجم اب این استخر 45 لیتر می باشد که مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد . 

 

انواع استخرهای اینتکس 

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

 ویژگی استخرهای بادی و بزرگ خانوادگی

استخر بادی و فریمی کودک از طراحی بسیار خاصی برخوردار می باشد که همین امر سبب شده تا این محصول به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های استخر بادی و فریمی کودک برخورداری از وزن و حجم کم بسته بندی و سهولت راه اندازی این محصول در عرض چند ساعت است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا بتوان آن را به سهولت تهیه نمود و از آن بهره مند شد. این مدل از استخر با استفاده از بهترین نوع از مواد اولیه نیز تولید شده  است که به واسطه همین امر می توان آن را در بازه زمانی طولانی مورداستفاده قرار داد. 

استخر فریمی و بادی از پر فروش ترین مدل ها از محصولات استخر های پیش ساخته  و بادی محسوب می شود که قابل استفاده در مکان های متعددی از جمله باغ ، ویلا ، حیاط های بزرگ منازل و ... می باشد. این محصول  را می توان در سایزها و مدل های مختلفی با توجه به نیاز خریداری کرد. استفاده از استخرهای کودک این امکان را برای خانواده ها به ارمغان می آورد تا بتوانند اوقات بسیار خوشی را برای فرزندان خود فراهم آورند. 

 نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram