استخر سرسره دار بچه گانه - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

استخر سرسره دار بچه گانه

استخر بادی سرسردار کودک ازجمله محصولات تفریحات آبی ایلی تویز می باشد که با قیمت بسیار مناسب در این فروشگاه که نمایندگی اینتکس در ایران می باشد ارائه می شود . با خرید استخر بادی مناسب خانه و ویلا میتوانید لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان خود در گرمای داغ تابستان فراهم آورید . این استخرهای با کیفیت تولید شرکت بزرگ اینتکس قابلیت استفاده برای استخر توپ و استخر آب را دارد . در صورت استفاده برای استخر توپ ، توپ های مورد نیاز این استخر را نیز می توانید از ایلی تویز تهیه کنید .  استخر های بادی کودک در ابعاد و اشکال مختلف بادی ، پیش ساخته و ایزی ست  در فروشگاه ایلی تویز موجود می باشد . 

 

 

مشخصات استخرسرسره دار رنگین کمان

پارک آبی بادی رنگین کمان محصولی منحصر به فرد از محصولات  اینتکس محسوب می گردد . جنس این پارک آبی از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب ضد حساسیت بوده که برای سنین +3 سال طراحی شده است . این پارک آبی بادی intex دارای دو استخر مجزا از هم بوده که این دو استخر توسط یک سرسره به هم متصل می شوند ، بالای این سرسره ، منحنی وجود دارد که آب پاش یا همان دوش داخل آن قرار داشته و آب از بالا به روی سرسره و سر کودک می ریزد . از مزیت های این پارک آبی بادی اینتکس می توان به سرسره و ضربه گیر کف استخر ،چند توپ بازی کوچک ، چند حلقه بازی و... دو سرسره توپ در اطراف که محل بازی با توپ ها می باشد اشاره کرد . دوش این استخر توسط اتصالاتی که داخل بسته بندی این محصول بادی می باشد به آب شهری متصل شده و دوش شروع به کار می کند . پارک آبی بادی رنگین کمان یک محصول کامل ، سرگرم کننده و مفرح برای کودکان شما می باشد تا تابستان گرم را به خنک تبدیل کنند. این پارک آبی قابل استفاده در منازل و فضاهای باز می باشد . 

مشخصات استخرسرسره داردینو 

پارک آبی بادی دینو مجموعه ای بسیار شاد و متنوع از وسایل بازی و آبی از سری محصولات اینتکس به شمار می آید . در این پارک بادی وسایلی بازی نظیر سرسره  - توپ - فواره آب - توپ استخری - حلقه های بادی - اژدها و سرسره بادی و... برای کودکان وجود دارد که بسیار سرگرم کننده بوده و موجب تخلیه انرژی آن ها می شود . جنس این استخر بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که با استفاده از رنگ هایی شاد و زیبا طراحی شده است .این محصول منحصر به فرد intex  فضایی نزدیک به 10 متر مربع را اشغال میکند که از بزرگترین دسته پارک های آبی به شمار می اید. فواره این پارک آبی در وسط استخر تعبیه شده که توسط اتصالاتی که دارد به شلنگ اب متصل و بر روی سرسره آن می ریزد تا کودکان به راحتی روی آن سر بخورند. سرسره این استخر بادی تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل می کند و ظرفیت آب این استخر نردیک به 300 لیتر می باشد . 

انواع استخرهای اینتکس 

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 2 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و... 

 ویژگی استخرهای بادی سرسره دار 

استخر های سرسره دار از طراحی بسیار خاصی برخوردار می باشد که همین امر سبب شده تا این محصول به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های استخر بزرگ سرسره دار برخورداری از وزن و حجم کم بسته بندی و سهولت راه اندازی این محصول است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا بتوان آن را به سهولت تهیه نمود و از آن بهره مند شد. این مدل از استخر با استفاده از بهترین نوع از مواد اولیه نیز تولید شده  است که به واسطه همین امر می توان آن را در بازه زمانی طولانی مورداستفاده قرار داد.

استخر های سرسره دار بچه گانه از پر فروش ترین مدل ها از محصولات استخر های بادی محسوب می شود که قابل استفاده در مکان های متعددی از جمله باغ ، ویلا ، حیاط های بزرگ منازل و ... می باشد. این محصول  را می توان در سایزها و مدل های مختلفی با توجه به نیاز خریداری کرد. استفاده از استخر های بادی سرسره دار این امکان را برای کودکان فراهم می سازد تا بتوانند اوقات بسیار خوشی را در کنار یکدیگر سپری نمایند. 

 نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram